Paula’s Choice | Skin Recovery | Gevoelige huid

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik mooie producten voor de dames met een gevoelige huid.
Aangezien ik zelf snel last heb van een trekkerige huid, die dan droog aanvoelt en ook nog roodheid vertoont zijn deze producten op mijn lijf geschreven.

Paula’s Choice
Skin Recovery

Intro1

Ik heb de producten nu een paar weken in mijn bezit en heb ze voor jullie uitgebreid getest.
Lees mee met mijn eerste ervaring met Paula’s Choice producten.

Gezichtsreiniger – Skin Recovery Softening Cream Cleanser

Deze rijke, verzachtende gezichtsreiniger is speciaal ontwikkeld voor de zeer droge, gevoelige huid. Bij het afspoelen blijven er geen productresten achter op je gezicht. Met de Skin Recovery gezichtsreiniger blijft je huid mooi glad en soepel.

  • Verwijdert alle sporen van make-up (inclusief oogmake-up)
  • Gemakkelijk af te spoelen
  • 100% vrij van parfum en kleurstoffen
  • 100% aandacht voor milieu en welzijn

PC-H1

Gebruik: Maak je huid een beetje lauw warm nat.
Doe dan een beetje Cream Cleanser op je hand en gebruik het als een soort zeep, maak hiermee ronddraaiende bewegingen en spoel het af of neem een licht vochtig washandje.

Gebruik1

Ik kan je vertellen dat het met een eerste wasbeurt een heleboel make-up heeft verwijdert.
Wil je het zien? Want dit geeft de goede werking juist weer.

PC-H2

 

Ik had echt een wauw moment toen ik mijn spierwitte washandje zo vies zag worden.
Het reinigde meteen goed.

Echter kleine notitie: de Eyeliner die ik ophad heb ik met baby-olie moeten verwijderen deze zat er zo hardnekkig op. Daar kan dit product niks aan doen, dit was echt heel hardnekkig.

Huidtype: Zeer droge huid
Huidprobleem: Aging | Eczeem

Prijs: € 20,90 (recent opgezocht op de website)
Inhoud: 237 ml
Nadat je gereinigd bent met de Skin Recovery Softening Cream Cleanser ga je verder met Skin Recovery Enriched Calming Toner.
__ > __

Skin Recovery Enriched Calming Toner

Geef jezelf een zijdezachte en stralende huid met deze uitgekiende combinatie van huidversterkende anti-oxidanten, essentiële lipiden en hydraterende, waterbindende werkstoffen. Deze bijzondere toner revitaliseert de intercellulaire matrix van de huid en helpt daardoor goed bij een droge huid.

  • Verwijdert de laatste restjes make-up
  • Zeer geschikt voor een droge tot zeer droge huid
  • Bevat essentiële lipiden en anti-oxidanten
  • Kalmerende werkstoffen verzachten rode en gevoelige plekjes op de huid
  • 100% vrij van parfum en kleurstoffen
  • 100% aandacht voor milieu en welzijn

Gebruik2

Gebruik: De fles even schudden. Na het reinigen een beetje aanbrengen op een wattenschijfje.
Dan wrijf je over je gezicht en hals om zo nog de laatste restjes te verwijderen.
Ook hier was ik onder de indruk. Het is prettig in gebruik, ruikt niet. Doet echt wat het zegt.

PC-H5

Je voelt meteen aan je huid dat het rust krijgt. Geen brandend hoofd meer na het reinigen.
Let op dat je niet te royaal bent. Het hoeft niet echt nat te zijn je watje. De eerste paar keren betrapte ik mij hierop.

Huidtype: Zeer droge huid
Huidprobleem: Aging | Eczeem | Gevoelige huid | Rosacea

Prijs: € 20,90  (recent opgezocht op de website)
Inhoud: 190 ml

 __ > __

Dagcrème – Skin Recovery Daily Moisturizing Lotion met SPF 30 en antioxidanten

Deze lekkere lichte dagcrème met SPF zorgt voor een gezonde huidfunctie. De mineraal zonnefilter biedt een breedspectrum bescherming tegen de schadelijke effecten van de zon. Dit wordt nog eens versterkt door de krachtige antioxidanten die helpen je gezonde en stralende huid te behouden. Huididentieke ceramiden en peptiden laten de huidcellen optimaal functioneren en werken herstellend. Deze dagcrème is ideaal voor de gevoelige huid of bij rosacea. De geavanceerde formule is speciaal ontwikkeld om aan te brengen onder je make-up.

Omdat in mijn familie helaas huidkanker voorkomt is het goed verzorgen van vooral je gezicht zo belangrijk.
En zorgen dat je dagcrème een SPF van minimaal factor 30 bezit.
Er zijn dagen dat ik niet buiten kom, dan gebruik ik een andere basis.
Maar weet ik dat ik samen met mijn moeder (die al vijf plekken in haar gezicht heeft moeten laten verwijderen) ga wandelen, dan pak ik als basis deze mooie beschermende crème.

Gebruik3

Het helpt ook in de zomer om een zonnebrand te voorkomen. Smeer het dan op je gezicht als je gaat zonnebaden.
Het is waterproof, dus dat is heel fijn om te weten.

De crème is van een fijne structuur. Niet te dik, maar zodra je het opdoet voelt het heel stevig.

PC-H6

Ik voel ook hier de rust in mijn huid, dat wat ik niet vaak voel bij producten. Kijkend in de spiegel zag ik dat het een vele malen zachtere uitstraling gaf.

  • Zelfde vertrouwde samenstelling, met hogere SPF waarde!
  • Lichte crème
  • Perfecte dagcrème met SPF voor de normale tot zeer droge huid
  • Helpt de natuurlijke huidbarrière herstellen
  • Beschermt en herstelt de huid
  • Voorziet de huid van antioxidanten, huididentieke ceramiden en peptiden
  • Ideaal voor de gevoelige huid of huid met rosacea
  • Hoge bescherming
  • 100% vrij van parfum en kleurstoffen
  • 100% aandacht voor milieu en welzijn
Huidtype: Droge huid | Zeer droge huid
Huidprobleem: Aging | Eczeem | Gevoelige huid | Rosacea
Prijs: € 27,50
Inhoud: 60 ml

Ik mag hierbij echt concluderen dat mijn huid elke avond (het werkt verslavend 🙂 ) vraagt om een reiniging met deze mooie producten.
En als ik de zon in ga (ook in de winter van belang) ga ik niet meer zonder de mooie crème de deur uit.

PC-H8

En met een blij en tevreden gezicht sluit ik deze review af.

Liefs Son!

Deze producten zijn mij ter review aangeboden.

 

9 thoughts on “Paula’s Choice | Skin Recovery | Gevoelige huid

  1. Het lijken fijne producten, ook ideaal voor mijn gevoelige velletje als ik het zo lees, maar ze passen helaas niet allemaal in mijn portemonnee ;-). Ik draag altijd een creme waar spf in zit.

  2. Denk dat ik toch ook is moet gaan kijken bij Paula’s Choice. Al moet ik bekennen dat ik eigenlijk altijd mn spf vergeet maar volgens mij zit die wel in mijn dagcrème. dat maakt het dan een beetje goed toch? 😉

    liefs

  3. Pingback: Paula’s Choice | CLINICAL Ultra-Rich Moisturizer |

Geef een reactie

