Vogue Exclusive Caresse Shower Foam | Budget tip!

Hallo,

Het is weer tijd voor een budget tip.
Recent heb ik ook al een douche foam mogen reviewen en omdat ik zo enthousiast ben van de foams, dacht ik toen deze op mijn pad kwam… “test materiaal”.

En deze Vogue Exclusive douche foam kwam ik tegen bij de Action.

DoucheFoam2

logo_ve

Vogue Exclusive Caresse Shower Foam

Beleef het ultieme luxe gevoel van heerlijk geurend schuim!

  • Sublieme Parfumering
  • Water tovert gel om in romig schuim
  • Superzacht
  • De Shower Foam bevat geen:
    – Parabenen
    – Nitro- en Polycyclische musken

DoucheFoam1

De adviesprijs ligt overal op internet rond de 6,49.
Deze gelukkige dame kwam de foam tegen dus bij de Action voor 1,59!

De fles is mooi lila van kleur, dat geeft aan dat we met de Caresse te maken hebben.
Er zijn nog twee andere nl de treasure en experience.

slider

 

De foam

Dit product moest een ander evenaren. Want ik had dus al ervaring.
De fles ligt lekker in de hand en ik kan goed druk uitoefenen op de dop.

DoucheFoam3

De geur is te omschrijven als een met pioenrozen en zachte musk. Mmmmm toch vreemd dat ik op andere site een heel andere geur lees.
Maar zal ik je nog iets mooiers zeggen… ik vind het stinken!
Voor mijn neusje is dit niet echt lekker te noemen. Maar goed, wellicht ben ik meer het treasure of experience type!

DoucheFoam4

 

De inhoud is 200 ml. En okay dat is toch heel normaal. Echter als het spuitvermogen van deze fles zo blijft is die heel snel leeg.
Nondekneter ik drukte en er spoot een hele boel gel-achtige emulsie uit. Dat ging een beetje uitzetten naar schuim, maar om nou te zeggen dat ik daar een mooi schuimbad op mijn lijf kon maken, nope… het bleef glibberig en gleed er zo af. Nog voor ik me kon inzepen.

DoucheFoam5

 

Conclusie:
– de geur is een twijfel. Ik lees op andere bronnen dat het dus de geur van fresia, lelietje van dalen en jasmijn is.
– de jeuk… ik kreeg jeuk. Dit kan komen door de Parfum of de Cocamidopropyl Betaine (en dus een weg gever voor een vriendin).

Dat het bij mij een beetje minder goed afliep, wil niet zeggen dat het voor jou niks is.
Gelukkig is niet elke huid hetzelfde.
En voor deze 1,59 (t.o.v. 6,49) is het wellicht een leuk cadeau om te geven!

Hoop dat je wat had aan deze review!
Liefs Son!

6 thoughts on “Vogue Exclusive Caresse Shower Foam | Budget tip!

  1. Jammer dat het niet is wat het zegt. Als je er jeuk van krijgt dan laat ik deze staan, heb zo snel jeuk en alles met mijn gevoelige huid, dat ik er niet aan durf te beginnen.

  2. Leuke review, ik gebruik zelf al jaren de foam van rituals en ben tot dusver nog niet een betere tegengekomen, ik durf deze ook niet te proberen want ik heb ook een gevoelige huid 😦

Geef een reactie

