Paars haar | Mijn ervaring met L’Oréal Paris Préférence Booster P38

Vandaag laat ik jullie een test zien die ik nu bijna 4 weken geleden heb uitgevoerd.
En sommige is het misschien niet eens opgevallen.

Booster1
Ik wilde dus deze kleur. En kocht bij de DM voor 5,49 deze L’Oréal Paris Préférence Booster P38.

De prijs is in Duitsland zeer gunstig als je haarverf nodig hebt.
En een ritje grens de moeite waard, sla dan gelijk ook Balea in en natuurlijk de lakken!

Ik was deze mooie kleur al vaker tegengekomen en nu moest ik de knoop doorhakken.

Booster2

In de verpakking tref ik het gebruikelijke aan:
– Handschoentjes
– Olie (glans elixer)
– Ontwikkel creme
– Kleurstof
– Beschrijving
– Nabehandeling (voor 6 weken).

Ik trek de handschoentjes aan,… uhm hallo is dit voor kabouters?

Booster3

Ze zitten ontzettend strak, mijn vingers lijken wel vacuüm gezogen worstjes.
Dit is een tegenvaller.

Maar goed, niet miepen, kleur op je handen is nog minder fraai.
Ik las de beschrijving zorgvuldig,… dit doe ik voortaan. In het verleden heb ik wel eens gedacht “dat weet ik wel” en toen ging het behoorlijk mis.

Booster4

Het stappenplan is in het Duits, maar dat is mijn tweede taal, dus das macht kein flaus aus!.

Booster5
En na het goed geschud te hebben, ga ik scheidingen maken met een kam. Dit doe ik met plastic, want met metalen en haar verven moet je uitkijken!
Als ik van boven naar onder ben ingesmeerd met verf, kam of wrijf ik alles eens goed door.

Booster7

Mijn haar is nu rood, koper, dus het moet pakken. Want het is vrij licht en ik verwacht dan nu ook een mooie paarse gloed.

Booster8

Nou kijk hier mevrouw Slocombe!
Als het goed gaat en dit nog een pietsie donkerder word, ben ik een blij mens!

molliesugden

 

En na 30 minuten is het de tijd van waarheid, spoel het goed uit en gebruik de tube met kleurbescherming. Dit houd de kleur langer mooi.

Booster9

En dan ben je teleurgesteld… na het droog föhnen is mijn haar meer zwart dan dat ik paars kan ontdekken.
Bummer…!
En als ik iets niet meer wil is het zwart.
Na wat google werk kom ik er dus achter dat dit meer mensen is overkomen.
En het word dus afgeraden om deze kleur aan te schaffen, mits je natuurlijk zwart haar wilt met een paarse gloed!

Na +- 3 weken is dit nog van het kleurtje over, ondanks de kleurbescherming.

Na4weken

Koop ik dit nog een keer? Nee!
Ik kocht al niet vaak L’Oréal Paris en dus ga ik weer over op mijn eigen vertrouwde merk.

Ik hoop dat deze review ondanks het resultaat ook leerzaam was.

Liefs Son!

Heb jij wel eens een fail op haargebied gehad?

 

 

 

14 thoughts on “Paars haar | Mijn ervaring met L’Oréal Paris Préférence Booster P38

  1. heel jammer ja, maar we weten nu wel welke we niet moeten kopen hihi weet niet meer welk merk ik had maar mijne werd meer rood dan paars….ook uit Duitsland Maar ik vond het wel een mooie kleur dus dat scheelt gelukkig wel! xx

    • Ik durf niks te beloven, maar het zal eerst heel donker kleuren en dan was je het uit.
      Hoe lichter je eigen kleur, hoe feller het resultaat.
      Maar heb je je haren geverfd met een rood tint dan zal je een gokje moeten wagen.

Geef een reactie

