Bestellen bij Watmaaktjemooi.nl | producten review

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een heerlijk verfrissend bericht.
Ik deed recent wat koopjes online bij de webwinkel http://www.watmaaktjemooi.nl

En omdat er sale is, ging ik eens kijken of ik leuke items kon vinden om te reviewen.
En ja hoor… ik zag zoveel moois, dat ik weer niet kon kiezen!

Watmaaktjemooi-1

Maar na wikken en wegen, kon ik besluiten om mijn zusjes en moeder nog een op de valreep bedacht Sinterklaas cadeau te geven.
De volgende dag was het pakketje al geleverd!

Het leuke van bloggen is toch wel pakjes uitpakken.
En ook al bestel je zelf je spullen… het blijft toch een feestje!
Zeker als er zakjes in zitten die je niet verwacht en waar ook nog cadeau op staat (rukt zakje open uit nieuwsgierig zijn).

Ik koos voor twee producten: De Body butter bar en de Chefs Soap (na uien snijden heb ik van die stinkende handen, yuk).

Body Butter Bar

In mijn mandje heb ik twee varianten gelegd, de Jasmin Dreams en de Fairy Dust (ook 1 voor mijzelf!).
De Jasmin is voor mijn zussen en de andere Fairy Dust is voor mijn moeder.

Watmaaktjemooi-2Wat het is?

Een body butter bar is een verzorgende body butter in een vaste vorm, de bar bestaat uit verzorgende boters en oliën die smelten bij aanraking van de warme huid. Wrijf de butter bar over je huid na het douchen en smeer de vrijgekomen olie uit over je huid. Voor extra moisturizing over een nog vochtige huid wrijven. De butter bar is ook erg heilzaam voor extra droge plekjes als b.v. je ellebogen, hakken.

Okay, dit wilde ik dus proberen, want ik wil nu ik wat ouder word toch aan de lotions gaan wennen. 
Ik deed te test op een droge huid. Wilde weten of het werkt.
Het gaat heel even stroef, ook een kwestie van wennen en of je huid warm genoeg is. Als het warm is dan werkt het als zachte boter.

Watmaaktjemooi-2a

Gewicht: 40 gram

Ingrediënten: Theobroma Cacao, Butyrospermum Parkii, Cocos Nucifera, Prunis Dulcis, Mica, Fragance.

 

Chefs Soap

Deze zeep is speciaal ontworpen om vervelende keuken geurtjes zoals knoflook of uien die rondhangen op je handen te laten verdwijnen. Door het gebruik van frisse kruidige geur van sinasappel en citroen oliën verdwijnt de geur als sneeuw voor de zon. Een ‘must have’ zeep voor elke keuken!

Watmaaktjemooi-3

 

Ik wilde natuurlijk weten hoe het uitpakt op mijn handen en hoe de geur is.
Dus even heerlijk mijn handen gewassen,… je ruikt de frisheid en de citroentjes.
Het is een fijne zeep die denk ik vaker wordt gebruikt dan alleen na het koken!

Watmaaktjemooi-3a

Gewicht: 95 gram

Ingrediënten: Sodium Bicarbonate, Aqua, Glycerin, Sodium Stearate, Propylene Glycol, Sorbitol, Sodium Laurate, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Lauryl Sulfate, Parfum, Sodium Chloride, Stearic Acid, Lauric Acid, Pentasodium Pentetate, Tetrasodium Etidronate, Styrene/Acrylates Copolymer, CI 15985, Limonene, Linalool, Citral, Citronellol, Geraniol.

Deze SALE producten zijn OP = OP. Maar niet getreurd, want de webshop heeft nog meer heerlijke producten in haar assortiment.

Cadeau

Het is toch niet te geloven, dat ik toch nog als een kind zo blij kan zijn als er nog extra leuke dingen in je doos zitten.
En jullie mogen het best weten hoor, ook ik huppel dan nog naar mijn man en laat de kleine (ik vond het groots) geschenken zien.

Watmaaktjemooi-6Twee uiterst schattige Gingerbread poppetjes!

Watmaaktjemooi-4

Heerlijk ruikend naar Kerst! Ja ik kan kerst een geur geven, kaneel achtig…

Orange Pulp Rub

Watmaaktjemooi-7Het andere presentje is een Facial Mask.
Ik zocht nog naar een beschrijving, maar helaas was er niets te vinden.
Maar ik ben Queen Google en heb dus de site gevonden waar de producten gemaakt worden.

Directions: Massage onto face and neck avoiding the delicate skin around the eyes. Leave for 5 minutes and rinse thoroughly with warm water.

Watmaaktjemooi-7a

Het product bevat wat pulp van de sinaasappel. Als je goed kijk…
Nu was ik best bang om dit aan te brengen ivm mijn fruitallergie. En toen het begon te prikken, raakte ik wat in paniek.

Watmaaktjemooi-7b

Ik zie dat ik een stukje neus ben vergeten, maar ach die aai ik de volgende ronde nog een keer extra aan!
Het prikken ging na een tweetal minuten weg en ik wachtte rustig de tijd nog af.
Na (ik denk wel 10 minuten) heb ik de massa van mijn gezicht gehaald met een lauw/warm washandje.
Goed gewassen en droog gedept… en voila! Niks aan de hand!

Watmaaktjemooi-7c

Mijn huid ziet er lekker fris uit. Maar omdat ik een vrij gevoelige huid heb vroeg deze meteen om een hydratatie en heb direct een dagcrème aangebracht.

Ik bedankt http://www.watmaaktjemooi.nl voor deze geschenken en het perfect leveren van mijn bestelling.
De verzendkosten liggen rond de 4,95 dus ik raad aan om eventueel wat meer te bestellen dan 1 item of samen met je zus of vriendin.

Kijk zelf op de site wat momenteel nog in de aanbieding is, wellicht zit er iets tussen!

Liefs Son!

 

 

 

14 thoughts on “Bestellen bij Watmaaktjemooi.nl | producten review

  1. Die body butter bars lijken me erg fijn!
    Voor vies ruikende handen na het koken met uien en knoflook gebruik ik een “zeepje” van roestvrij staal. Gewoon gebruiken als zeep en het droogt dus helemaal niet uit.

  2. Wat ziet dat er heerlijk uit, vooral de zeep lijkt me super lekker! Wat een fijn cadeautjes heb je erbij gekregen, dat maakt het bestellen nog meer een feestje he?

Geef een reactie

