LyCON hand- en bodylotion | review + WINACTIE

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik iets nieuws reviewen en dit is dan ook echt nieuw voor mij, want zelf had ik nog nooit van dit merk gehoord.
Kijk, dat vind ik dan wel weer prettig dat mijn lezeressen dan ook deze kans krijgen om weer iets moois te ontdekken.

Lycon-1

Wintertijd, extra aandacht voor je body…
Een zijdezachte, optimaal gehydrateerde én heerlijk geurende lichaamshuid met de LYCON Spa Essentials™ Hand & Body Lotions.

Hand- en bodylotion

Ik heb twee heerlijke geuren opgestuurd gekregen ter review.
Op de website van Smooth & Co zijn er nog twee andere varianten verkrijgbaar: Apple & Cranberry – Coconut & Vanille.

De geuren die ik hier heb zijn Pomegranate (Granaatappel) en Lavender & Chamomile (Lavendel & Kamille) .
Ze ruiken heerlijk, de lavendel is iets meer aanwezig.

Lycon-2

Een lijst met ingrediënten, waarin ik Jojoba herken als voedend bestanddeel.

 

Lavender & Chamomile

Een luxe en relaxte mix van Lavendel, Kamille en Jojoba Oil. De geur is herkenbaar, fris.

Pomegranate

Een verleidelijke mix van granaatappel, Shea Butter en Jojoba Oil. De geur is zoeter en iets zachter. Welke ik persoonlijk als prettiger ervaar.

Beide producten laten het gehele lichaam zacht en zijdeglad aanvoelen. Deze hydraterende hand & bodylotion wordt snel door de huid geabsorbeerd en bevat  pro-vitamine B5 and vitamine E. Minimaliseert effectief de zichtbare tekenen van veroudering en voedt en beschermt de huid. Ruikt heerlijk!

Lycon-4

Ze zijn ideaal na exfoliëren met LYCON Lavender & Chamomille Sugar Scrub.

De test:
Het pompje was even uitzoeken hoe ik deze open kreeg, want helaas ging dat niet zo soepel. Ik bleef maar draaien aan de dop. Op een gegeven moment heb ik het uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet om tot een test te kunnen komen.
Het pompje werkt dan heel prettig en ik hoef niet heel veel druk uit te oefenen.

Lycon-5
Een prettige, kleine hoeveelheid is voldoende om mijn handen in te smeren, echter wil je meer om ook je benen (altijd fijn in de winter) lekker te verwennen, dan zul je toch een grotere dot op je handen moeten pompen.
Het trekt bij mij snel in. Gelukkig maar, want ik hou er zelf niet van als lotions onder mijn kleding een plakkerig gevoel geven.
Naderhand voelt je huid zijdezacht aan, precies wat het beloofd.
Ik heb het product nu twee weken in de test en ik moet zeggen dat mijn huid heel zacht blijft.
De Lavendel is weer heel fijn om te gebruiken als je naar bed gaat, omdat Lavendel bekend staat om de rustgevende werking.
En om je lekker fris in de ochtend te voelen is de Pomegranate ideaal.

Leverbaar in: 250 ml en de prijs is 18,95
In de webschop van Smooth & Co KLIK

Winactie

Gure kou, regen, wind en sneeuw kunnen de lichaamshuid droog, ruw en allesbehalve comfortabel laten aanvoelen. Extra aandacht voor je body tijdens de herfst-en wintermaanden is dus geen overbodige luxe. Met de LYCON Spa Essentials™ Sugar Scrubs en de Hand & Body Lotions maak je de lichaamshuid weer zacht en glad en hydrateer je deze van top tot teen met rijke formules op basis van heerlijk geurende aromatische oliën.

Lycon-6

Ik mag een van mijn lezeressen trakteren op een hele mooie LyCon body & hand set.
Deze set bevat ook nog de Scrub die in combinatie met de Lotion zorgt dat jij deze winter je huid helemaal verwent tot in de puntjes.

Een luxe olievrije Sugar Scrub van Spa-kwalitieit. Voor het gehele lichaam, met granaatappel. Een zachte scrub die tegelijkertijd de huid voedt. Laat geen olielaagje achter, zuivert de poriën en voorkomt uitslag. Deze premiumformule laat geen kleverige en korrelige restjes achter op de huid, laat de huid ademen en zorgt er zo voor dat vuil wordt afgevoerd. Excellent tegen ingegroeide haartjes, gebruik na het waxen of scheren.

Hydrateer de huid na het scrubben met LYCON Pomegranate Hand & Body Lotion.

Deze cadeauset ter waarde van  € 43,45 mag ik dus zomaar weggeven… en wie wil dit nu niet winnen?

Wat moet/mag je hiervoor doen?
– Like mijn blog op bloglovin en geef het een LIKE!
– Deel het op twitter (als je twitter hebt): “Ik maak kans bij @40plusvrouw op de  LYCON Spa Essentials™ December Cadeauset, welke te winnen is op http://www.de40plusvrouw.nl” #RT + #WIN
– Volg Smooth & Co op facebook (wel zo netjes om ze te bedanken!)

En even een berichtje onder deze pagina dat je meedoet is helemaal top met je accountnaam! That’s it!

En op 18 december sluit deze actie om 16:00 uur. Mijn man is dan jarig en hij zal een lootje trekken.
Op 19 december is in dit bericht te lezen wie de gelukkige winnares is geworden, zij krijgt ook per mail nog een berichtje!

Liefs Son!

 

25 thoughts on “LyCON hand- en bodylotion | review + WINACTIE

  1. I’m IN! Zoals je het omschrijf klinkt het gewoon heerlijk. En goed voor m’n droge huidje! Volg je met Bloglovin’, heb je winactie geliked en volg Smooth & Co nu ook op Facebook. En heb getweet!! 😀

  2. Wat klinkt die lotion heerlijk, vooral de Pomegranate variant spreekt me erg aan. Ik maak graag kans op de cadeauset, om het zelf eens te proberen. Ik heb alles gedaan: geliked, gedeeld en gevolgd 🙂

  3. Ik ben heel benieuwd naar die hand- en bodylotion, als verpleegkundige heb ik altijd droge handen (van al dat gewas en het ontsmetten) en sowieso heb ik van huis uit al een droge huid.

    Ik heb alles gedaan wat je gevraagd hebt over Bloglovin, twitter en facebook.

    Nu maar duimen…

    groeten,
    Grete Karina

  4. Klinkt als een mooi product! Mijn moeder heeft niks met computers of iets, nouja op mijn Facebook spelletjes doen, hihi. Dus bij deze doe ik mee voor mijn lieve moeder 🙂 volg je op bloglovin en heb het bericht geliked en getweet!

  5. Klinkt als een heerlijk product! Ik probeer mijn huid en handen flink te verwennen in het najaar. Vooral mijn onderbenen en mijn handen/polsen zijn vaak droog en jeuken. Vreselijk! En elk jaar ben ik dan ook op zoek naar fijne producten, die ik niet snel vind…. Dit lijken me fijne producten die ook nog eens lekker ruiken en handig in gebruik zijn! Alleen de lavendel variant niet (lavendel = hoofdpijn/migraine)
    Ik heb alle bovenstaande punten gedaan, ben liker nr 7 op Bloglovin en ik tweette: https://twitter.com/Miss_Roxx/status/543173040021184512

  6. Alleen al om die lieve kleurtjes….kan alleen maar betekenen dat het de liefde aan mijn huid geeft die het nodig heeft.
    Ik heb al je stappen gevolgd, behalve de twitter….die heb ik namelijk niet.

  7. Wat een super actie. Het klinkt als een perfect product voor in de winter. Ik heb dan namelijk altijd enorm last van een droge huid. Ik ben heel erg benieuwd of dit product daar wel voor werkt, aangezien ik nog niks heb gevonden wat dat wel doet.
    Ik heb je geliked op bloglovin’ (sandra9454) en geretweet (@xsajo) en omdat ik geen facebook heb, heb ik smooth&co opgezocht op twitter en volg ik ze daar (inderdaad wel zo netjes haha).
    Spannend!

  8. Wat een leuke winactie!
    Ik like, share, follow en tweet etc…… 😉
    Graag doe ik mee want mijn handen zijn mijn visitekaartje en een goede handverzorging is zeer gewenst!

    Bl: chucky1012

    Twitter: @chucky1012

    Fb: Homemadepicturemania Sao Nonac

    Instagram: chucky1012

    Pinterest: Homemadepicturemania Sao Nonac

    Em: dots_223@hotmail.com

    Xoxo

  9. Te gek!! Ik zou deze winactie echt ontzettend graag willen winnen! Vooral in de winter heb ik last van een droge huid. Het zou super zijn om mijn huid te kunnen verwennen met deze fijne producten. Ik volg je via bloglovin en heb het bericht geliked. Ook volg ik je op instagram! Nu duimen maar voor deze super gave set. En ik hoop dat ik de gelukkige mag zijn, Zou een super (kerst)cadeau zijn! 😀

  10. Oeps bijna vergeten… ik vroeg me al af waarom ik de artikelen niet meer zag. Slim slim haha ben je snel gaan volgen op bloglovin. Ik doe graag mee want ik ben echt dol op granaatappel geur. Ik volg op bloglovin en dit artikel is geliked 🙂

Geef een reactie

