Essence | Longlasting Lipstick | 04/05

Langdurige liefde … je wordt gewoon echt verliefd op de longlasting lipsticks van essence. De lipsticks geven je lippen urenlang intense kleur zonder ze uit te drogen. je vindt zeker jouw favo kleur – van felroze en bessenrood tot subtiele nude tinten. Het essence logo op de lipstick en de matte, zwarte verpakking met een ring van de bijbehorende kleur zijn echte blikvangers!

Vandaag trakteer ik jullie op 2 kleurtjes uit deze Essence lijn.

04-05-Review-01

04 On the Catwalk
05 Dare to be Nude

Op instagram zag ik bij een meisje uit België http://www.mebymirell.blogspot.com die ook blogt dat ze een prachtige lipstick op had.
Ik ben even het nummer en alles kwijt, maar ik vroeg haar welke ze op had (ik dacht Essence 14 Adorable Matt).
Deze vond ik zo mooi dat ik besloot om eens te kijken naar deze lipstick.

Ik bleef staan voor de 04 On the Catwalk, maar ook de 03 Dare to Ware… en in een opruimbak zag ik de 05 Dare to be nude.
Ik nam ze alle drie mee naar huis en de 04 en 05 swatch ik vandaag. De 03 ook een prachtige mooie kleur, gaat in de doos voor mijn geplande Kerst winactie (binnenkort meer).

03 Dare to wear (deze komt in mijn kerst winpakket).

03 Dare to wear (deze komt in mijn kerst winpakket).

Omdat er dus een 1+1 actie was recent op mijn klantenkaart kan ik dus weer iets weggeven!

04-05-Review-02

De lipsticks zien er heel mooi uit en ik vind de zwarte huls echt stoer.
Het logo in de lipstick vind ik wel grappig, maar heeft geen meerwaarde.

04-05-Review-03

Ik vind nieuwe lippies altijd zo sjiek. Uhm… de 03 was al een keer geswatched, dus die heb ik toch maar even schoongemaakt.

04-05-Review-04

De kleur rood is rood/roze en dus een keer net iets anders. Ik heb er al zoveel met een roodtint. De nude kleur is minder nude dan ik zo dacht. Eens kijken hoe dit uitkomt op mijn lippen.

Swatch05

Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast bent. Het is best een aardige kleur deze 05 Dare to be nude en zelfs mij staat het.
Deze past prima bij mijn lichte kleur huid. Het heeft toch wel een warme gloed.

Swatch04

En ja dan de 04 on the Catwalk, wauw… ik heb hier toevallig de perfecte lipliner bij weten te kopen en die is ongeloofelijk matching goed!
Wat een taalgebruik jonge dame… is dit goed Nederlands? In ieder geval ik ben heel blij met deze kleur.
Ik ging die dag toch de stad in en heb er gelijk maar een mooie look bij gemaakt!

De oogschaduw is van de W7 palette die ik al hier heb laten zien.

Look1a

Dit staat helemaal super bij de lipstick en mijn moeder zei ook al wat ben je mooi opgemaakt! Helemaal happy gingen we samen op stap!

Ik hoop dat je het een leuke review vond. En ook al zijn de producten niet altijd nieuw, een review zorgt er voor dat jij kunt bepalen of het iets is.
En daarom doe ik ook wat artikelen laten zien die al in het assortiment zijn of zelfs uit (maar nog wel de moeite waard om te zoeken in een opruimbak voor 1,-).

De lipsticks zijn te koop bij het Kruidvat en kosten 2,39

Kleuren

De lipstick bleef echt heel lang zitten en in de avond heb ik het even bijgewerkt.
Het vervaagde iets, maar er was nog wel een mooie kleur op mijn lippen!

Kortom een aanrader! Er zijn 4 nieuwe kleuren toegevoegd!

Liefs Son!

17 thoughts on “Essence | Longlasting Lipstick | 04/05

  1. Daar zitten een paar kleuren bij die ik erg mooi vind. Op dit moment heb ik vier nieuwe lipsticks liggen die ik al een tijd wil laten zien. Dat durfde ik niet zo, maar jij hebt me met deze fijne review op andere gedachten gebracht.

Geef een reactie

