Swisscare | Anti-Age | Handcrème

Ik ben verknocht aan handcrème, vooral al het dan ook iets doet!

En ik was dus ook superblij toen ik bij Bellesqa recent via Instagram deze tube won.

SC-1Promo

Een van het merk Swisscare. Heb jij er wel eens van gehoord?
Ik dacht meteen aan de zakmessen, maar daar zat ik even helemaal fout.

Het is een exclusief cosmetica merk met een prachtige lijn.
Ik laat jullie kennismaken.

[fruitful_sep]

De innovatieve producten van SwissCare zijn ontwikkeld door experts uit Zwitserland en voldoen aan de hoogste kwaliteitsnormen. SwissCare skincare is sterk in haar BeauteTox, afleider van Botox, zorgt voor een optisch ontspannen effect in het gelaat of op plaatstelijke delen in het gezicht, zoals de fronsrimpel. Ook heeft SwissCare een goede Eye lift cream, voor een extra liftend effect rondom het oog en het oogcontour. Ontdek ook nog andere kwaliteiten en specialiteiten van SwissCare, waaronder de DecolCare, Day en Night cream, Cellucare als actief anti-cellulite product en de heerlijke bodyscrub binnen de anti-aging lijn.

[fruitful_sep]

Handcrème

Het product is prachtig door het mooie rijke uiterlijk!

SC-2

 

Een gouden tube met een duidelijk logo (blijf toch stiekem aan dat zakmes denken hoor) en nog behoorlijk groot ook.
Het is een inhoud van 100 ml.
De prijs ligt tussen de 19 en 25 euro (heb dit bij diverse webshops bekeken) en hier is de crème het goedkoopst!

De ingrediënten zijn op een paar puntjes een discussie waardig. En ik als “normale” consument, kijk er na en weet niet wat ik er mee moet.
Gelukkig is er google! Wil je weten of dit geschikt is, ik zeg wees vrij.
Ik lees dat er parfum in zit, dit kan allergische reacties veroorzaken. Dus ik heb het al getest en heb geen reactie.

SC-4

 

Het geurtje komt wel bekend voor en ik blijf me nou afvragen wat het is… en opeens zie ik linalool staan.
Linalool is een acyclisch monoterpeen-alcohol en heeft een aangename, naar rozenhout ruikende, geur.
Ik rook inderdaad rozenblaadjes!
En dan zag ik nog Emblica Fruit Extract staan, oei ik met mijn fruitallergie…
Ik dook online en kon ontdekken dat dit een plant is die groeit in het zuiden van India en wordt gekarakteriseerd door zijn vruchten, de amalakis (of ook genoemd emblics). Ze hebben een ovale vorm met de grootte van een kleine olijf, hebben een geel-oranje kleur en een gerimpeld oppervlak.
Verder zorgt deze vrucht er voor dat het verouderingsproces vertraagd. Ook hier had ik geen reactie van. (Ik denk eerder dat ik het lezen van de ingrediënten spannender vond dan eigenlijk nodig is, want ik neem aan dat hier toch wel de nodige regelgeving voor is. Dus ga ik genieten van mijn product.

Gebruik

Ik gebruik het nu alleen in de avond, het wordt geadviseerd om dit twee keer per dag te doen.
Als ik er aan denk doe ik dit braaf. Maar het naar bed gaan ritueel zit er nu zo in gebakken.

SC-3

SC-5

In de verpakking zit ook nog een fijne beschrijving, over het anti-aging en wat het doet. De andere folder laat nog de andere producten in de lijn zien.
SC-6

Het fijne van een NIEUW product vind ik dat je ook kunt zien dat deze niet eerst al door een ander is getest.
Het kleine stukje folie, geeft mij vertrouwen om iets te gaan gebruiken.
Helemaal vers en nieuw, van mij gevoel.

SC-7

 

De crème is niet wit, maar heeft een beige romige tint.
Normaal wordt ik kriebelig van mijn droge handen (vooral in de avond of na een dag huishouden).
Dan wil ik smeren. Als ik nu de handcrème gebruikt heb, voelt dit niet al te vettig aan, het trekt ontzettend snel in, maar wel gevoed.

Pluspunten:
– rijke crème
– smeert goed uit
– geen jeuk
– gevoed gevoel aan mijn handen

Minpunt:
– de geur, helaas vind ik deze niet zo lekker.

Ondanks dat de geur dan minder lekker is (ik slaap toch en dan ruik ik het niet) is het een prettig product.
Niet te veel gebruiken en je kunt voor deze prijs er heel lang mee doen (lijkt mij).

Maar er is meer…
Een hele lijn zoals ik al vertelde met allemaal verzorgingsproducten.
Klik op de foto en je gaat naar de site (engels) van SwissCare.

ProductenIk vond het fijn om dit te reviewen!
Hoop dat ik in de toekomst nog een gelegenheid krijg voor het haarserum!

Liefs Son!

 

7 thoughts on “Swisscare | Anti-Age | Handcrème

  1. alles waar anti-age op staat is voor mij als ongeveertiger een musthave 🙂 ik ben dol op hand crème vooral in de winter. Je denkt idd aan de zakmessen als je de naam hoort;)
    Leuke review, ben wel nieuwsgierig of de creme ook ouderdomsvlekjes aanpakt?

Geef een reactie

