Maybelline New York | ColoRama | 103

Ik grabbel graag, je komt de leukste items tegen!
En dit keer grabbelde ik in de doos bij de action en kwam deze mooi lak teken.
Echter geen barcode niks, nada noppes. Ik betaalde er maar een euro voor (ik had geluk).

103-Promo

ColoRama
Deze koop ik meestal in Duitsland. Ik meen toch dat deze daar goedkoper is.
En ik vind deze lakken toch wel naast de andere budget merken een met een goede kwaliteit.
Je betaald hier 3,99 per flesje, maar dat is nog betaalbaar (Bij de DM dacht ik 1,99).

103-kwastje

Ik vind 1 ding wel jammer, dat de kwast kort is. Door de verhouding flesje en dop. Kijk je soms tijdens het lakken er verkeerd op, dan zou ik het liefste mijn nek als een bochtje om de kwast willen buigen. Verder waaieren de haartjes prettig uit en soepel. Dus is dit weer een goedmaker.

De Dekking

De lak dekte netjes in 2 laagjes. Ik had de eerste laag niet op de foto gezet.
Dit keer heb ik dus wat dikker gelakt. Nadeel heeft het, later meer!

103-L2

Ik wist toen ik mijn lak aan het lakken was dat het een prachtige kleur zou zijn. In het flesje zie ik donker blauw, maar ook een paarse gloed. Het doet mij denken aan de inkt die ik vroeger in mijn vulpen kreeg. Die van tegenwoordig is toch anders (of verbeeld ik mij dat?).

103-inhoud

Mooi toch… en in een andere belichting kun je het zien dat deze lak verborgen schatten heeft.

103-L3

Bij goed inspecteren is de minimale kleur verandering wel te zien.

Experimentje

En ik dacht iets leuks te doen met deze lak, omdat ik in een feestelijke (weet ook niet waarom, want ik liep vandaag (eerder geschreven) met migraine rond) stemming ben.

Ik heb nog van die Blauwe glitterlak van Color Show… de 222 Beaming Blue, zou dat mooi zijn?

En ja dat moet je je niet afvragen, maar gewoon gaan doen!

103-L5

Wauw, het effect is na 1 laagje prachtig (okay mijn mooie donkerblauwe lak is wel weg).
En ik krijg een pauw, pauw ik hou van jou in mijn hoofd.

103-L4

Geslaagde combi al zeg ik het zelf…

Lieve groet, Son!

 

Helaas mocht ik heel kort van dit momentje genieten "gelukkig heb ik de foto's nog". Want ik moest zo nodig naar het toilet dat ik gelijk mijn nagellak er al weer af had liggen... ondanks dat ik een sneldrogende topcoat had. Maar ja... helaas pindakaas! Een herkenbare factor denk ik!


 

10 thoughts on “Maybelline New York | ColoRama | 103

  1. Vind deze nagellak heel erg fijn (heb zelf meer roze/rood tinten) deze combinatie is erg mooi alleen jammer dat die door het wc bezoek er al snel af lag 🙂 x

  2. Mooie nagellakjes!
    Heel fijn geprijsd!
    Regelmatig neem ik een kijkje in de bakjes van die winkel 😉
    Dan is bijna het mandje vol gevuld met nagellakjes.
    Ik vindt de korte kwasten van de nagellakflesjes heel fijn want dan loopt de nagellak er niet makkelijk vanaf.

  3. Wat een prachtige kleur! De topper maakt er ook iets moois van zeg, zou wel graag een galaxy variant hiervan willen zien;-) Ben ook dol op de Action en sinds kort de Big Bazar. Heb daar gisteren prachtige lakken van O.P.I, O.P.I by Nicole en Ciaté gescoord. (Ben me echt te buiten gegaan met maar liefs 15 stuks) Daar zitten mooie blauwe en prachtige paarse varianten bij. Kan niet wachten om die te gaan gebruiken!! En toen nog even langs de Etos en daar kwam ik Essie tegen met 50% korting, kon 4 lakjes niet weerstaan.. Ondanks schuldgevoel toch waanzinnig blij met deze aankopen hihi

Geef een reactie

