D’Donna | Glitter all the way!

Hallo allemaal,

Heb je ook zin in kerst? Ik vooral omdat je je dan mooi kan opdoffen.
Ja, van huis uit meegekregen om er echt op je netst aan tafel te zitten.
Nou is dat in de loop der jaren een beetje, bij beetje minder aan het worden.
Voor dit jaar ben ik al begonnen met wat looks te oefenen.

Donna-1

Kijken jullie mee hoe ik mijn look heb gemaakt met mijn nieuwste oogschaduw palette van D’Donna welke ik kocht in Rotterdam bij de Winter Fair.

D’Donna ik had hier al lakken van en daar was ik goed tevreden over. Dus toen ik van dit merk een palette voor 1 euro in de bak zag liggen waar je ook de mooie Yes Love lakken kon kopen… was ik om.
Het zag er dan ook supermooi al die kleurtjes bij elkaar. En er zit een mooie glans op. Zo benieuwd naar…

Kleurentest

Ik deed de kleurentest op mijn arm, sorry voor de kippenvel! Hihihi mijn raam stond open en katcheng…

Met de bijgeleverde applicator bracht ik twee streken aan, je ziet dat in de lichtere tinten de pigmentatie toch goed is, maar ik vond het zelf amper te zien. Door mijn vrij lichte huid.

De andere kleuren zijn ook heel mooi en goed te combineren.

Donna-3

De kleuren in het laatste deel van mijn palette vind ik zelf het mooiste en deze zal ik vaak gebruiken mits,…

Donna-4

het niet zo bagger van kwaliteit zou zijn. Want dit viel me zwaar tegen dat je oogschaduw zo verpulverd. Je bent in een mum van tijd alles kwijt.

Donna-5

Nou ben ik niet voor 1 gat te vangen en heb toch stug doorgezet om te kijken of het ook nog iets is voor mijn te plannen kerstlook. Echter ik had meer glitter verwacht. Nu zit er standaard in elk kleurtje wat glimmies gestrooid en dat is het.

Feestelijke look

Okay je kunt er een mooie look mee maken en ik ging met enkele lichte en donkere kleuren aan de slag.

Donna-6

De blauwe, paarse en groene tinten heb ik mooi zacht aangebracht, niet te overdreven. Het geeft een warme look. IK gebruikte een donkerblauwe eyeliner van Catrice (deze is ontzettend moeilijk eraf te krijgen, dus let op).

Donna-7

Het groen, blauwe komt mooi uit mijn ogen. En het roze (fuchsia) vervaagt mooi naar binnen toe, omdat ik daar de lichtste kleur heb aangebracht.

Al met al was het geen fiasco, maar ik zal de volgende keer eerst een test modelvragen voordat ik ze nog koop. Om te kijken hoe compact de poeder vorm is. Zodat ik niet na 3 keer gebruiken al de bodem van mijn kleurtjes zie.

Kijk en dan is dit wel weer een nuttige review geweest!
Een tip om bij dit merk even op te letten!

Liefs Son!

8 thoughts on “D’Donna | Glitter all the way!

  1. De kleur oogschaduw die je voor de make-up look hebt gebruikt is mooi!
    Jammer dat de kleuren er zo verbrokkelt uit zien en glitters zie ik nauwelijks.

    Ik wens je hel fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar Xoxo

Geef een reactie

