Feestnagels | Inspiratie voor New Years Eve

Hallo allemaal, nog een paar daagjes en dan knallen we het jaar weer uit.

Vandaag ga ik met mijn zoon wat vuurwerk halen en verder hou ik het zelf heel rustig.
Echter ik heb wel zin om feestelijke nagels te maken, dat hoort er toch wel bij.

new_years_eve_sparks_stellina

Kijken jullie mee en wie weet kan ik jullie inspireren!

NEWY-6

Color Club | Halo Hues | Beyond

Mijn eerste nailart die ik gemaakt heb is eigenlijk een vervolg op mijn groene 5 tinten nailart die ik gisteren al gepost had. Hierin gaf ik al een tip om het met zwart, zilver en goud te proberen. Ik maakte deze met twee tinten uit de Color Club lijn Halo Hues.

NEWY-1

In de nog natte lak zette ik de andere halo kleur (Harp on it) en dragde deze met een dun kwastje naar mijn tips toe (dus nu andersom).

NEWY-2

Vervolgens legde ik in mijn natte lak zilveren rondjes (deze heb ik gekocht bij de online shop BORN PRETTY STORE) en vulde die gelijk met een klein steentje.
Het ringetje kun je HIER kopen! LET OP! Je krijgt via mij ook nog eens korting en wel met de code: NJAT10 (mocht de code niet werken, dit even melden).
Om het ringetje legde ik nog vijf andere steentje om een beetje een vuurwerkbloem te maken (doordat de dragmarble nu op het uiteenspatten van vuurwerk lijkt).

Essence Nail Candies | 07 Marshfellows

Een beetje een ongebruikelijk lakje om te laten zien in een feestelijke nailart, maar ik vond het uitdagend om deze lak eens te proberen. En zo ontstond er een French Manicure.

NEWY-3

Eerst een base coat. Wil je nu langere nagels (even een kleine tip) zet dan de streep van je striper iets lager dan de nagel lijn is. Dan krijg je optisch wat langere nagels.
En na het zetten van die lijn vul ik dus de tips met wit.
Daaroverheen lakte ik de Essence nail candies. Dan word het wit ook niet meer zo wit (soms te overdreven kleur). Wil je het zo laten dat kan.
Maar ik pakte er nog een mooie glitterlak bij en lakte met een Gerard Brinard lak, die een beetje grijzig kijkt, de tips. Vervolgens met een zilveren striper de lijn onder mijn French. En klaar.

Yes Love | G18-4

En als laatste een knaller, letterlijk en figuurlijk!
In ieder geval vond ik ook dat je best een hele kleurrijke nail art op je nagels mag dragen bij die sjieke galajurk. Juist omdat ze dan opvallen!

Ik lakte mijn nagels eerst met de mooie Yes Love lak die ik recent samen met Ellen van http://www.meducijn.nl kocht op de Winter Fair in Rotterdam.

NEWY-4

Dit zijn twee laagjes, mocht je deze zonder nailart willen dragen adviseer ik er 3 te lakken.
Maar ik ging er toch nog van alles op maken dus is twee voldoende.

NEWY-5

 

Ik nam mijn MOYOU-London stampingplate uit de Rebel Collection 03 en zag daar de leuke Pop-Art achtige knallen op staan. Mmmmm hier kan ik wat mee, maar ook op mijn nieuwe stampingplate BP-19 van de Born Pretty store (hierboven de kortingscode niet vergeten) zag ik ook iets wat voor vuurwerk door kon gaan en ik ging lekker los met het gebruiken van de diverse plaatjes!

Wat vind jij de mooiste of in ieder geval de nailart die jij zou lakken voor New Years Eve?

Veel lak plezier en laat me jouw creatie zien op Instagram, twitter of facebook door mij te taggen! Ik ben te volgen onder SandeNova2you!

Liefs Son!

 

 

 

 

9 thoughts on “Feestnagels | Inspiratie voor New Years Eve

Geef een reactie

