SPA TIME | 2 in 1 wellness peeling

Weet je nou wat zo zalig is?
Na de kerst, de dagen voor het nieuwe jaar. Om dan even alles uit de kast te halen en jezelf te troetelen met een masker, scrubs en een heerlijk uitgebreid bad (mits je dat hebt en anders mag je van mij 2 keer langer onder de douche). Aaaaaahw…

Ons hele lijf krijgt vaak alle aandacht, maar ik geef mijn handen de verzorging die ze verdienen. Naast een lading aan handcrèmes die ik om de beurt gebruik. Heb ik sinds kort een heerlijke SPA lijn van P2 ontdekt.

Spa1

 

Ik heb hiervan al eens een nagelverzorging van gereviewd. Deze So Gold, die nog steeds niet op is, gebruik ik als mijn nagels echt extreem droog zijn. Dan mogen de gouddeeltjes hun werk doen.

Vandaag heb ik voor jullie:

SPA TIME | 2 in 1 wellness peeling

Spa4

Het is een intensieve verzorging met de heerlijk zoete geur van Mango.
De Mango- en Sojabonenolie zorgen voor een weldadig gevoel. De vitamine E geeft je droge huid weer een oppepper.

Gebruik

De fles moet je heel goed schudden, het zeezout is zwaarder dan de olie en ligt onderin. Dit zorgt straks voor het scrub gevoel.

Spa2

Spa3
Als je je fles heel goed geschud hebt, zie je de zoutkorrels dwarrelen in je fles.
Vind het ook wel weer een mooi iets om naar te kijken!
Maar dan… dan moet je wel snel zijn, het zee zout is zo zwaar dat het meteen naar de bodem zakt.

Spa5

 

De opening is best groot en let op dat je niet te veel op je handen aanbrengt.
Maar mijn tip is dop eraf, schudden (houdt duim op opening) en doseren.
Zet fles snel weg en dan heerlijk masseren.

Spa6

Je voelt de weldaad, de olie, de geur… je ogen dicht en je waant je in een resort.
Heerlijk, dit is nou echt genieten.

Spa7
Door de wrijving word de olie ook warmer en het zout scrubt de dode huidcellen weg. Het voelt aan alsof je handen, huid wakker worden en een kleine tinteling is te voelen.

Spa8

 

Na dit spa momentje was je je handen met warm water (niet heet, door de olie kan je verbranden). Ik laat hier mijn huid zien… ik zie duidelijk dat de olie goed is ingetrokken in mijn huid en laat een water afstotend laagje achter.

Spa9

 

Na het afdrogen voelen ze babybilletjes zacht aan en de geur is niet verdwenen, ook na deze verzorging ruiken ze naar Mango!

Info:
– Voedend
– 120 ml Spa time in het flesje
– 12 maanden houdbaar
– advies 2 keer per week te gebruiken

Ingredienten:
PARAFFINUM LIQUIDUM, MARIS SAL, CYCLOPENTASILOXANE, ISOPROPYL MYRISTATE, C12-C15 ALKYL BENZOATE, PARFUM , GLYCINE SOJA OIL, MANGIFERA INDICA SEED OIL, TOCOPHERYL ACETATE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, BUTYLMETHOXYDIBENZOYLMETHANE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, GERANIOL, CITRONELLOL, CI 47000, CI 26100

Het is verder nog dermatologisch getest en ik kan mensen met allergische reacties zeggen dat ondanks mijn fruitallergie is geen reactie had op dit product.

P2 is bij de DM (Duitsland) te koop en kost 3,49 

Ik moet zeggen dat ik het weer een heerlijk product vind en de volgende ronde neem ik weer iets mee. Ook al staat dit product al wat langer in het P2 schap, voor mij een nieuwe ontdekking die ik vaker zal kopen!

Liefs Son

(PS vanmiddag komt er een extra New Years Eve artikel)…

 

6 thoughts on “SPA TIME | 2 in 1 wellness peeling

  1. Wat een goed artikel!
    Dit product verwijdert al die dode huidcellen en de huid zal daarna schoon en fris aanvoelen.
    Al die vieze luchtvervuiling van uitlaatgassen en fabrieken etc. doet de huid geen goeds.
    De olie maakt de huid dan zacht en soepel.
    Wat een grote fles voor een fijne prijs.
    Ik ben benieuwd wat dit merk nog meer verkoopt 😉

    Fijne dag Xoxo

  2. Oh deze heb ik ook gekocht toen ik in juni(?) in Oberhausen was. Spijt dat ik er niet meer heb gekocht… Woon te ver van Duitsland af om even heen te gaan haha. Gebruik het dus bijna niet omdat ik bang ben dat het op gaat… Maar sinds vorige week toch maar wel gaan gebruiken, ga wel even op zoek naar een dupe de komende tijd. Fijn spul. Heb ook in juni een serum voor je handen gekocht, die gebruik ik erna, topcombinatie!

Geef een reactie

