MUA | Trio lipstick | Siren

Daar ben ik weer.
Ik heb onderhand ook weer naast mijn nagellak stash een nieuwe verzamelwoede ontdekt in mij en wel de lipsticks. Oei,… ik heb ondertussen al een heel doosje vol.

Vinden jullie het erg? Maar ik heb weer een nieuwe buit en die wil ik wel met jullie delen!
Deze MUA’s worden al sinds april 2014 verkocht (Ja ik dacht waarom niet even weer in het zonnetje zetten) en ze zijn verkrijgbaar in 3 verschillende kleurentrio’s.

Doosje1

 

Geef je lippen een intense kleur met het Mua Siren Lipstick Trio. De langhoudende lip stains hebben het comfort en de glans van een lipgloss.

Mua is echt superleuk, alleen jammer is wel dat niet elke Kruidvat dit verkoopt en ik mag daar even een stukje voor rijden. Nu kom ik elke week langs een hele grote Kruidvat en dan plan ik een ritje in.

Dus toen ik deze mooie trio spotte toen ik op zoek ging naar Elfster cadeau’s (lees vanmiddag hier een Unboxing van) kon ik het niet laten het in mijn mandje te leggen.

Lipstick Trio

Deze trio vind ik zo handig, je hebt gelijk drie kleuren bij je mocht je op reis gaan en een beperkte ruimte hebben. Want een kleine tip,… je kunt het ook als blush gebruiken!
Het trio bevat mooie subtiele kleuren, fijn om door-de-weeks te gebruiken.

Doosje2

Het doosje gaat zijwaarts open en daar had ik in het begin wat moeite mee.
Elke keer betrapte ik mij op het zoeken van de opening.

Doosje4

De applicator zit in het doosje goed aangebracht. Dit vind ik een pluspunt dat het niet ligt te wiebelen. En je het meteen kwijtraakt.
Een klein minpuntje is het formaat. Nu heb ik twee sponsjes en een te kleine grip voor mijn handen. Die kunnen dit niet goed vasthouden en door mijn motoriek tegenwoordig wiebel ik als een chirurg die gelukkig nog nooit een patiënt geopereerd heeft.

Doosje3

Beetje mini he? Vinden jullie ook niet?
Ik ben dan wellicht heel onhandig, maar deze blijft netjes liggen in het doosje en ik gebruik mijn speciale lipstick kwastje dat ik ooit van Essence gekocht heb.

De lipsticks

De kleuren zijn subtiel zoals ik al zei en ik vind ze wel geschikt voor elke gelegenheid.
Je hoeft niet altijd met knal kleuren rond te lopen.

Jammer dat ik ze geen naam kan geven, had ook wel leuk geweest… maar ik doe een poging het duidelijk over te laten komen.

Kleur1

De meest nude kleur, er zit een kleine hoeveelheid kleur in, niet te veel en het is een prachtige gloss over je lippen. Ik vind het wel bij mij staan!

Kleur2

De tweede kleur heeft iets meer pigmentatie en heeft bij mij een roestbruine tint op mijn lippen. Dit is ook weer een kleur die prima bij mij staat.

Kleur3

En dan de kleur waar ik deze palette voor uitkoos. De warm rode tint is echt heel mooi. Ik hou hier zo van. Het is ook niet een kleur die meteen knalt, het blijft ingetogen.

Ik vind het eerder lip glossies dan een lipstick. Ze brengen heel prettig aan en drogen je lippen niet uit. Tip gebruik wel een lipliner bij de donkere kleur (niet gedaan ivm testen) deze kleur kan wat in onze 40+ rimpels lopen.

Al met al kan en mag ik concluderen dat het een leuke palette is die je toch drie keer weer een andere look geeft. Het is ideaal om in je tas te hebben. Begin in de ochtend met nude, bij de vergadering kan je de midden kleur gebruiken en bij de borrel met collega’s pak je de meest donkere kleur.

Heb jij al een MUA palette?
Ze zijn te koop via Kruidvat en kosten 2,99 wat ik zelf een prima prijs vind.

Ik hoop dat je ondanks dat dit artikel al wat langer in de schappen ligt het toch nog informatief was.

Liefs Son

 

 

11 thoughts on “MUA | Trio lipstick | Siren

  1. “door mijn motoriek tegenwoordig wiebel ik als een chirurg die gelukkig nog nooit een patiënt geopereerd heeft” Ik lag in een deuk toen ik die zin las! Hahah! Leuk geschreven Son. 🙂 Ik vind vooral de middelste kleur jou heel erg mooi staan.

  2. Het zijn mooie kleuren. De laatste staat je erg mooi
    Ik heb niet veel lipsticks, maar wil er nog wel een keer een mooie, niet te felle kleur bij.
    Voor mij is een palette niet geschikt, maar MUA heeft wel mooie spullen

  3. Pingback: MUA | Matte Lipstick | Wild Berry |

Geef een reactie

