BellaCandles | Een ring in elke kaars

Wat ben ik toch een bofbips.
Ik won recent op het blog van PreciousMakeUp een shoptegoed voor BellaCandles. Wauw 50,- mocht ik vrij besteden! Ik lag bijna flauw op de grond.
En ik kon ook niet wachten om op de site te duiken en te gaan kijken welke geur ik zou nemen.

BC-2

Ik koos niet alleen voor mijzelf een kaars uit, ik nam er drie (er was ook nog opruiming).
Een voor een kennis (waar mijn man elke vrijdag op bezoek gaat en een biertje drinkt).
Een voor mijn tweelingzus waar ik op tweede kerstdag ben gaan eten.

Lees je mee welk sieraad ik ontdekte in mijn kaars?

Over BellaCandles

BellaCandles.nl is een online winkel in kaarsen. Niet zomaar kaarsen, maar hoge kwaliteit kaarsen in verschillende geuren met als verrassing een ring erin! Zodra de kaars is opgebrand, komt de ring tevoorschijn. Deze kan een waarde hebben van €10 tot wel €500!

Onze BellaCandles zijn een onvergetelijke ervaring door de combinatie van de heerlijke geur van de kaars en de verrassing van de ring. Nog nooit was het branden van een kaars zo spannend!

BC-3

Als vrouw vind ik het heerlijk om sieraden te krijgen. En als er dan ook nog een kaars bestaat die een mooie verrassing in zich heeft, zou je er bijna mee willen trouwen.
De ideale man bijna!

Mijn kaars: Creme Canille-Coco

BC-1

Mjummy,… een heerlijke vanille geur met een vleugje cocos!
En ik hou zo van een tropische droom.
Een twijfel had ik nog wel tussen de Warme appeltaart en de Relaxatie Oase… Damnnn wat is kiezen dan moeilijk.

BC-5

Tja en dan is het een kwestie van aansteken en wachten…

De geur

De geur is niet heel erg overheersend in dit geval dan. Verwacht niet een walm van allemaal vanille en cocos geuren om je heen. Het is in de buurt van 50 cm. goed te ruiken, maar een paar meter verder staat er gewoon een kaars te branden.
Goed, vind ik dat erg? Nee… Ik denk dat iemand die binnen komt lopen van de buitenlucht het wel zal ruiken, maar zit je de hele dag al in een bepaalde geur dan wen je er ook aan.
En gelukkig kon mijn moeder het wel ruiken dat er een geurkaars stond te branden.

BC-6

En na een dag of drie zag ik opeens een stukje folie in mijn kaars. Je zult wel denken dat ik die meteen er uit gerukt heb, maar nee ik heb nog netjes een dag gewacht zodat deze helemaal los lag te drijven in het kaarsvet.

Het sieraad

Wat was dit spannend zeg,… je mag zomaar een sieraad gaan bewonderen.
LET OP! Het folie is ontzettend heet, laat het afkoelen!

En ik had al wat voorbeelden gezien van ringen en hoopte eigenlijk wel op een gelijkwaardig exemplaar…

BC-7

En daar is die dan… het klopt met wat ze zeggen 925 zilver tekentje zit er in.
Alleen ik heb wel geleerd dat er nog een teken bij hoort te staan… en het is in Nederland (weet ik niet zeker) verplicht.

keurtekens1

 

Goed, maken we ons daar druk om? Ik niet… Het is ook wel het idee dat je er iets leuks in hebt zitten.

BC-9

En voila… mijn ring! Met een geel steentje (ik hou niet van geel) en een afmeting van maat 18 (dus bij kleinere vingers is dit een afzakker).
Sonja, ben je nou niet blij? Ooooooh jawel hoor. Ondanks dat het een geel steentje is vind ik de ring superleuk en het staat me ook nog goed ook.

BC-8

 

Kijk eens wat een plaatje.
En als ik het geel beu ben, heb ik gelukkig zat steentjes liggen die ik erin kan monteren (heb sieraden tangen thuis, dus no problemo).

Wat kost dat nou, zo’n kaars bestellen?
De prijzen zijn vanaf 22,95 (klein) en 29,95 (groot).
Ze hadden de Sinaasappel geur nu voor 9,95 dus ik kwam goed uit met mijn besteedbaar bedrag en had de verzendkosten dan ook gratis.

BC-4

Wil je zelf ook een kaars bestellen? KLIK
Het is ook mogelijk i.p.v. een ring te kiezen voor oorbellen! Die passen altijd, mits je gaatjes hebt!

Ik hoop dat jullie mijn review van deze kaarsen weer informatief vonden. 
En ik zeg altijd maar zo, mijn mening is niet bepalend. Iedereen ervaart een product anders.

Liefs Son

 

 

 

10 thoughts on “BellaCandles | Een ring in elke kaars

  1. Wat leuk zo’n kaars zeg ik kende het wel van een ander merk. Ik vind een geurkaars met subtiele geur zelf wel lekkerder dan een te sterke aanwezige geur. Je ring is mooi maar zelf hou ik niet zo van geel.

Geef een reactie

