Ziaja | Goat’s Milk | Creamy shower soap

Hallo allemaal,

Welkom terug bij de 40 plusvrouw (die zich nog steeds 18 voelt in haar ziel).
En je bent en blijft jong door je goed te verzorgen. Natuurlijk kan je niks aan lichamelijke klachten doen, daar kan alleen een dokter naar kijken. Maar je huid, ons grootste orgaan moet en mag je niet vergeten.

GM-1Promo

Daarom ben ik zo blij met nieuwe merken die ons land verblijden. Zo ook het uit Polen afkomstige Ziaja.

Simpele designs, maar dat geeft niks. Het gaat tenslotte om wat er in een fles of potje zit.
Je kon al eerder twee product reviews van mijn hand lezen nl de Olijven handcrème en de Lifting Solution dag- & nachtcrème. Mocht je die gemist hebben raad ik je die aan om ook even te lezen.

Ziaja opende in 2014 haar eerste stores in Den Haag. Waar je nu heerlijk kunt snuffelen tussen al deze mooie en eerlijke producten.

Foto is eigendom van Ziaja

Foto is eigendom van Ziaja

De winkels zien er prachtig uit. En ik hoop dat er snel een in Eindhoven komt. Dan ga ik vaker op en neer met de bus om nieuwe producten uit te proberen.

Goat’s Milk | Creamy shower soap

Geiten melk. Wie het verhaal van Cleopatra niet kent… maar zij was een Egyptische koningin die bekend stond om haar schoonheid. Ze was ook een vrouw die regelmatig een bad nam in melk (ezel). Ook Sisi nam melkbaden.

Van melkbaden wordt beweerd dat de melkzuren de eiwitten - die dode huidcellen bij elkaar houden - kunnen afbreken. Zo lijkt het een zeer zacht wijze van scrubben. Mede door de vitaminen A en E zou het de huid jong en zacht houden, en helpen tegen een droge huid.

Niet verwonderlijk dat deze lijn met Geitenmelk zorgt voor een zacht en glad huidje.

GM-2

Info:
– voedt, verzacht en maakt de huid elastischer;
– hydrateerd en voorkomt overmatig vochtverlies;
– houdt de ph waarde in balans en vult de natuurlijke bescherming van de huid aan;
– voor een droge tot zeer droge huid.

GM-3

Gebruik

Breng de douchegel aan op een vochtige huid en masseer deze even in. Spoel daarna de huid met lauw warm water.

GM-5
De soap/zeep is niet heel erg dik, vond het dun. Maar dat is altijd even wennen met een nieuw product. Hoe gaan we dit goed gebruiken.
De dosering is gelukkig makkelijk, doordat de dop een klein gaatje heeft en je niet meteen alles weer op de douchevloer hebt liggen ipv op je lichaam.

GM-4

 

 

Het inmasseren ging heel prettig en ik rook een klein beetje een bekende geur. Mijn oma had vroeger een product op haar badkamer, welke ik wel eens stiekem pakte. En nee het is geen oud omaatjes geurtje, maar juist heerlijk en fris.
Ik weet helaas niet meer welke dat is, maar ik rook het en “pop” daar stond ik opeens in oma’s douche.

GM-6

Het product is hier gemasseerd in mijn huid en het word bijna een crème zo romig.
Geen overdreven schuimbad, maar je krijgt zeer zeker het gevoel dat je weer fris en fruitig en met een gevoed huidje de douche uitstapt.

De fles is behoorlijk groot en er zit 500 ml in – family size – en is bij mij houdbaar tot 2017.
Nou zal dat in mijn gezin geen probleem zijn, want pubers wassen zich graag en lang.

En de prijs? Ongelooflijk maar die is voor dit product nog schappelijk ook en je betaald 3,69 in de winkel (Webwinkel komen daar nog verzendkosten bij van rond de 4,50).

Maar er is meer dan alleen maar een shower soap… er is een volledige lijn met wel 11 producten. Denk aan een maskertje, oogcrème, bodylotion of een bodybutter.

1782-thickbox_default

Weet je wat ook zo leuk is, ze hebben complete cadeau set samengesteld. Ik als moeder (tipperdetip) zou dit natuurlijk altijd kunnen waarderen! De prijs ligt hier rond de 12,- en dan heb je toch iets heel moois om te geven.

Ik kan je alleen maar aanraden om eens bij Ziaja Focus on Skin te kijken op hun site, want ik zie elke keer weer mooie producten erbij komen…

Fijne dag, vergeet je huid niet!
Liefs Son!

 

 

 

 

 

12 thoughts on “Ziaja | Goat’s Milk | Creamy shower soap

  1. Heerlijk!! Ben zo blij dat jij producten van dit merk ter review aangeboden hebt gekregen en de winkel in de buurt zit. Ik vind de dag- en nachtcrème zo lekker van de Goatlijn. Ik ga nog meer producten kopen van Ziaja in de toekomst! 😀

Geef een reactie

