Mijn tweede BeautyBox | Met review…

Hallo allemaal,

In december ontving naast een boel kerstcadeau’s ook nog mijn tweede BeautyBox.
Dus kun je nagaan wat een verwennerij er op mij af kwam.

Promo

 

Op Instagram heb ik al een Unboxing laten zien (doe niet aan normale filmpjes ivm persoonlijke redenen).

BB-1

In de BeautyBox zit altijd een kleine beschrijving van de producten die je krijgt en of het een tester gaat of een full size product. Deze ronde had ik allemaal full size producten en ik zag al meteen die nagellak natuurlijk!

BB-Promo

 

En wauw,… een heel mooi pakket.
Ik neem de producten even voor jullie onder de loep. Niet op volgorde van de folder, omdat ik twee producten gelijk vandaag in de review doe. Met nog een product uit de vorige box n.l. het wenkbrauw setje.

IDC | Scented Garden | Lavender Showergel/Bodylotion

Full size – 4,95

Het product is van IDC Institute, waar ik zelf nog nooit van gehoord had.  En de verpakking is full size, maar vind 100 ml voor 4,95 nogal aan de prijzige kant.
En daarbij is de geur Lavendel niet helemaal mijn ding, maar goed. Je kunt niet altijd de hoofdprijs hebben. Ik laat ze daarom ook dicht en ga deze voor een winactie weg leggen.
Wil je meer info? Dan mag je even googlen, want ik kwam niet verder dan de zin: IDC Institute, is a brand of perfume and cosmetics company registered AQUARIUS COSMETIC SL.

Lavender

 

Golden Rose | Satin Matte nailpolish

Full size – 5,50

Hoera, een nagellak. En in de folder staat een rode afgebeeld, maar ik was ook blij met deze zilveren kleur! Wauw!

GR-Nagellak

Ik heb van Golden Roze al wat lakjes en ik was dan helemaal heppy dat dit een kleur was die ik nog niet had. Ik zag in andere boxen dat daar de Crack lakken zaten, dat is bummer, want die zijn toch wel wat uit.
Ik heb deze lak al gelakt en ik laat binnenkort een uitgebreidere review zien.

So Susan | Flutter Volume Mascara

Full size – 16,95

Met deze superdeluxe flutter volume mascara van het Britse niche cosmeticamerk So Susan creëer je een fantastische oogopslag… juist! Ik ben met deze mascara natuurlijk aan de slag gegaan. Want ik had zelf nog nooit zo’n dure gekocht. Ja, ik ben mevrouw budget.

Mascara3

 

De mascara is 100% Cruelty free, dus okay dat is een fijne kerstgedachte. Het konijn ligt bij andere mensen in het zuur.

De test

Ik wilde wel meteen weten hoe deze superdeluxe mascara dan is en ging alvast in de voorproef.

Mascara4

Het borsteltje ziet er niet verkeerd uit, fijn zelfs. Ik vind deze wel toch de meest plezierige in gebruik, geen fancy futuristisch uitziend plastic ding, nee normaal.

Mascara5

Op mijn hand streek ik een keer met de borstel en je ziet dat deze mooie lijnen trekt, wat natuurlijk mijn wimpers ook netjes zal scheiden.
Het is niet in Nederland te koop en hiervoor moet je naar de UK shop.
Wat ik wel heel leuk vind is de verpakking. Pluspuntje zie de online shop.

Ik laat straks een volledige look zien waar ik de mascara nog even verder toelicht.

LookX | Eyeliner

Full size – 17,35

Uhmmmm hier zette ik een vraagteken??? Het plaatje (kijk hierboven) ziet er toch iets anders uit dan mijn gekregen product.
En men spreekt over een Eyeliner, maar wat heb ik dan?

Eyeliner

 

Hallo daar,… wie ben jij dan? Ik heb ook een Eyeliner, maar dan een Exclusive! Hoppa!
Ik kwam er via de site van LookX achter dat de foto een Liquid eyeliner betreft.

En die van mij KLIK is nog 30 cent duurder ook! Katcheng!

Eyeliner3

Ik kreeg een donkerbruine, wat ik eerst teleurstellend vond, maar achteraf ben ik er heel blij mee. Bedoel, het heeft bij een nude look veel meer effect.

Eyeliner4

De pigmentatie is geweldig. En het is zacht. Beetje creamy zodat het heel makkelijk en snel aanbrengt.

Eyeliner2

 

Met aan de andere kant een sponzige tip, waardoor je dus je lijn kan vervagen voor een smokey effect. Op de site van LookX staat een filmpje met uitleg over hoe je deze eyeliner ook anders (in mijn beleving) kunt aanbrengen.

Review X-tra long

Ik zei al dat ik uit de vorige box ook nog een artikel erbij gepakt heb. N.l. de Beauty UK Eyebrow kit (lees hier meer).

Ik maakte met mijn palette van W7 In the Buff Natural Nudes (welke ik won bij KLIK Red lipstick kind of Girl) een ooglook.

BB-Brow1

De lookX Eyeliner is echt een blijverdje. Deze was zo fijn aan te brengen.
En met het sponsje kon ik de strakke lijn vervagen tot een smokey look.

De wenkbrauwen heb ik opgemaakt met de kit. En ik moet zeggen dat ik ook dit een fijn product vind. Eerlijk ben ik dat ik ook de Gosh (stiftvorm) gereviewd heb en dit toch te hard op mijn huid vind overkomen. Dit is zachter, zeker als je wat ouder word is het niet mooi om dikke, getekende wenkbrauwen te hebben.

En dan de mascara, die zo veelbelovend de volume af zou geven die elke vrouw wenst…
Nou schrijf die maar op je buik. Wat was dit een tegenvaller. Het verdeelt je wimpers wel heel fijn, maar de volume blijft uit. En die had ik nou zo nodig.
Ook is het vrij dun en zodra je je mascara erop hebt zitten is het een tijdje niet knipperen want anders ligt het op je huid. Ik heb bij het maken van deze foto drie keer met een wattip mijn “gelekte” mascara moeten weghalen.

BB-Brow2

Bij mijn andere oog heb ik na 3 keer niks meer schoongemaakt en je ziet nog de donkere waas. Bah! Ik heb wat zitten grommen tijdens het maken van deze look.

Verder vond ik mijn palette zo fijn in gebruik. Wauw. Ik had al een andere W7 palette, maar deze is ook prachtig zeg!

Heb jij ervaring met 1 van deze producten? Zou wel willen weten hoe jouw ervaring is.

Liefs Son! 

 

 

 

 

 

 

8 thoughts on “Mijn tweede BeautyBox | Met review…

  1. Wat een leuke inhoud van de box.
    Ik was zo benieuwd naar de mascara.
    Jammer dat dit tegenvalt en is wat je ervan zou verwachten.
    De flessen van het douche- en body product zien er heel mooi uit!
    Lekker opvallend.
    Men verwacht toch eigenlijk wel producten die hier verkocht worden 😉
    Mooie en duidelijke foto’s!

    Xoxo

  2. Oh die eyeline ziet er veelbelovend uit. Ik wordt ook altijd gek van mascara’s die zo dun aanbrengen. Ik heb eindelijk ‘mijn mascara’ gevonden … gewoon van de Action (Max) cheap en goed. Ik ben heel benieuwd naar je swatch van de nagellak. Mooie eye-look trouwens.

  3. er zitten echt leuke producten in, a is de mascara een echte aanfluiting. De flessen zien er mooi uit maar wat er in zit is belangrijke4r, vreemd dat er zo weinig over te vinden is. Fijn dat de eyeliner zo goed bevalt.

Geef een reactie

