Hannah® | Juvi-Lite

Hannah® | Geef je huid een kans

Nog maar net een nieuw jaar gestart. En weer een jaar straks erbij qua leeftijd.
Ik vind ouder worden niet erg, maar wel in slow-motion.
En daar doel ik op mijn huid. Dit mag heel langzaam gaan.
Gelukkig zijn er hulpmiddelen die ons een handje kunnen helpen, daar is huidinstituut Hannah® er een van.

Promo

Een maand of twee geleden (eind november 2014) kreeg ik Juvi-Lite van Hannah® ter review opgestuurd.
Al eerder had ik mede door een winactie van het merk Hannah® mogen proeven.
Lees mee over mijn ervaring…

De consument anno 2014 is steeds kritischer geworden en smeert niet zomaar alles meer op de huid. Niet alle beloftes die op verpakkingen staan van cosmetica producten worden klakkeloos geloofd. De vraag om bewezen effectieve, liefst natuurlijke en huididentieke werkstoffen in huidverbeterende producten neemt sterk toe. Met Juvi-Lite biedt hannah® een geavanceerde, uiterst krachtige collageenbooster op basis van een klinisch bewezen, botanische werkstof die de huid intensief verstevigt, lift én regenereert.

Juvi-Lite

Juvi-Lite zorgt voor een stevige en jeugdig ogende huid, met een hoge weerstand tegen schadelijke externe invloeden! We willen allemaal op een mooie en gezonde manier oud worden. De oorzaak van rimpels en volumeverlies heeft te maken met de afname van collageen en tussencelstof. UV schade speelt hierbij een grote rol. Juvi-Lite is speciaal ontwikkeld om het bindweefsel in de huid te versterken, de tussencelstof te beschermen én om de aanmaak van het collageen in de huid krachtig te stimuleren. Juvi-Lite is zeer geschikt voor de oudere, wat drogere huid.

Flacon3

Wat doet Juvi-Lite?

  • Intensieve liftende werking
  • Krachtig huid genererend
  • Stimuleert de aanmaak van nieuw collageen
  • Hydraterend
  • Verbeterd het bindweefsel van de huid
  • Zorgt voor een actieve bescherming van de tussencelstof*
  • Antioxidant werking
  • Verstevigend

Flacon1

 

* Tussencelstof: Wanneer de huid ouder wordt, wordt het natuurlijke collageennetwerk losser, neemt de tussencelstof af en worden de fibroblasten in de huid door de aanwezigheid van vrije radicalen steeds verder aangetast. Dit gaat gepaard met een verlies aan elasticiteit van je huid.

Gebruik:

Ik begon mijn test op 30 november 2014 en maakte op die dag een foto van mijn huid.

Reju-H1
Dit leek me het beste om te zien wat het ging doen aan mijn bindweefsel, huid en hoe de versteviging door Juvi-Lite zichtbaar zou kunnen worden.

Reju-H2

Het product is prettig, voelt niet vettig aan maar eerder stevig.
Vooraf reinigde ik mijn huid.

Aanbevolen word om dit te doen met Hannah hannah Cleansing Milk en de hannah Sensitive Skin Lotion en eventueel het gebruik van de hannah Enzymatic Skin Peeling en/of hannah Active Lotion (wat de werking intensiveert), brengt u eerst het hannah Vitamin Complex aan op de gezichtshuid en het decolleté, gevolgd door hannah Juvi-Lite.

Daarna liet mijn huid even rusten en pakte dan mijn Juvi-Lite en pompte een beetje uit de flacon.
Het is fijn dat het een pomp flacon is, voelt schoner aan, dan met een vinger in een potje jouw product te halen, blijf dat toch tricky vinden.

Reju-H3

Ik masseer dan met een beetje een ferme beweging de crème in mijn huid.
Het trekt vrijwel direct in en je mag dit best vlot doen. In mijn huid leek het wel alsof ik jaren de bloemen geen water had gegeven. Zo vroeg, smeekte het om vocht.

Eenmaal op mijn huid was het meteen zacht, gevoed en herboren.

Hannah® zelf adviseert nog het volgende: Masseer de crème in en breng hierna voor een extra intensieve werking hannah Oxys Genes en/of hannah Personal Choice aan.

Echter ik had deze producten niet en heb het verder met mijn eigen crèmes aangevuld.

Op 30-12 maakte ik weer een foto, nadat ik Juvi-Lite een maand in gebruik had.

Reju-H4

 

Het eerste wat ik zelf constateer is de lijntjes rond mijn ogen zo veel fijner zijn, niet weg, maar vervaagd. Ook mijn couperose lijkt te zijn verminderd.
Mijn wallen (ik heb het niet onder mijn ogen aangebracht omdat daar de huid ontzettend dun is) daar is niks aan veranderd.

Conclusie: Hier ben ik heel snel en kort mee! Het werkt!
De prijs zal wel even schrikken zijn en ik kan mijn voorstellen dat niet elke vrouw dit kan veroorloven. Echter ik heb besloten om hier voor te gaan sparen. Ik ga elke week een bedrag wegleggen en hoop dat mijn flacon nog niet te snel op is. Over enkele weken ga ik naar mijn huidcoach om Juvi-Lite te kopen.

Neem dit jaar een goed voornemen en stop met roken, dat geld kun je veel beter besteden aan een goed verzorgend product.

Liefs Son!

Info:
Hannah® Juvi-Lite is verkrijgbaar bij de erkende hannah® huidcoaches en via hannah® Skin Improvement Research Company B.V.

Verkoopprijs: hannah® Juvi-Lite € 79,25/50 ml.

Voor meer informatie en gerichte verkoopadressen kan de consument contact
opnemen met hannah® SIRC via telefoonnummer: 0342-476160 of kijken op de
website www.huidcoach.nl

 

4 thoughts on “Hannah® | Juvi-Lite

  1. Wauw, het verschil is zo goed te zien op de foto’s die jij hebt gemaakt!
    De huid wordt veel te veel aangetast door uitlaatgassen en luchtvervuiling van fabrieken etc..
    Dus is zo een goed product noodzaak om er goed uit te kunnen zien zodat de huid er weer gezonder uit zal gaan zien.
    Alle dames willen een stralende en elastische huid van het gezicht.
    Inderdaad even sparen voor ik zoiets kan kopen 😉
    Goed en duidelijk artikel.

    Fijne dag Xoxo

Geef een reactie

