5 Shades of YELLOW | 5 nagellak swatches

Hallo het is weer zondag en de dag dat ik jullie om de week 5 tinten uit mijn stash laat zien.
En ik heb er nog genoeg.
Maar ik denk dat dit 1 van de weinige geel items zal worden, want die bezit ik slechts enkele. Ik heb echt serieus geen band met geel.

Promo

Gelukkig heb ik wel een paar, voor de liefhebbers van geel!

Ik laat jullie de swatch zien en geef een bondige uitleg over de lak.
Ook probeer ik nog te achterhalen waar ik de lak heb gekocht en/of bied ik een alternatief aan waar het online nog te koop is.

Color Club | Almost Famous | Poptastic

Deze lak kreeg ik van Ruby Wing Benelux, wellicht weten jullie dat ik voor deze webshop blog. Ik swatch lakken en review ze.
Toch wilde ik deze, net zoals de Ruby Wing die ik ook laat zien, nog even in de spotlight zetten.

ColorClub

Het is een heerlijke felle gele kleur, die van je nagels spat!

Info:
– dekt in 3 laagjes
– fijne kwast (hier ben ik dus verzot op)
– creamy van kwaliteit
– droogt snel.

Deze lakken zijn nog te koop via www.rubywing.nl en kosten 5,95 (verzendkosten 1,50)

Essence | 191 love is in the air

Het eerste wat ik dacht bij dit Colour & Go lakje is de naam… waar slaat deze op?
Ik vind het dus echt een uhmmmm, dit moet rood zijn!
Maar goed, ik zat niet aan de bedenk tafel!

Essence

Info:
– dekt in twee laagjes
– dikke kwast, kan ik niet altijd zo strak mee lakken
– mooie glanzende finish
– droogt snel.

Deze Colour & Go is nog te koop via de Trekpleister of Kruidvat (ook online) en kosten 1,69

Sally Hansen | Butterscotch

Deze lak kocht ik in een opwinding! Want bij de Action lagen er bakken vol en dat voor maar een drol tegen de reguliere prijs! Yeuh! Kosten deze lakken normaal 10,99?

SallyHInfo:
– een mooie lak, warmer van kleur
– dekte bij mij in 3 laagjes
– kwast wat dikker, beweegt goed mee
– droogt iets langzamer

Bij de Action is hij niet meer te koop, maar voor 0,99 kon ik deze mooie lak niet laten liggen!

Sinful Colors | Let’s meet 928

Ik kocht deze eigenlijk omdat hij in een opruimbak lag en iets met een 1+1 actie dus tja als nagellak addict laat je die dan niet liggen, ook al is het geel.

SinfulColors

Kijk en dan zit je met een ontzettende sheer (semi transparant) lakje te kijken.
Echter het is wel een om over een andere lak te dragen.

Info:
– dekt na 4 laagjes nog niet helemaal je van het
– droogt snel op
– fijne kwast
– mooie shimmer.

Uitverkocht! Ik kocht deze nog voor 0,50 cent! Ja echt waar.
Op Ebay is deze nog wel te vinden, maar veel duurder!

Ruby Wing | Birdie

Deze lak heb ik in 2014 al eens geswatched. Ik dacht zo rond pasen (toepasselijk).
Nu heb ik deze nog een keer gelakt, wilde kijken hoe de lak na een paar maanden weer voelde. En ik moet zeggen dat ik nu ik meer gewend ben het fijner lakte.

RubyWing

Het is een zacht gele tint, die in de zon veranderd naar een pastel warme tint die neigt naar oranje. Dit gebeurt dmv UV straling.

Info:
– dikkere kwaliteit
– droogt wat langzamer
– dekt in 3 laagjes
– fijne kwast (zelfde als Color Club).

Ook deze lak kreeg ik ter review. Ze zijn gewoon in Nederland te koop via de webshop van www.rubywing.nl en kosten iets duurder 12,- maar je hebt dan wel twee kleuren in een potje.

Nailart

Ik maakte eerst een soort van Army look nailart door allemaal vlekken te maken op de Ruby Wing ondergrond. Behalve met de Sinful Color die ik daarna als een topper gebruikte.

Na-1

Over dit vlekkenpatroon lakte ik eerst een topcoat. Die liet ik goed drogen, want ik ga er overheen stempelen.

Na-2

Ik pakte mijn Moyou stempelplate en een zwarte lak (Sinful Colors). Dit patroon vind ik zelf zo leuk en je kunt er veel kanten mee op. Een klein foutje, maar ach het is camouflage nailart en dan mag het!

In de zon verkleurde mijn nailart (laat het weer mij goed gezind zijn en de zon vandaag schijnen) omdat ik Ruby Wing als basis gebruikte.

Na-2a

Je ziet dat de ondergrond nu donkerder kleurt.

Ik hoop dat je het weer een leuke 5 shades of artikel vond en op naar de volgende!

Liefs Son!

 

18 thoughts on “5 Shades of YELLOW | 5 nagellak swatches

  1. De nailart vind ik geweldig. Nu ik het zo zie is een zacht geel niet verkeerd. Er lag bij kruidvat gisteren voor 1 euro een vanille geel van sinfulcolors. Nu heb ik toch spijt dat ik die niet genomen heb. Leuk dat je ook kleuren swatcht waar je zelf niet echt iets mee hebt.

  2. wat apart, eigenlijk bedenk ik mij ineens dat ik maar een gele lak heb en die nog nooit gebruikt heb….vreemd eigenlijk, het is zo een vrolijke tint….leuke nail art heb je gemaakt, erg mooi!

Geef een reactie

