P2 | Inspired by Light | Nagellak

Hallo en wees welkom in mijn nagellak week!
Ja ik ga een hele week uitgebreid beppen over mijn grootste hobby -NAGELLAK-.

Sommige zullen het heel leuk vinden, want ik heb een heleboel nagellak liefhebbende vriendinnen!
En als je het niks vind, kom je volgende week gewoon weer op bezoek!

Vandaag start ik met P2, mijn favoriete merk als het gaat om nagellak en super dekking!
Ik heb niet alles, kleuren die ik niet mooi vind koop ik niet, is ook zonde om die te laten staan en niet aan te raken.
En daarom koop ik soms ook nog wel eens een LE. Ik hou mijn buurmeisjes (Duitse dames) goed in de gaten en zodra er een lak verschijnt waarvan ik in zwijmel raak, rij ik de grens over!

Promo

Inspired by Light

Deze LE is geinspireerd of lichtreflecties. Hoe valt het licht binnen.
Hoe werkt licht met glitters, glans en andere effecten.
Daarvan heeft P2 een hele collectie met make-up uitgebracht.

P2-Promo

Plaatje van internet geleend!

 

Allemaal met prachtige effecten. Niet overdreven als een discobal, maar subtiele glans!
Ik kocht alleen de nagellak. Twee mochten mee naar huis.

020 – luminous blue

P2-3a

Deze blauwe lak kon ik natuuuuuurlijk niet laten liggen, ben jij gek?
Ik zag in het flesje al een mooie shimmer, ik maak flesjes nooit open en probeer ze niet uit. Bevalt de lak in het flesje, dan gaat deze mee.

P2-3

Ik weet dat P2 lakken een fijne kwast hebben, maar ik lakte er deze keer toch een paar keer langs. Goed kan gebeuren. Maar verder was het geen probleem, de haartjes waaieren mooi mee.

P2-1

De eerste laag was niet dekkend. Ik zag dat ik aan mijn tips nog wat lak kon gebruiken.
Goed nu lak ik toch altijd twee laagjes minimaal, dus no problemo!

P2-2

Spiegeltje spiegeltje aan de wand,… wie heeft er weer een blauwe nagellak in het land?
Joehoe! Wat is die mooi. Ik moet zeggen dat de lichtreflecties tegen vallen, maar dat zal wel aan mij liggen (heb een bril nodig).

P2-2a

De gloed is in andere poses weer wat beter te zien. Dus vooral veel bewegen!

030 – sparkling white

P2-3b

De andere lak die natuurlijk ook mee mocht is deze prachtige topper.
Ik neem aan dat deze niet echt zo los te dragen is en dus dacht ik, ik test dat niet uit!

P2-5

Wat een glans, glitter,… uhm hoe kan ik het beschrijven. Prismatisch (heeft ook met licht en splitsing te maken).

P2-4

Ik lakte deze over mijn blauwe lak heen en met 1 laagje had ik al een ‘potjandorie dit is toch wel heel mooi’ gevoel!
Ik hou hier wel van, mini glitters! Geen grote chuncks en toestand, nee daar maak je me niet helemaal blij mee (als het moet, dan moet het).

Ik ging ondertussen eten koken (met natte nagels?) ik was de tijd een beetje vergeten en holde om half zes naar beneden!
En eenmaal beneden dacht ik helemaal niet meer na, begon als een echte huisvrouw mijn taak te vervullen!

P2-6

En weet je, het zat er nog gewoon op! Ik lakte er nog een tweede laagje op om het effect te bekijken of het versterkt zou zijn en… ja dus!

Deze LE lakken zijn tijdelijk te koop en als je geluk hebt, ik heb ze tijdens de jaarwisseling gekocht, kan het zomaar zijn dat ze nog ergens liggen.

Ik hoop dat je genoten hebt van deze review, tot morgen met weer een nieuwe lak!

Liefs Son!

 

 

18 thoughts on “P2 | Inspired by Light | Nagellak

  1. Lieve volgers!
    Ik krijg er het heen en weer van en de een wil niet inloggen met Disqus, de ander wil niet inloggen hier, de ander kan niet reageren daar… Ik blijf bij deze, je hoeft maar 1 keer in te loggen (links kun je ook met FB inloggen of anders).
    Ik kan het helaas niet voor iedereen plezierig maken, zou ik wel willen, maar kan dat niet!

  2. de40plusvrouw Zo herkenbaar. Lukte mij ook niet 1,2,3 om nu in te loggen hier. En je kunt het niet iedereen naar de zin maken! Toen ik disqus niet had, kreeg ik commentaar op alle soorten/ opties e.d. Zielige mailtjes zo van; dan kom ik niet weer. Nou doei dan. Sinds disqus gaat het beter, al lees ik ook wel dat er mensen zijn die dát dan weer lastig vinden. Het is goed zo hoor. Je wilt reageren of je wilt het niet denk ik dan 😉 Lekker zo houwe Son en trek je er niet teveel van aan!

  3. Wauw, prachtige nagellak! Fijn dat het nadat je de huishoudelijke taken had gedaan nog mooi op de nagels bleef. De glitters zijn prachtig  😉

  4. De laatste had ik ook gekocht en was al benieuwd naar je review toen ik em bij je voorbij zag komen! Echt een mooi lakje.
    Hoog tijd om die binnenkort een te gaan gebruiken 😀

Geef een reactie

