W7 | 115 Meteorite

Hallo allemaal en welkom op de donderdag!
Joh wat vliegt de tijd in nagellak week zeg.
Poehee, voor je het weet is het al weer weekend.

Vandaag laat ik een lak zien die ik kocht bij GetYourNailsDone.nl (GNYD)
Deze had ik al een tijdje op het oog, maar iets zei me dat ik nog moest wachten en voila! Er kwam een sale!

Promo2

Ik heb al diverse W7 lakken in mijn stash en ik ben er zeer tevreden over.
Niet elke lak dekt even goed, maar ja dat ligt ook aan de substantie.
Deze lak zit bomvol glitters en ik was helemaal niet gek op glitters, totdat er dus een peel-off lak werk uitgevonden en ik daar voortaan gebruik van maak en het dus peanuts is om je glitterlak te verwijderen.

L6

 

Kijk eens wat een plaatje, wiehaaa… helemaal tof!
De perfecte combinatie voor mij.
1: naam van de lak is te gek!
2: super kwastje
3: blauw/paarse glitters!!!

L7

 

En weet je? De kwast komt ook 100% door mijn keuring heen!
Beweegt soepel mee, brengt goed de glitterlak aan en ik hoef er niet mee te knoeien!

Dekking

De lak is wat dikker van substantie en ik had dan ook meteen een goed gevoel bij deze beauty! Nou wist ik ook wel dat het geen 1 laagje zou worden, maar toch.

L1

Kijk 1 laagje glitters, niet verkeerd. En ik vind dat ze netjes verdeeld op mijn nagel komen (minus pink).

L2

 

In mijn tweede laagje zie je nu mooi diepte van al je glitters. Het voelt niet verkeerd aan, geen grove bobbels op mijn nagels, tenminste dat vind ik dan!

L3

Bij laag drie was ik pas helemaal tevreden, omdat bij laag 2 mijn tips nog een beetje behoefte hadden aan wat dekking.

Ik heb er geen topcoat op zitten bij deze foto en je ziet dat het een geweldige glans heeft.
Valt je nu ook op dat flesje zilver kijkt en de lak op mijn nagels meer naar goud neigt. Dit doet de lichtinval op mijn nagels. Apart he?

Nailart

En ja ook hier maakte ik een subtiele nailart! Niks geen moeilijke toestanden, wel een vaste hand (dit wil nog wel eens niet lukken met mijn schouder en vandaar dat ik soms bibber).

Ik kocht bij GYND ook nog een wiel met wat leuke hexagons in een wiel. Gelukkig had Margo ze in een zakje gedaan, want een paar roze glitters waren met de jaarwisseling naar een afterparty gegaan en konden de weg naar huis niet vinden, die heb ik er even eigenhandig in terug gedaan.

L5

Een beetje topcoat, een dottingtool en dan gaan plakken! Zo simpel is het!

L4

Ik bleef in de kleuren van de lak en maakte er een mooie ronding mee op mijn duim en ringvinger (de accentnagels). Te veel glitter zou weer niet mooi zijn. Eenvoud siert zeggen ze. De rest van de nagels kregen 1 glitter/hexacon.

Ik hoop dat het artikel je is bevallen en als je nog mooie lakken zoekt, Margot van GYND (link in artikel bij intro) heeft er nog veel meer in haar leuke shop!

Liefs Son!

 

13 thoughts on “W7 | 115 Meteorite

  1. Pingback: Getest: W7 Cosmic Blue - GETYOURNAILSDONE.NL

Geef een reactie

