Make-Up Studio | Groene nagellak 80

Ik weet dat er onder mijn lezers een paar meiden zijn die groen helemaal leuk vinden.
En ik heb speciaal voor deze dames een prachtige lak gekozen die ik recent in een sale gekocht heb.
Normaal ligt de prijs van deze nagellak zo rond de 12,90 per stuk. En dat betaal ik niet snel voor een lak, maar toen ik op Facebook bij huidcoach de Orchidee een berichtje zag dat ze er 4 voor 10 euro verkocht was ik om!

Promo

Vandaag laat ik nummer 1 uit de gekozen lakjes zien.

Dit was ook de eerste lak die ik aanwees uit de doos op Facebook. Ik hoopte dan ook dat die nog niet verkocht was. En ik had weer geluk.

Label

Een naam kon ik niet vinden voor deze lak op het flesje, wel een nummer.
Nu ben ik toch maar online gedoken of er meer info over deze nagellak is.

naam

 

Ik vond alleen een kleuren palette,  na wat klikken op kleurtjes die erop leken, kwam ik mijn lakje tegen! Helaas geen verdere info of naam.

Label2

Het is in ieder geval een mooie lak en die ook online te koop is via de website van Make-Up studio. Daar zijn ze wel de normale prijs.

De dekking

Ik dacht eerst, ai… dat gaat een sheer lakje worden. Omdat de eerste laag een troebel achtig watertje liet zien ipv een dekking. Maar oordeel niet te snel dames. Soms pakt het heel anders uit.

L1

 

En ja ik lakte natuurlijk nog een extra laag erop! Deze keer lakte ik wat dikker. Dacht echt kom op Son jij kunt dat ook!

L2

 

En kijk eens, niks mis mee… ik slaakte een zucht van verlichting dat het niet heel erg streepte. En het is met deze semi-metallic finish echt een plaatje op mijn nagels.

Mede door de fijne kwast. die ondanks dat de dop vierkant is, niet verkeerd lakt.
En… het is net als met Chanel, je kunt de dop veranderen in en ronde uitvoering.

Kwast

Je wilt bijna met een vergrootglas op mijn foto gaan zitten he? Ja ik zag je loeren!
Ik zal het zeggen: miniscule glittertjes in groen, bruin, goud zorgen voor deze geweldige kleur die met een topcoat nog meer glans brengt.

L3

Ik ben zeer tevreden over mijn eerste kennismaking met dit merk lakken en wie weet rij ik van de week weer even langs. Want dit smaakt naar meer.

Nailart

Ook hier maakte ik een nailart op. Ik kreeg deze week (het is nu zaterdag dus voor jullie vorige week) weer een MoYou Plate binnen en ik heb deze keer gekozen voor de Bridal collection 07 van Moyou -London-

Die stempelde ik met wit over mijn lak.
Om het wat vintage te maken depte ik met een sponsje en lak her en der nog wat plekjes.
Daarna pakte ik een roze lak en maakte halve manen, rondingen op mijn nagels.
Met een striper zette ik bladvormen op mijn nagels, dit deed ik eerst met wit en met een felle roze striper maakte ik nog diepte.
Een paar blaadjes en wat kronkels en klaar.

Na2

 

Goed laten drogen, want ik was iets te snel en dan streept het wat uit, okay dat is alleen in close-up te zien, maar wel jammer.

NA1

 

Ik hoop dat je weer genoten hebt van een snelle nailart.

Liefs Son!

19 thoughts on “Make-Up Studio | Groene nagellak 80

  1. Wat een mooie groene kleur is dat. Ik heb niet heel veel groene lakken, maar als ik dit zo zie dan moet ik dat toch eens op mijn nagels doen ;-). Je hebt er weer een mooie nailart mee gemaakt.

Geef een reactie

