Essence | Soo glow | cream to powder highlighter

Hallo allemaal,

Fijn dat je weer een bezoekje brengt aan mijn blog.
Vandaag laat ik een product zien wat al wat langer in de winkel ligt, maar waarvan ik zelf nog nooit gebruik van gemaakt heb … totdat ik het ontdekte en wat het doet.

HL-2

Soo Glow!
Een Highlighter van Essence!

Maar Sonja, nog nooit een highlighter gebruikt?
Nope… en eigenlijk had ik ook zo iets van is dat dan nodig.
Tot ik een tutorial op YouTube zag bij Gosh Make-up artist.
En ik zag wat het met je uitstraling kan doen, wauw!
Om dus niet meteen met een hele dure aan te komen, ben ik aan het oefenen geslagen met een mooi budget product.

HL-1

Ik moest nog kiezen ook, want er zijn dus twee varianten. Je hebt 20 Bright Up Your Life en de 10 Look On The Bright Side.
Omdat ik bij nummer 10 meteen een leuk liedje in mijn hoofd kreeg was de keuze toch nog snel gemaakt.

HL-1a

10 Look On The Bright Side

HL-1b

Met deze highlighter accentueer je je wangen, binnenste ooghoeken of de huid net onder je wenkbrauwen.De Essence Soo Glow! Cream To Powder Highlighter geeft je huid een mooie glans.

Nou ik was om, want een mooie glans, geeft je ook een frisse look. En in de winter is er niks aan, geen zon die lekker op je toet schijnt niks. Dus ik dacht dan haal ik wat gezonde frisheid uit een potje.

HL-3

Gewoon met je vingertips een streek door je soo glow halen en aanbrengen.
Ik heb het ook met een kwastje geprobeerd, maar vind vingers toch net iets fijner werken.

HL-4

Door de creamy substantie denk je eerst dat word een knoeiboel. Maar je veegt het vrij goed uit en dan is er nog een subtiele shimmer die overblijft op je huid.

En tja nu moest ik het ook nog gaan toepassen op mijn gezicht.

Look1

Zoals je ziet geeft het een heerlijke frisse look!

Je kunt highlighter ook gebruiken op je neusbrug om deze smaller te laten lijken en in het kuiltje bij je lippen om een zwoelere look te maken.
En ook onder je wenkbrauw is het ideaal om je look wat feestelijker, glamour te maken.

Ik ben om en gebruik het nu al ruim een maand met plezier.

Heb jij een highlighter? Nog tips voor een goed merk?

Liefs Son!

 

 

 

14 thoughts on “Essence | Soo glow | cream to powder highlighter

Geef een reactie

