Nagellak: Golden Rose | Matte Velvet

 

logoGR-Nagellak

Vandaag een mooie lak die ik vond in mijn BeautyBox van december.
Ik had nog niet veel Golden Rose lakken in mijn bezit en deze beauty is dan ook meer dan welkom.

Golden Rose, is toch wel een merk dat ik vaker voorbij zie komen op blogs en toen de glitterlakken Jolly Jewels werden uitgebracht was het een ware hype! En nu hoor je er bijna niks meer van. Jammer want met het uitbrengen van deze matte lakken, ben ik nog steeds fan.

GR-Nagellak1

 

Vind het een mooie lijn met 14 kleurtinten die ze hebben uitgebracht.

kleurtjes

De roze springt er mij iets te veel uit, maar verder zijn het mooie ijzige kleuren.

Het flesje

GR-Nagellak3

Zoals ik hier kan zien hebben de flesjes geen naam, maar een nummer. Ik bezit nu kleur 113 en ik heb het online even gechecked.

De prijs is rond de 5,50 wat ik persoonlijk vrij hoog vind. Maar wie ben ik…

Het kwastje is mooi lang en dat is ook de dop. Soms krijg ik wel een beetje kramp in mijn handen tijdens het lakken, denk de dop net een beetje te dun is voor mij.

GR-Nagellak2

De lak ziet er veelbelovend uit in de mat glazige look. En het is wel lastig om de lak goed te bekijken. Maar  ach, zilver, wat kan daar nou mis mee gaan.

Dekking

GR-1

Ik begon te lakken en merkte dat de lak vrij dun van substantie is. Niet zo heel erg, maar let op met knoeien in je nagelriemen. Ik ben dikkere lakken gewend en toch na 1 nagel was ik al gewend en lakte ik vlot door. Want drogen doet het ontzettend snel en in no time kon in laag 2 aanbrengen.

GR-2Niet verkeerd moet ik zeggen, het dekt in twee laagjes prima… of zie ik daar nog wat?
Dat vond ik zelf persoonlijk vrij lastig te zeggen.

Maar ik was tevreden. En kon verder… met een nailart!
En ja het is al weer even geleden, maar ik maakte dus deze nailart met kerst op mijn nagels. Die ik ook op instagram gedeeld heb. Ja de basis was dus deze matte lak!

GR-3

En met een topcoat heb je toch ook nog plezier van deze zilveren lak!
Ik ben ondanks wat minpuntjes toch blij met dit lakje en het staat al in mijn kast bij de grijs/wit/zwart lakken lade.

Liefs en een fijne dag!
Son!

 

 

15 thoughts on “Nagellak: Golden Rose | Matte Velvet

Geef een reactie

