Paula’s Choice | Moisture Renewal Oil Booster

Resist1

 

Nieuw van Paula’s Choice: Resist Moisture Renewal Oil Booster
De rijke gezichtsolie voor de droge tot zeer droge huid

Hydraterend

Een droge huid heeft vaak meer nodig dan alleen een voedende, hydraterende en beschermende crème. Zeker tijdens de wintermaanden. Nieuw van Paula’s Choice binnen de Resist-lijn is de Moisture Renewal Oil Booster.

Resist5

Deze intensief huidherstellende gezichtsolie op basis van essentiële vetzuren en antioxidanten herstelt de huidbarrière.
De droge huid krijgt haar zachtheid en elasticiteit terug en een geïrriteerde huid komt tot rust.

Een tijdje geleden kreeg ik deze Moisture Renewal Oil Booster ter review toegestuurd.
En ik was meteen helemaal blij met deze huidolie.
In de winter lijkt mijn huid wel uitgedroogd en dat zou je toch eerder in de zomer verwachten, maar het tegendeel is waar. De winter droogt ons uit door het gure weer.

Ik nam meteen een foto van mijn huid, dit was het startsein om de huidolie meteen te gaan gebruiken. Het zag er dof en futloos uit.

Resist8

De Resist-producten van Paula’s Choice zijn gebaseerd op onderbouwd onderzoek. Het gebruik ervan stimuleert de natuurlijke collageenproductie, normaliseert de cel aanmaak en vermindert de zichtbaarheid van rimpels, bruine vlekjes en andere schade aan de huid door de zon. Dit resulteert in een jeugdige huid met een gezonde glans. Alle Resist-producten zijn 100% vrij van geur- en kleurstoffen. Met de introductie van een intensief herstellende gezichtsolie wordt de lijn voor de droge tot zeer droge huidtypes verder uitgebreid.

Het gebruik

Het doosje bracht mij een klein flesje met daarin nog een pipet dopje.
Het flesje zat met een folie gesealed en dus kon ik zien dat dit een ongebruikt product is.

Resist3

Je draait het dopje los, haalt de folie eraf en vervolgens gebruik je het pipetje om de olie uit het flesje te halen.

Resist6

De olie is niet echt vet, het is vrij licht van samenstelling.

Gebruiksaanwijzing: 
Breng één- of tweemaal daags aan na je reiniger, toner en exfoliant. Meng twee tot drie druppels met je favoriete dag/nachtcrème van Paula’s Choice, of gebruik ongemengd en daarna waar nodig nog dag/nachtcrème. Kan ook worden gemengd met alle serums van Paula’s Choice.

Zelf vond ik het prettig om de olie direct op mijn huid te druppelen.
Eerst mijn voorhoofd 1 druppel en goed verdelen, daarna mijn rechterkant, goed verdelen en toen links. Dit trok direct in en het voelde meteen heerlijk aan.

Resist7

De olie brengt heel fijn aan, wel snel smeren hoor, want het trekt heel vlot in. Daarna heb je ook geen vettige huid. En kun je je dag- of nachtcrème aanbrengen.

Wat doet het?

  • Voedt direct een droge, strak aanvoelende huid
  • Reduceert roodheid en ontstekingen
  • Bevat antioxidanten die de huid herstellen en versterken
  • Ideaal voor gezicht en hals, ook rond de ogen
  • 100% vrij van geur- en kleurstoffen

Punt vier durfde ik in eerste instantie niet goed uit te voeren, rond je ogen?
Bij de dunne huid?

Had ik dat maar eerder gedaan. Mijn huid rond de ogen is blijkbaar zo droog dat dit echt een must is. En sterker nog, ik ben de volgende dag naar mijn moeder gegaan en gevraagd of ze verschil zag… mijn huid onder de ogen zag er zo fris en gevoed uit.
Een duidelijke ja van haar kant, was voor mij het “ik droom niet” knijpje in de arm.

Resist9

En? heb ik teveel gezegd?

Mijn huid ziet er veel frisser uit. De Moisture Renewal Oil Booster was de boost die ik al maanden zocht! Ook voor mijn ogen. Dat wonderen bestaan blijkt wel.
Niet alleen aan de buitenkant merk ik verschil, doordat je er beter uitziet, voel je je ook prettiger in je vel (letterlijk en figuurlijk). En dat straal je uit.
Mensen kijken me aan en vragen ook hoe het met mij gaat… of ik krijg opmerkingen dat ik er de laatste tijd zo goed uit zie! Nou daar doe je het toch voor!

Wat maakt dit product zo uniek?

Dit unieke mengsel van negen milde geurloze plantenoliën vol antioxidanten voedt en kalmeert een doffe en droge huid. Zie je jeugdige gloed terugkomen met de hulp van essentiële vetzuren die de huidbarrière herstellen. De huid krijgt haar zachtheid en elasticiteit terug en een geïrriteerde huid tot rust komt. De niet vette en elegante, lichte textuur wordt snel door de huid opgenomen en zorgt de hele dag voor een aangenaam en zacht gevoel.

Resist2

Informatie: 

Ingrediënten: Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil (antioxidant), Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil (antioxidant), Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil (non-irritating antioxidant plant oil), Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil (antioxidant), Vaccinium Macrocarpon (Cranberry) Seed Oil (skin conditioning agent), Argania Spinosa Kernel Oil (antioxidant), Borago Officinalis (Borage) Seed Oil (antioxidant), Oenothera Biennis (Evening Primrose) Oil (conditioning agent), Echium Plantagineum Seed Oil (emollient), Ceramide 2 (skin-identical/repairing ingredient), Cholesterol (skin conditioning agent).

De producten van Paula’s Choice worden op de Europese markt gebracht door Paula’s Choice Europe B.V. te Amersfoort.

Verkoopprijs: Paula’s Choice Resist Moisture Renewal Oil Booster € 35,90/20 ml.

De producten van Paula’s Choice zijn verkrijgbaar via de Nederlandse webwinkel: www.paulaschoice.nl alsmede via diverse professionele schoonheidssalons <http://www.paulaschoice.nl/paula-in-de-beautysalon> .

De nieuwe Resist Moisture Renewal Oil Booster is al verkrijgbaar vanaf 15 december 2014.

Bedankt voor het lezen!
Handtekening

 

12 thoughts on “Paula’s Choice | Moisture Renewal Oil Booster

  1. Dat lijkt me nou zo’n geweldig merk! Jammer genoeg boven mijn budget. Gelukkig heb ik een soortgelijk product van Santaverde (ook ter review kregen) dat me heeft doen beseffen dat olie heel goed werkt. Dus ik smeer ook gerust huidolie die ik bij Big Bazar koop.

  2. Wat gaaf dat ik nu het product ook echt terugzie op heel duidelijke foto’s. Goed, hoor! Wat een mooie oppepper heeft jouw huid gekregen. Goed merk, met een duidelijk resultaat.Tof!

Geef een reactie

