Pro Set | Haarverzorging | Nieuwe look!

Vernieuwde look voor de Proset Specialty-range Hairsprays

Nu in dezelfde uitstraling als de nieuwe Proset Style & Care Mousses

Promo

ProSet, 40 jaar haar verzorging

ProSet bestaat al meer dan 40 jaar en omvat een breed assortiment van verschillende soorten haarstylingsprays en mousses. Stuk voor stuk garanderen deze producten een ‘long lasting’ houdbaarheid van alle denkbare kapsels. ProSet loves your hair en geeft haar Specialty-range Hairsprays vanaf nu dezelfde look als de onlangs nieuw geïntroduceerde Proset Style & Care Mousses.

ProSet Style & Care Mousse Productlijn

Voor ieder haartype en elke gelegenheid is er je eigen ProSet! Een avondje stappen is immers wat anders dan een dag op kantoor en het ene haartype is het andere niet. De Specialty-range Hairsprays van ProSet lossen specifieke haarproblemen op zoals dof haar of weinig volume, zonder echter aan stylingkracht in te boeten.

ProSet-Style-&-Care-Hairspray-LR

Deze compacte lijn bestaat uit de drie varianten ProSet Crystal Shine, ProSet Volume Lift en ProSet Stormy Weather Hairspray. Vanaf nu hebben deze dezelfde uitstraling als de nieuwe Proset Style & Care Mousses en hebben ze bredere en lagere bussen dan voorheen.

Style & Care | Volumelift

Ik kreeg een persbericht over deze nieuwe look van de ProSet haarverzorging en ik was meteen heel nieuwsgierig. Stapte in mijn auto en reed gelijk naar de winkel om het te kopen!

Ik gebruikte vroeger veel meer haarlak als jong meisje, met vol getoupeerd haar. Dan ging er gerust een hele bus per de week in.
Tegenwoordig spray ik alleen nog maar haarlak als ik uitga of een hele dag weg, zodat ik mij kan verzekeren van een goed zittend kapsel.
Had ik vroeger een suikerspin, tegenwoordig wil ik toch meer een natuurlijke look.
En daar kwam ProSet om de hoek. Met een nieuwe look.
Ik koos uit deze serie de Volumelift. Ik heb dun en fijn, futloos haar en dan wil je natuurlijk een volle bos creëren!

Proset-1

De Styling mousse

De trends wijzen in de richting van volume en golvende kapsels. De NIEUWE 100% alcoholvrije mousse Volume Lift geeft je haar langdurig volume, versteviging en extra veerkracht. Deze mousse geeft maximaal Lift-Up effect en heeft een heerlijk parfum. Ook verkrijgbaar in 50 ml, handig voor in je tas! 

Consumentenadviesprijs: € 3,29 (200 ml)

Ik spoot een flinke dot mousse in mijn handen (ik had heel even een beetje moeite met het drukken op de dop, dit mag best krachtig).

Proset-3

Meteen rook ik de heerlijke geur. Niet chemisch eerder een lichte parfum. Alsof je een dure Chanel opspuit. Ik wilde eigenlijk meteen meer opspuiten… wat lekker!

Omdat ik al droog haar had, heb ik het vooraf even nat gespoten (plantenspuit).
Deed de mousse erin masseren en ben het gaan föhnen. Dit ging goed en het gaf een luchtiger resultaat. Niet plat op mijn hoofd (wat normaal wel het geval is).

De Haarlak

De haarlak is lekker groot! 300 ml in de fles! Dus dat is heel prettig.

De trends wijzen in de richting van volume en golvende kapsels. Deze Volume Lift Hairspray biedt een langdurig volume zonder het haar te verzwaren en garandeert een 24h hold. De hairspray geeft een maximaal Lift-Up effect en heeft een heerlijk parfum. Ook verkrijgbaar in 50 ml, handig voor in je tas! 

Consumentenadviesprijs: € 2,75 (300 ml)

Proset-2

Wil je meer volume dan pak je een pluk en spray je in de haar inzet. En dat geeft meteen een goed resultaat. Niet een kuif die omhoog staat, maar wel lekker luchtig geheel.

Ook dit rook weer lekker en mijn man kwam boven en snuifde met zijn neus. Normaal vinden mannen haarlak maar niks, maar hij keek erbij alsof het toch wel aangenaam was.
Dus de geur is goedgekeurd in huize Son!

En dan de glans, ik vind het echt heel mooi. Geen plakkerig hoofd, geen suikerspin… nee een heel natuurlijk resultaat. En dus zal deze blijven! Wat een fijn product. Ik merk echt wel dat het qua vroeger een flinke verbetering is!

Haar1

En,… mooi he?

Deze dame had geluk en nu zijn de ProSet producten in de aanbieding bij het Kruidvat!
Ik kocht ze samen voor 3,-

De ProSet Style & Care Mousses zijn verkrijgbaar bij drogisterijen.

Adviesverkoopprijzen:
* ProSet Crystal Shine Hairspray € 2,75/300 ml en € 1,01/50 ml
* ProSet Volume Lift Hairspray € 2,75/300 ml en € 1,01/50 ml
* ProSet Stromy Weather Hairspray € 2,95/300 ml
* ProSet Style & Care Mousses € 3,29/200 ml en € 1,19/50 ml

Voor meer informatie is er de website: www.proset.nl <http://www.proset.nl>

Bedankt voor het lezen!
Handtekening

7 thoughts on “Pro Set | Haarverzorging | Nieuwe look!

  1. Fijn dat het zo goed bevalt. Mousse is iest wat ik zelden ge ruik,,daar krijg ik keuk van, maar misschien deze toch maar eens proberen. De haarlakn ken ik,maar ik heb momenteel een andere in gebruik.

Geef een reactie

