Winactie | Uitslag

Het was toch best spannend, al die mailtjes met antwoorden.
En ik heb alles nog maar een keer goed nagekeken!
En wat bleek, ik dacht dat ik zelf de tweets goed kon rekenen, maar ik had de vraag anders gesteld… mmmmm! Trap ik in mijn eigen vraag… Grumpffff!

00-winactie

Vraag 1: Hoe heet mijn man?
Vraag 2: Hoe oud is mijn oudste zoon?
Vraag 3: Wanneer ben ik jarig? (Hint er zit een 6 in).
Vraag 4: Wanneer was mijn eerste blogpost?
Vraag 5: Hoeveel volgers heb ik op Instagram? (Hier mag je 5 van afwijken).
Vraag 6: Hoeveel tweets heb ik al gedaan op mijn account @40plusvrouw? (ook hier mag je 5 van afwijken)
Vraag 7: Wat is mijn lievelingskleur?
Vraag 8: Welk fototoestel gebruik ik (merk mag ook).
Vraag 9: Ik schreef een artikel over mijn ziekte, welke is dat?
Vraag 10: Welke provincie ben ik geboren?De antwoorden:

1: Paul
2: Stef 20 jaar
3: 06-06-1968 (ja ik word er al weer 47 dit jaar).
4: Op 16 juni 2014 (Yakult) is mijn eerste 40plus post
5: Dit verschilde, maar dat was rond de 800
6: Tja en dan de tweet op @40plusvrouw… daar heb ik 1652 tweets gedaan
7: Blauw (als tweede kleur voor nagellak is dat paars)
8: Samsung Galaxy
9: Eigenlijk bedoelde ik Allergie, maar omdat iedereen PTSS invulde keur ik die goed.
10:  Limburg!

Deelneemsters:
Roan had er 9 goed.
Tatiana had er ook 9 goed.
Samantha had er 9 goed.
Sandra had er 9 goed.
Ike had er 8 goed.
Daphne had er ook 9 goed.
Kaylani had er 8 goed.
Anneke had er 7 goed.
Charissa had er ook 8 goed.

Poeheee, tja daar zit je dan. Ik heb alles twee keer gecontroleerd. Ik raakte ook al door de war… Vooral die tweet vraag ik trapte er zelf ook nog in!. En nog een keer kijken, maar tja er is dus geen winnares uitgekomen. Terwijl ik dat in eerste instantie wel dacht.

Maar goed… We gaan de tombola aanzetten en draaien een rondje…
De dames met een 9 gaan er in.

Hoofdprijs gaat naar:

Winnaar

 

En voor het sieraad heb ik alle namen erin gezet…

Sieraad gaat naar…

Winnaar2

 

Winnaar3

 

Je mag kiezen uit een hanger voor aan een ketting (rond) of een kleine ronde ring.
Wil je meer info dan stuur ik je een foto toe.
Het enigste wat ik nog wil weten is de kleur. Verder blijft het een verrassing.

 

 

Over de uitslag kan niet worden gediscussieerd, ik heb de antwoorden echt twee keer nagekeken. Dit is het resultaat en daar blijft het bij.

Graag je gegevens sturen naar mijn mailadres: de40plusvrouw@outlook.com

Bedankt voor het meedoen! En tot een volgende keer!

 

9 thoughts on “Winactie | Uitslag

Geef een reactie

