Swatch & Review | Skin Food | Milk creamy nail

Hallo, vandaag heb ik weer een bijzonder lakje voor jullie.

Milk Creamy Nail

Deze is van Skinfood en ik heb daar al eens eerder een lak van laten zien.
Weer was ik aan het struinen op Ebay en tja als ik dan iets anders dan anders zie ben ik om! Te leuk,… vooral omdat het babyblauw is.

Milk1-promo

A nailpolish in a little baby-bottle… toooooo cute!

Het is ook echt een mini flesje en de inhoud is slechts 8 ml.
De lak is super lichtblauw en daar hou ik wel van.
Gelukkig zijn er ook nog andere kleuren te koop.
Kijk eens op Ebay bij deze verkoper: RubyRuby76

$_12

 

De lak is ook erg creamy, dat had ik kunnen weten natuurlijk. Maar ik denk dat ik bevangen werd door hormonen of zo, want normaal ben ik niet zo’n fan van creamy, lakt vaak zo prut.

Milk4

Het kwastje is even wennen, je houdt het dopje vast en dat geeft af en toe bij mij de bibbers. Ja ik kan niet meer alles goed vasthouden door mijn rechter schouder en soms zou ik moeten filmen hoe ik mijn nagels lak… dat ik bibberend toch recht kan lakken verbaasd mij nog steeds.

Milk3

Het product komt uit Korea en ik vind het alleen al geweldig die tekens, ik spreek te taal niet en mocht GOD ooit bedenken dat dit wel leuk voor mij zou zijn… be free! Give me tha blessing!

Mijn wens is ooit het verre oosten te mogen bezoeken… voor ik dood ga aub!

Dekking

De lak dekte niet meteen, had ik ook wel uit ervaring verwacht. Mijn idee was twee laagjes, maar ik was te positief ingesteld.

Milk5

 

Laag 2 is het net nog niet… ook al maak ik er zo een nailart op ik wilde jullie ook een foto laten zien met een mooie dekking en finish.

Milk6

Zonder topcoat… en de glans is geweldig.

Milk7

 

Heb ik toch een topcoat opbracht. Was te nieuwsgierig naar het eind resultaat.
Ik moet zeggen het maakt het nog gladder (zeker bij mij met mijn ribbel nagels (ja ik heb een ridgefiller)).

Al met al ben ik toch tevreden over de nagellak.
Het kost je bijna niks via Ebay, alleen je moet wat geduld hebben.
Ik betaalde voor dit aparte flesje wat meer dan ik normaal doe, maar ach 3,31 incl. verzending is te doen!

Nailart

Milk8a

Ik pakte mijn spons (make-up sponsje van Primark) en lakte er witte nagellak op.
Die dep ik net alsof je stempelt op mijn nagels.
Even laten drogen en dan pak ik een andere kleur en doe dat herhalen.
Tip: pak dan een nieuw stukje spons.

Milk8

 

Als je het opbouwt van licht naar donker en eventueel, ik hoop dat je het ziet met een glitter, dan krijg je een mooi diepte effect.
Je nagels hebben nu een marmerlook.

Ik wilde er nog vogeltjes op maken, echter ik bedacht dat eenvoud mooier is en wilde mijn nagels niet verpesten. Topcoat erover en je bent klaar.

Bedankt voor het kijken!

Handtekening

11 thoughts on “Swatch & Review | Skin Food | Milk creamy nail

  1. Son,ik ben net als jij gek op babyblauw. Wat een leuk flesje ook. De inhoud is bescheiden, maar voor mij bijvoorbeeld meer dan genoeg. De prijs valt me niet tegen. Toch ga ik NIET kijken. Je weet vast wel waarom:)

Geef een reactie

