Primark | PS Love… | 8 shade Night eyeshadow palette

Night-1

Vandaag laat ik een look zien die ik met behulp van mijn nieuwe eyeshadow palette van Primark gemaakt heb.

Deze palette kocht ik recent (zie shoplog Eindhoven) toen ik met Miss C en D op pad was.
Omdat ik al veel palettes heb, koos ik voor de night versie.

De make-up van de Primark is heel lekker budget en als ik in de buurt ben duik ik graag (wie niet) even de afdeling op waar de nagellakken staan en de make-up.

Je kunt er eigenlijk altijd wel slagen. Al is het een lipgloss of een nagellak.

Night-3

Het palette

Dit palette is echt mooi en heel schappelijk geprijsd. Je betaald er maar 3 euro voor. Nou daar kun je je echt geen buil aan vallen.

Je krijgt 8 prachtige kleuren in een intens donkere kleurstelling.
Van een jeansblauw tot gitzwart.

Jammer dat er geen namen aan de kleuren worden gegeven, vind dat op andere palettes wel leuk om te kijken hoe de fabrikant ze bedoeld heeft.

Night-2

Een duidelijke ingrediënten lijstje op de achterkant en een kleine waarschuwing voor de onhandige dames onder ons die oogschaduw in hun oog smeren i.p.v. op! 🙂

Goed mocht je allergisch zijn dan raad ik aan om even te kijken of die stof aanwezig is.
Zelf kreeg ik geen reacties en kan het dus vrij gebruiken.

Swatch

Ik swatchte mijn kleuren dit keer op papier. Ik wilde ze duidelijk zien en op mijn arm met tatoeage vind ik het niet zo mooi over komen.

Night-5

Het meest rare vond ik toch wel dat de zwarte (4) zo slecht uit de proef kwam. De donker grijze (8) is beter gepigmenteerd en dat is dus oppassen als je denkt dat die lichter is.

Verder zijn ze niet echt heel donker en kun je het mooi combineren. De blauwe (6) vind ik natuurlijk het mooiste.
Echter die bruine (7) daarnaast is ook prachtig. Hier zit een glimmer in.

Ooglook-1

 

Wat heb ik gebruikt:
1: op mijn ooglid kleur  5
2: rond mijn oogkas kleur 7
3: geblend heb ik 3 van buiten mijn oog naar binnen.
4: op mijn ooglid heb ik nog kleur 8 aangezet en geblend. En onder mijn oog met een kwastje wat aangezet.
5: op mijn wenkbrauw bot heb ik een lichtere kleur gepakt uit een andere palette
6: Met een potlood (Essence) een lijntje getrokken op mijn ooglid en dit met een spons borsteltje gegumd, zodat het een mooi verloop krijgt.

Wat ik mis… een mooie lichte tint die ik kon gebruiken voor onder mijn wenkbrauw. En in de ooghoek. Maar verder prima voor een mooie look te maken.
Deze droeg ik ook tijdens de Wehkamp foto’s.

Ooglook-2

 

En dan is het klaar. Ik vond het echt een mooie look geworden. Wel heel donker en ik ging met mijn man laat in de middag nog het dorp in en dacht echt wat zullen mensen we niet denken, zo zwaar opgemaakt (kennen ze hier niet zo in mijn dorp).

Maar goed, voor een avondje stappen is dit echt super!

Handtekening

12 thoughts on “Primark | PS Love… | 8 shade Night eyeshadow palette

  1. Mooie look heb je gemaakt en ik herken het wel, soms maak ik ook een look voor mijn blog en dan moet ik daarna nog achter de kinderwagen boodschappen doen ;-). Dit palette heb ik zelf ook ik heb zoals je weet ook de day versie.

  2. Mooie ooglook, Son.
    Iedere keer als ik een fijne review lees, zit ik weer te twijfelen of ik het palette zal gaan kopen. Maar ik gebruik bijna geen oogschaduw, dus doe ik het maar niet en koop dan weer een lakje 🙂

Geef een reactie

