5 tinten bruin | 5 shades of brown | swatch & review

Hallo allemaal,

Pfffiew, ik ben door alle spanning en sensatie van afgelopen week helemaal vergeten mijn 5 shades artikel te schrijven.
Dus ik zit hier op de zondag ochtend (mijn mannen liggen nog in bed en ik doe heel zachtjes) het artikel nog te maken.

Promo

Ik moet zeggen dat ik redelijk veel bruin heb in mijn stash en dat vind ik helemaal niet erg.
Bruin kan juist zo sjiek staan. En past overal bij vind ik zelf dan.

Rimmel | 550 Major Brown

IK heb niet veel Rimmel lakken, waarom dat is weet ik eigenlijk niet. Maar toen ik deze bruine zag bij de DA recent moest ik die wel meenemen, zo intens bruin leek me wel heel iets.

Rimmel-L3

 Info:

– Droogt inderdaad snel (word ook beloofd)
– Brede kwast, soms lastig lakken
– Diepe bruine kleur
– Beetje dikkere lak
– Dekkend in 2 laagjes
– Mooie glans (foto zonder topcoat)
– 8 ml.

Ik betaalde hier maar 1,50 voor.
Ik hoor geruchten dat er iets nieuws aan gaat komen, maar wie/wat/waar?

Revlon | 210 French Roast

Deze lak kocht ik bij de Action met een heleboel andere mooierds. Wat een fijne lakken zeg (mijn ervaring tot nu toe). En ik ben blij dat ik deze ook gevonden heb.

Revlon-L2

Info:
– Dekt in twee laagjes
– Fijne lange dop en kwastje lakt goed mee
– Een mooie bruine middentoon
– Hierin zitten minuscule shimmers en het is even goed kijken, maar ik zie koper- en blauwtint en ook nog roze?
– Droogt iets minder glanzend op en een topcoat zou wel wenselijk zijn
– 11,7 ml.

Ik betaalde er 0,99 voor bij de Action (ze liggen er nu nog bij mijn filiaal).

Sally Hansen | 630 Haute Chocolate

Deze lak meen ik mij te herinneren kocht ik in Utrecht bij een van onze Polished Beauties uitjes. Ik zag deze in een opruim rekje staan met 50% korting.

SallyH

Info:
– Dekt in 2 laagjes
– Fijne kwast ondanks dat deze breed is
– Mooie lak die een heerlijke cacao kleur heeft
– Shimmer heeft een mooi resultaat, streept een klein beetje
– Droogt redelijk snel
– Glanzende finish
– 14,7 ml.

Ik kocht deze in een opruiming en ik moet helaas de prijs schuldig blijven (ik dacht 50%).

P2 | 996 Before Sunrise

Ik grabbelde in mijn lade en wilde een beetje ook een mooie uitblinker in mijn swatch voor vandaag hebben en pakte eigenlijk deze P2 en twijfelde, maar gelukkig zette ik door…

P2-L2

Info:
– Dekt in 1 laagje, maar uit gewoonte doe ik er twee
– Prachtige roestbruine kleur die nog een duochrome look heeft
– Droogt snel
– Fijne kwasten, kunt hier goed mee lakken
– Mooie glans en finish
– 8 ml.

Deze lakken zijn te koop bij de DM in Duitsland en ik rij soms even over de grens naar Kleve om daar te kijken naar al dat moois. Binnenkort denk ik maar weer eens een ritje te doen.
Ik betaal voor deze lakken 1,55 en dat is echt niet veel voor deze super kwaliteit.

KIKO | 436 Strong Chocolate

Dat ik weer een chocoladebruin heb? Ik vind het ook zo lekker en als je nagels eruit zien om af te likken… kwijl!

Kiko-2L

Info:
– Dekt bijna in 1 laagje, maar 2 is toch mooier
– Wat een intense kleur.
– Fijne kwast, precies goed
– Mooie glans, met een bijna niet te zien shimmer
– Droogt snel
– 11 ml.

Ik kocht deze in Duitsland in Centre O / Oberhausen waar de Kiko zit. Gelukkig is er nu ook een te vinden in Nederland… Amstelveen!
Je kunt gelukkig ook online bestellen!
Ik betaalde voor deze lak 3,90.

 

Nailart!

Yeuh! Ik heb net nog een gaatje gevonden voor een nailart!
Dus knal ik die gewoon weer even in mijn artikel!
Diegene die het al gelezen hebben zien het straks op Instagram…

Nailart

Ik heb gebruik gemaakt van drie lakken uit de bruintinten, wilde het niet te druk maken met 5. En van de BornPrettyStore heb ik plate BP-30 gebruikt. Ik vond het blaadje erg mooi passen bij de bruintinten.

Nailart2

 

Paars? Nee dat is de P2 die bij het stempelen op wit paars is uitgevallen, grappige uitkomst!

Ik vind de BP plaatjes erg goed stempelen en wil je die ook bestellen? Dat kan door te klikken op deze link! Je krijgt als je deze code NJAT10 invult nog 10% korting.

http://www.bornprettystore.com

 

Handtekening

17 thoughts on “5 tinten bruin | 5 shades of brown | swatch & review

  1. Zou zelf niet zo snel bruin kiezen, maar nu ze op jouw nagels gezien te hebben, wat een prachtige kleurtjes, vindt vooral die laatste chocoladebruin wel heel heel heel mooi.

  2. Ik vind het super mooi allemaal. Ik houd ook wel van bruine kleuren. Ik gebruik het niet vaak maar vind ze prachtig. Ik heb nu een inktblauwe kleur van Big Bazar op Perfect Touch. Perfect is ie zeker want de sucker zit er vandaag 7 dagen op , is ongelofelijk. En dat voor een euro. Helaas hebben ze niet echt veel kleuren die ik mooi vind, ik heb nog een blauwe gekocht.

Geef een reactie

