Your Look… for less! | Fashion voor de 40+

Mode voor de 40+? Die nog leuk betaalbaar is ook?

Ben je net als mij in de 40?
Heb je soms ook dat gevoel dat je niet meer helemaal mee wilt lopen met de mode van nu en meer op zoek bent naar toch leuke en lekker zittende kleding?

Intro

Dan heb ik voor jullie een leuke tip.
Ik mocht recent met wat zakgeld shoppen bij Your Look… for less!, een online modewinkel met een ruim assortiment betaalbare en lekker draagbare kleding voor vrouwen, maar ook voor onze partners.
En… ze hebben meer!

Inspiratie

Met de kleurenwaaier bij de hand waar de nieuwe trendkleuren op staan ging ik online op zoek naar toch hippe kleding stukken, die mij aanspraken en waarvan ik ze 100% ook zelf zou dragen.

 

Looks-online

De trui is leuk door het verloop. En omdat donker boven zit maakt het mij niet bleek.
Gemaakt van 57% Katoen, 43% Polyacryl dit heeft een lekker draagcomfort.
Link: KLIK

Het shirtje met het leuke kleurverloop sprak me toch ook wel aan. Zeker omdat het wat langere mouwtjes heeft, dit verbergt de bovenarmen wat meer.
Link: KLIK

Dan heb ik weer een shirtje gekozen (als je een goede jeans hebt kan daar alles op natuurlijk). Deze met allemaal blauwtinten is gemaakt van een voile stof, lekker luchtig.
Vlotte kleurenmix op licht transparante mesh-kwaliteit. Voor- en achterpand ondoorzichtig gevoerd.
Link: KLIK

En als laatste nog een shirtje met waterval halslijn. Deze geven toch net even een mooiere look aan een simpel t-shirt. Je hebt dan een zachter geheel bij je decolleté. En het verdoezeld hetgeen je niet wilt laten zien.
Link: KLIK

Verder koos ik nog een goede jeans uit. Er zijn diverse modellen jeans te koop en dat viel me op, geen heupmodellen, geen randje over je broek heen, maar toch ook hip! Ideaal zijn de broeken met een elastische band (die dagen dat je even helemaal niks aan je lijf wilt).
Link: KLIK

Mijn look for less

Natuurlijk zijn jullie ook benieuwd naar wat ik gekocht heb bij Your Look… for less!
Ik kocht een broek en een t-shirtje.
Deze broek en shirtje laat ik nu op 3 manieren zien met kleding die ik zelf thuis heb.
Zo zie je dat je met een basisstuk toch weer diverse kanten uit kunt.

3-looksa

Look A is de broek met het shirtje, alleen dan met een giletje erbij om het nog wat meer aan te kleden. De platte ballerina maakt het af. Een klein vrolijk kettinkje erbij waar alle kleuren in terug komen en ik ben klaar.

Look B is nu zo gestyled dat ik naar een bespreking kan op kantoor. Of een lunchafspraak.
Helemaal City style en de laarsjes vind ik net even anders dan een pump, welke je ook kunt kiezen als je het te gewaagd vind.

Look C is helemaal vlot en ik heb het shirtje vervangen door een roze knalkleur.
Het leuke van deze broek is dat je er diverse kleuren kunt opdragen. Kijk lekker in je kast wat er bij past. En een jeans jasje en wat gympen maken dit weer een leuke look om met vriendinnen de stad in te gaan om te shoppen!

[fruitful_ibox_row]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=”7/8 broek”]

700.00TIT03331-A01.089_5

Art. 408.672.002 | 19,-

De print betovert, het comfort verleidt. 7/8-broek in bloemdessin. Met comfortband rondom en 2 zakken voor. Lengte ca. 84 cm.

Maten: 38, 40, 42, 44, 46, 48, 50, 52, 54, 56
Kleuren: bont geprint
Onderhoud: machinewas
Materiaal: 100% Polyester

[/fruitful_ibox]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=”Shirt” last=”true”]

024.00ZUK.055-131.002.u_5

Art. 460.741.003 | 12,-

Shirt met golvende hals, die heel mooi afkleedt. Korte mouwen. Lengte in mt. 42 ca. 66 cm.

Model: Lengte in mt. 42 ca. 66 cm.
Maten: 38, 40, 42, 44, 46, 48, 50, 52, 54, 56
Kleuren: geel,  wit,  zwart
Onderhoud: machinewas
Materiaal: 100% Katoen

[/fruitful_ibox][/fruitful_ibox_row]

Mijn mening en advies:

Ik vind de broek heel lekker zitten en mede door het elastiek in de taille erg fijn om te dragen. Ik hoop dat we snel mooier weer krijgen want dan kan ik er fleurig mee voor de dag komen.
Het shirtje vind ik de hals heel erg mooi. Echter ik vind de stof erg vaal kijken. En ik ben bang dat het met wassen nog valer gaat worden. Dit vind ik wel jammer. Ik ga deze dan ook op de hand wassen en hoop zo nog lang van het shirt te genieten.
Qua maat heb ik getwijfeld tussen 40 en 42 en ik koos toch voor de 42 en dat is toch wel goed geweest. Hierdoor zit het wel wat ruimer,  voor mij juist een must.
Ik ben 1.75 en mijn maten zijn buste: 95 | taille: 78 | heupen: 99 (dat mogen jullie rustig weten hoor).
Volgens de tabel op de website  zou ik op een 40 uitkomen. Dus kijk even wat je wilt, wil je losser dragen kies dan net als mij een maatje groter.

Levering rond de 10 dagen. Je betaald wel verzendkosten.
Ruilen? Geen probleem dit kan kosteloos gedaan worden (altijd prettig).

Op dit moment krijg je bij je bestelling een leuke pan cadeau! Dus ik ben al (nu zonder sponsoring) online gedoken voor nog wat leuke items.

You look... for less! Kijk ook eens bij de heren afdeling voor je partner.
Deze webwinkel heeft ook goed ondersteunend ondergoed. Schoeisel voor de voeten die een makkelijke schoen willen en dan is er nog de afdeling Gezond en Welzijn. Hier kan men terecht voor artikelen zoals incontinentie slips, steunkousen, steunbanden en nog veel meer hulpmiddelen.

Kijk eens rond op de site Your Look… for less! niet alles zal jouw smaak zijn, maar hou deze site in de gaten, want stiekem vind ik die broeken wel veel lekkerder zitten! En het strakke truitje is voor mij ook echt verleden tijd!

PS Ik heb zelf een deel betaald, een ander deel kreeg ik cadeau aangeboden. 

Handtekening

 

 

 

 

15 thoughts on “Your Look… for less! | Fashion voor de 40+

  1. Wat een heerlijke tinten draag je hier, dat roze is echt helemaal mijn kleur, de broek vind ik ook echt ontzettend leuk, en wel behoorlijk mijn smaak…Ik ken het bedrijf niet en ga eventjes rondsnuffelen op de website…leuk!

Geef een reactie

