Mua | Undress Me Too | Oogschaduw Palet

Hallo,

Vandaag laat ik jullie enkele ooglooks zien die ik recent gemaakt heb met de MUA oogschadow palet die ik met kerstmis cadeau kreeg (weet je nog die secret elf?)

Nude-Promo

Mua Undress Me Too Oogschaduw Palet

Dit palet is ontzettend mooi, het witte doosje en dan de mooie aardse tinten die zodra je het doosje openmaakt kunt aanschouwen.

Nude-1

 

Er zijn al vele reviews geweest en de swatches zijn allemaal al uitgevoerd.
Dus ik ga niet mijn arm vol swatchen om te laten zien hoe mooi ze zijn, nee ik ga er gewoon een paar looks mee maken, dan zie je hoe dit palet het beste tot zijn recht komt.

Wat ik fijn vind is dat de kleuren een naam hebben. Zo kan ik aan de hand daarvan een beetje uitleggen hoe ik ze gemaakt heb.

Het Mua Undress Me Too Oogschaduw Palet bestaat uit de nudetonen Naked, Devotion en Shy. De bronskleurige Fiery, Lavish en Dreamy geven een zwoel effect. Creëer smokey eyes met de kleuren Tranquil, Exposed en Wink.

[fruitful_ibox_row]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=”Links”]Nude-3[/fruitful_ibox]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=”Rechts” last=”true”]Nude-2[/fruitful_ibox][/fruitful_ibox_row] Er zitten mooie glanzende kleuren in maar ook mooie matte tinten, die je samen fijn kunt combineren.

Look 1: Stay nude

NudePalette

 

Over mijn hele oog partij heb ik met een hele zachte kwast (blend) de kleur SHY aangebracht.
Vanuit de buitenkant heb ik een donkere tint gepakt TRANQUIL en deze aangezet en vervaagd. Deze heeft een mooie warme tint.
Op mijn ooglid heb ik alleen aan de buiten kant nog wat OBSESSED aangebracht en een beetje onder mijn oog. Een bruin potloodje van Lookx en een mascara van Gosh maken deze look af.

 

Look 2: a different look

Mariska2Dit zijn de ogen van mijn vriendin Mariska. Mijn excuus voor de minder scherpe foto.

Bij haar heb ik ook eerst het hele oog bedekt met een zachte kwast en omdat Mariska donkerder is qua huid is de kleur REVEAL daar beter geschikt voor.
Mariska houd erg van donkere ogen en is vaak klaar met een potloodje en wat mascara. Maar ze wilde eens wat anders en dat mocht ik doen.
Na de REVEAL heb ik op het bewegend ooglid toch nog een lichte kleur hier aangebracht SKY om de ogen wat meer te laten spreken. Van buiten naar binnen bracht ik met een blending kwast de kleur LAVISH aan. Dit vloeide mooi over in de basis kleur.
Onder haar wenkbrauw heel verfijnd de SKY nog aangebracht.
En aan de buitenkant van het bewegend ooglid zette ik met een afgerond penseel de kleur CORRUPT. Dit vervaagde ik ook uit naar binnen met een blending kwast.
Onder het oog nog CORRUPT aangezet en een mascara en maakte het af.

 

Look 3: Take me out

NudePalette2

Voor deze look heb ik veel gebruik gemaakt van de metallics die deze palette rijk is.
En soms mag je best even lekker los gaan.
Ik heb op mijn ogen de SKY wederom als basis aangebracht (ik denk dat die als eerste op is). Daarna pakte ik van buitenaf met een zachte kwast de DEVOTION en bouwde dit op naar donker met een WINK.
Op mijn ooglid heb ik de lichte kleur NAKED van mijn binnenste ooghoek naar buiten aangebracht. De donkere kleur OBSESSED nog aangebracht op mijn bewegend ooglid in de buitenhoek en een beetje met een afgeronde kwast onder mijn oog.
Een donkerbruin oogpotlood van Lookx en mascara maken het af. O en dit keer een oogpotlood onder mijn ogen, zoals wij dat vroeger deden.

Ik heb met photoshop een beetje deze foto bewerkt, zodat de ogen goed naar voren komen, dan is dit ook wel eerlijk om te vermelden.

Wat vinden jullie van dit Undress me too palette van MUA?
Heb jij dit ook? En gebruik je het vaak?

Ik moet zeggen dat ik ze als heel prettig ervaar en ze toch wel zeker 2 keer per week pak.
Ze? Ja ik heb ook nog een andere palette en die laat ik jullie binnenkort ook zien.

Handtekening

 

 

 

9 thoughts on “Mua | Undress Me Too | Oogschaduw Palet

  1. heb er zo vaak mee in de handen gestaan, dit palette. Vind ‘m prachtig maar heb twee mooie en weet nu al niet welke ik moet kiezen. Mooie looks heb je gemaakt! En vind de kleur op je lippen ook erg mooi.

  2. Prachtige look de eerste, erg mooi en subtiel….Take me out spreekt mij wel ietsjes meer aan, deze is iets opvallender en tja, die hoort denk ik toch iets meer bij mijn smaak op make up gebied…ikzelf heb het palette ook, maar gebruik het eigenlijk niet vaak….

Geef een reactie

