Ms. Sparkle | handmade nail polish | So Precious

Vandaag laat ik jullie een nagellak zien die mijn hart gestolen heeft.

Ik was wat aan het rondneuzen op het internet en kwam zo op Etsy terecht.
En zocht op nagellak. Ben altijd benieuwd welke schatten ik nog kan ontdekken.
Nu had ik deze Ms. Sparkle lakken al eens op instagram voorbij zien komen, maar toen wist ik nog niet dat er een Nederlandse dame achter zat.

Promo

Ms. Sparkle is Simone en ze komt dus uit Nederland. Ze maakt prachtige lakken en ik ging eens lekker rondneuzen.
Natuurlijk valt dan mijn oog op paars- en blauwtinten… en ja daar was ze dan – So Precious – een lak die een feestje op je nagels is.

Lak

 

So Precious’ is een handgemaakte indie nail polish , het was in opdracht voor iemand gemaakt, maar deze werd zo mooi bevonden dat het ook nu voor ons te koop is.

‘So Precious’ is een multichrome nagellak met een blauwig groene/blauwe/violet/rode color shift met een beetje purple icc flakies.

De lakken zijn:
5 FREE!
No Formaldehyde
No Toluene
No Camphor
No DBP
No Formaldehyde Resin

Kwast

VEGAN/CRUELTY FREE/EU APPROVED

Base ingredients: Ethyl Acetate, Butyl Acetate, Nitrocellulose, Denatured Alcohol, Isopropyl Alcohol, Adipic Acid/Neopentyl Glycol/Trimelitic, Anhydride Copolymer, Triphenyl Phosphate, Trimethyl Pentanyl, Disobutyrate, Acrylates Copolymer, Silica, CI60725

De lak

De lak is bedoeld als topper en ik moest die avond gelijk mijn nieuwe lakken uittesten en wilde eens kijken wat deze lak deed.

Ik merkte dat het dus na 3 laagjes niet dekte en dacht dan ga ik dat ook niet uitproberen, maar zoals ik vaker ben -eigenwijs- lakte ik verschillende tinten op een wiel en zag dat het op elke kleur weer een eigen look gaf.

Close-up2

De zon was lekker aan het schijnen en ik werd helemaal happy bij het zien van dit feestje.
Zelfs op een witte lak vind ik dit een heerlijke topper!

Close-up

Het mooiste, zoals Simone dat ook zelf aan gaf, is het op een zwarte lak, dan zie je het multi chrome echt tot zijn recht komen.

Ik lakte mijn nagels niet zwart, nee dat vond ik weer te ‘gewoontjes’ en pakte er een knalblauwe kleur bij… dit wilde ik zien! Fogan is de basiskleur.

L3

En ik ben zeer verrast. Weer laat So Precious een andere kant van zich zien. Op blauw komt deze lak ook echt heel mooi uit en zie je dat er meer in zit. De flakies komen nu er lekker uit en ook zie je in de lak dat het mooie lichte tonen in zich heeft.

L2

Oh mama… de zon erop en genieten!
Dit is een dag later genomen. En de lak zat er nog echt goed op.

– Fijne kwastjes, lakken prettig mee.
– Droogt snel.

De topper is echt een topper. Ik kan het niet anders omschrijven en ik ben blij dat ik deze gevonden heb. De combinatie met andere lakken is zo mooi, dat je de lak na een dag kunt opfrissen met deze ‘So precious’. Zo kun je lang genieten van al dat moois op je nagels.

Close-up3

 

De lakken van Ms. Sparkle zijn te koop via Etsy. Je kunt zelfs kiezen uit kleine flesjes of grote flesjes.
Ook is er de mogelijkheid om zelf je eigen lak te laten maken. Neem hiervoor contact op met Simone.

Maat

De prijzen zijn gelijk aan andere Indie lakken en je betaald hier voor een eerlijk product.
Ook is hier veel werk in gestoken en dat mag ook gewaardeerd worden.

Heb jij al lakken van Ms. Sparkle?

Handtekening

 

9 thoughts on “Ms. Sparkle | handmade nail polish | So Precious

Geef een reactie

