NYC | Smooch Proof Liquid Lip stain

Vandaag laat ik jullie een nieuwe lip stain zien die sinds deze week verkocht worden bij het Kruidvat en Trekpleister van het merk NYC.

Ik heb toch wel een zwak voor NYC, naast de nagellak verkopen ze ook hele mooie cosmetica.

Promo

Lekker fel, dat zijn de kleuren van deze nieuwe Smooch Proof Liquid Lip stain.
Verkrijgbaar in zes varianten.

Kleuren

100 Faithful Coral
200 Get noticed
300 In the spotlight
310 Perpetually Mauve
320 Unforgettable Fuchsia
400 On everyone’s lips

Review

Ik koos voor de review de 320 Unforgettable Fuchsia voor jullie uit. Ik had graag ook nog wel de knal oranje willen kopen, maar dacht laat ik het eerst maar eens bij 1 houden.

Aplicator
Ik heb iets met deze applicator… ik vind het zo fijn om er je lippen mee mooi te maken. Ik persoonlijk kan hier zo fijn mee werken, beter dan een ‘normale’ lipstick. Vinden jullie dat erg?

SwatchOp mijn hand zag ik een echt fel roze kleur verschijnen. In het flesje lijkt het warm tot fuchsia kleurig te zijn, maar let dus op het is echt een knaller.

En tja ik was foto’s aan het maken en kon natuurlijk niet wachten tot ik er een look bij gemaakt zou hebben… dus dan maar op mijn au-naturel gezicht.
Ik merkte wel dat ik de volgende keer (zie de tweede foto) een transparante lipliner vooraf gebruik, want ik kreeg een beetje een Golden Girls gevoel bij deze test.

Swatch-1

Ik likte een beetje over mijn lippen en het zag er uit alsof ik ‘God weet niet wat’ gedaan had.
Dus poging twee ga ik anders doen… (een dag later, want het is nu donderdag 20:13 uur).

PicsArt_1425074260038

Ik heb nu een lipbase gepakt en dus de transparante lipliner.
Dit is het betere werk.

Wat doet het?
Geef je lippen een matte kleur met deze NYC City Proof 310 Perpetually Spotted Lip Stain Lippenstift. Door de vederlichte samenstelling voelt het net alsof je geen lippenstift draagt! De lippenstift blijft tot 16 uur lang zitten.

Wat deed het?
Het bleef ontzettend goed zitten dat is een feit. Het stained aan je lippen vast.
Het is inderdaad matte, maar zelf vond ik het dit keer niet zo erg, mijn lippen zagen er gelukkig gezond uit.
Ik heb in de avond in de randen nog met een make-up remover wat residu weg moeten halen. Dus houd hier rekening mee en neem deze in je tas mee om het bij te werken, want anders ziet het niet uit.

Wat kost het?
De prijs is momenteel 3,99 en er zal vast wel een actie komen met een 1+1 of twee voor 5,-.
Te koop bij Kruidvat en Trekpleister!

Wat vind jij van een Liquid Lip Stain?

Handtekening

 

Vandaag zijn mijn man en ik al weer 15 jaar bij elkaar… dus dat word kussen, zonder afdruk! 🙂

13 thoughts on “NYC | Smooch Proof Liquid Lip stain

    • Een lipliner zonder kleur, maar waar wij als 40+ enorm veel aan hebben! Het vult de rimpels aan de rand van je lippen op, zodat je lipstick mooi strak kunt aanbrengen, zonder uitloop. Te koop van Essence voor 0,99

Geef een reactie

