W7 | 55 Matt Black | swatch, review & nailart

intro

Recent kreeg ik van Margot van de webwinkel www.getyournailsdone.nl enkele lakken opgestuurd om te reviewen.
Daar zat ook deze prachtige W7 | 55 Matt Black tussen.
Ik ben altijd heel erg enthousiast over zwarte lak die ook nog eens een matte finish heeft.

Black is Black

Zwart,… ik draag het elke dag. En daar kun je gelukkig elke nagelkleur bij dragen.
Echter mooi gelakte zwarte nagels vind ik zelf heel erg stoer en geeft me vaak dat vampy gevoel. Heerlijk.

label

Deze Matt black is een fijne lak. In ieder geval de substantie van deze lak is niet heel erg dik, dat heb je wel eens dat je van die papperige lak als teer op je nagels gaat lakken.
Deze is juist eerder dun. Vloeit goed in combinatie met je kwast over je nagel uit.

kwastje

Het kwastje is mooi recht afgesneden en wat breder dan mijn ideale kwast. Ik vond het lakken in de hoekjes (rondingen) wat lastiger, maar niet onmogelijk. En na een diepe zucht begon in met laagje 1.

L1

Kijk nou, niks mis mis… en het lakken ging beter dan ik zelf verwacht had. Ben eigenlijk nog wel trots op ook. Het droogt vlop op. En na een minuutje of 4 is het echt mat.

Okay ik lak wellicht niet zo heel dichtbij mijn nagelriemen, maar dat is op een afstandje veel minder storend.

L2

Na 4 minuten ongeveer was ook mijn tweede laag helemaal droog en kijk eens wat een gave finish. Dit is nou mooi mat. Ja ik heb ervaring!

En ja ik kon het natuurlijk niet laten om er veel plaatjes van te schieten…

Close-up

Zie je hoe mooi deze ook close-up is? Geen storende factoren, gewoon perfect!
[fruitful_sep]De W7 lakken zijn te koop via de webwinkel van Get Your Nails Done (GYND). Je betaald slechts 2,95 voor deze lak. De verzendkosten zijn vanaf 2,-.

Nailart

Er komt geen spectaculaire nailart, maar toch een die ik zelf ontzettend mooi vind.

Nailart

Ik stempelde met een zilveren lak op mijn nagels. Alleen mijn ringvinger heb ik in een glanzend zwarte gestempeld.

Je kunt nu geen top coat gebruiken omdat het effect anders verloren gaat.

Handtekening

 

 

28 thoughts on “W7 | 55 Matt Black | swatch, review & nailart

  1. Zo dat is een zeer mooie nagellak!
    Wat een schitterende nailart 😉
    Ik vraag me af als je zwarte nagellak verwijdert of het dan erg gaat vlekken en of het lang duurt om je nagels schoon te kunnen krijgen.
    Je hebt prachtige lange nagels.

    Xoxo

  2. ik ben absoluut niet van de zwarte nagellek, ik hou gewoon van felle en vrolijke kleuren, maar ik vind deze matte wel heel gaaf. En met dat zilveren printje erop is echt prachtig<3

    • Ik stempel met Moyou plates. Ze zijn best prijzig, maar ontzettend goed.
      De stempelplates van Bornprettystore.com zijn ook erg goed en daar hebben ze ook fijne stempelkussentjes. Ik gebruik de witte silicone. Beetje opruwen met je vijl. #tip.
      En de lak? Sinful colors, essence, etc.

  3. Nou heb ik toevallig enkele goed zwarte lakken en een matte topcoat….. Toch hoort dit lakje in mijn stash. Het lijkt me een mooi effect geven, een mat zwart stempel op een glanzende lak.

Geef een reactie

