W7 | Duo Blusher | Review + look

Blush-Promo

 

Vandaag laat ik jullie een blusher zien die ik nu al een tijdje in mijn bezit heb en waarvan ik eerst uitgebreid getest heb of het wel iets voor mij is.

Duo Blusher

Ik kocht deze bij de OP = OP voordeelshop toen ik met mijn moeder aan het winkelen was.

Blush-1

De prijs moet ik even schuldig blijven, echter zal het niet veel gekost hebben, gezien de erg lage prijzen die daar gehanteerd worden.
Toch wil ik jullie iets laten zien, waar je ook goedkoop de W7 producten kan kopen.
Er is een Nederlandse site waar ze ook te koop zijn net als de andere W7 producten.

En ik kan dus nu melden dat ze daar 3,50 kosten!

De kleur is een beetje een zalm kleurige in het bovenste en een koper bruine tint in het onderste vak.
De foto laat iets anders zien, meer roze… dat is niet zo dus.

Blush-2

Er zit een klein kwastje bij en dit is handig voor onderweg, maar meestal maak ik mij 1 keer op en zorg er voor dat ik dit goed doe, met diverse technieken, zodat het dan ook de hele dag blijft zitten. Dus ik pak mijn eigen borstel erbij…

Blush-3

Er zit wel talc in en dat kan in de porien ophopen, hou er rekening mee als je een huid hebt die hier niet goed tegen kan. Ook zitten er andere ingrediënten in die ik niet kan thuisbrengen, want ik heb hier niet voor geleerd.

Gelukkig kan Google ons op weg helpen en typ je het ingredient in en kijk je op het schadelijk is. Soms lijken ze heel eng en dan blijkt het juist iets positiefs te zijn.

Titanium dioxide is een mineraal dat in cosmetica vaak wordt gebruikt als wit pigment en/of als (natuurlijk) verdikkingsmiddel. In hogere doseringen werkt het als zonbescherming. Het werkt namelijk als een effectieve, natuurlijke reflector van zonnestralen en biedt een UV-A en UV-B barriere. Door het aanbrengen van titanium dioxide op de huid worden zonnestralen teruggekaatst, in plaats van in de huid door te dringen.

Kortom, zelf even uitpluizen wat je gebruikt kan zinvol zijn.

Swatch

Ik pakte het kwastje erbij en nam een paar veegjes uit het doosje.
En ik moet zeggen dat de pigmentatie erg mooi is en het goed aansluit op de kleur van mijn huid.

Blush-4

Ik hoe nou ook geen clown te worden en is dit prachtig zacht.
Een hele mooie shimmer zie ik in de bovenste kleur erdoor piepen.

Tja en dan ben ik zelf benieuwd naar het resultaat op mijn gezicht.
Ik gebruik de bovenste dan ook als blush en de onderste gebruik ik om te contouren.

Look

Ik heb mijn ogen op gemaakt met mijn W7 palette die ik won bij Lara Laurentina (Red lipstick kind a girl).

Look

 

De blush is hier erg subtiel aangebracht, maar dat staat mij juist het mooiste.

De andere look waar ik mijn blush ook bij gebruikte konden jullie recent nog zien.
Hier heb ik mijn ogen opgemaakt met het PS Primark palette.

Look2

Hier kun je ook zien dat ik de onderste kleur ook onder mijn mijn wang heb aangebracht om zo meer diepte (bot meer naar voren te halen).

Ik ben zeer tevreden over deze blush en standaard pak ik deze er bij.

Handtekening

9 thoughts on “W7 | Duo Blusher | Review + look

  1. Jaaaaa Sonja deze duo blushers van W7 zijn zooooo mooi! Deze is te vergelijken met St Lucia van ELF. Ik heb er ooit een vergelijkings artikel over gemaakt! Zo is er ook een variant met een dupe van Nars Orgasm/sleek Rose Gold! Die heb ik ook nog. Ze zijn schitterend! De prijzen bij de Op=Op voordeelshop van deze duo blushers zijn €2,75 per stuk en 2 voor €5,- Ik ga ze er meteen weer eens bij pakken 😉 Xxx

  2. Mooi kleurtje, Son!
    Zo zie je maar dat het allemaal niet duur hoeft te zijn.
    Ik heb gister een blush van het huismerk van big bazar gehaald. Ben er benieuwd!

  3. Tjonge wat een leuke, en mooie blush is dit…geweldig en natuurlijk ook een superleuke prijs, hij staat je erg mooi…zeker op de onderste foto vind ik het effect erg mooi!

Geef een reactie

