5 shades of Silver | 5 tinten zilver

Het is weer zondag.
En weer tijd voor een 5 tinten artikel.
Dit keer koos ik voor zilver. Best pittig om te laten zien dat hier best nog veel verschil in is.
Het lijkt veel op elkaar, maar ik heb toch 5 prachtige, en met een eigen look gevonden!

Promo

Revlon | 160 Sequin

Deze lak kocht ik bij de action. En ik had er al 9 gekocht en toen ik in mijn hoofd het zilver artikel plande, kon ik het niet laten deze ook in mijn stash toe te voegen.

Revlon

Info:
– fijne lakken, dekt in 2 laagjes
– aparte finish
– droogt snel
– prettig kwastje
– lak is iets dunner, let op uitvloeien
– lange dop, vind ik prettig vasthouden

11,7 ml | 0,99 | Action

NYC | 271 Frozen Metal

Ik ben best wel (veel) fan van de NYC lakken, vind het jammer dat ze zo weinig in het nieuws zijn. Denk ook doordat ze weinig LE’s uitbrengen.

271-Frozen-Metal2

Info:
– dekt in 2 laagjes
– prachtige satin glans
– dikke dop, soms lastig
– fijne kwast
– ook dun, maar vloeit niet erg uit
– droogt snel

9,7 ml | 2,99 | Kruidvat of Trekpleister

W7 | 143 Silver Suede

Deze lak heb ik al een tijdje in mijn bezit en toch blijft het een mooie lak. Een die ik vaak even pak.

W7

Info:
– droogt lekker snel
– mooie matte finish
– deze keer moest ik 3 laagjes lakken (heb ook al eens 2 gehad)
– iets dikkere lak, maar vloeit goed uit.
– fijne kwast, beweegt goed mee.

15 ml | 2,99 (?) | OP=OP voordeelshop/online webshops

Sally Hansen | Apparition

Ook deze lak komt van de Action uit zo’n periode dat we massaal naar die winkel holden,want er waren Sally Hansen lakken spotgoedkoop in de verkoop.

Sally-Hansen

Info:
– dekte de vorige keer bij mij al slecht dus dit is met een dun laagje grijs eronder (ik beken).
– erg dunne lak en je ziet het loopt in de nagelriemen (ringvinger).
– niet mijn meest favoriete kwast, dik en lomp
– apart kleurtje zilver, neigt naar het antieke
– droogt bij mij niet snel.

14,7 ml | 0,99 of was het 1,99 | Action (normale prijs ligt zo rond de 9,90)

HEMA | 845 

Helaas hebben de HEMA lakken geen fancy namen. Maar ondanks dat geven ze eens in de zoveel tijd een mooie collectie nagellak af. Deze lak bombardeerde ik tot stoffig kleurtje…

Hema

Info:
– dekte vrij snel al in 1 laagje, maar ik vond 2 toch iets netter
– dikke lak, beetje papperig
– fijne flesjes en dito kwastje
– aparte, grijze kleur, heeft blauw in zich
– droogt snel, ondanks dat lak dik is.

11 ml | 1,00 | HEMA (ik kocht deze in een opruiming – 2,50)

Welke heeft jouw voorkeur?

Nailart

[fruitful_ibox_row]
[fruitful_ibox column=”ffs-three-one” title=”Stap 1″]NA1[/fruitful_ibox]
[fruitful_ibox column=”ffs-three-one” title=”Stap 2″]NA2[/fruitful_ibox]
[fruitful_ibox column=”ffs-three-one” title=”Stap 3″ last=”true”]NA3[/fruitful_ibox]
[/fruitful_ibox_row]Ik maakte met mijn stripers een soort van veegjes. Hierdoor krijg je een feather effect. Ik heb deze nailart nergens van af gekeken en zelf bedacht. Normaal zou ik hier dan ook credit geven als ik door iemand zou zijn geïnspireerd. Dat vind ik ook heel normaal. Zie wel eens blogs die dat vergeten en dat vind ik jammer. Ere wie Ere toekomt zegt mijn moeder altijd! Dus laten we dat gewoon ook netjes doen!

Nailart

Als laatste zette ik nog over het blauw met een zilveren striper een streepje.
Aflakken met topcoat (goed laten drogen eerst) en een rhinestone erop maakt het een mooie, maar ook aparte nailart.

Handtekening

14 thoughts on “5 shades of Silver | 5 tinten zilver

  1. De zilver suede van W7 vind ik gaaf en de zilveren lak van de Hema vind ik ook erg mooi! Leuke nailart heb je weer gemaakt Sonja! Kan niet wachten tot mijn nagels ook weer een nailart lengte hebben! 😉 Xxx

  2. De NYC lak spreekt mij het meest aan. Alhoewel ik een behoorlijke stash heb, denk ik niet eens dat ik vijf zilverkleurige lakken heb.
    Ik hou van deze rubriek omdat je hier ziet hoeveel variatie in kleur er is. Vergeet dupes 🙂

  3. Het kan soms grappig verkeren …. van het weekend de bloglovin nieuwsbrief in mijn mailbox landde had ik net Sally Hansen Apparition op mijn nagels gelakt. Geheel stom verbaasd keek ik naar jouw foto op Instagram … hihi maar kon het nog niet zeggen natuurlijk 😉

Geef een reactie

