Ms. Sparkle | Handmade nail polish | Nebula’s Dream

Daar ben ik weer, met wederom een prachtige lak die ik gekocht heb bij Ms. Sparkle in haar winkel op Etsy.

Mijn oog viel op So Precious, maar ik werd ook verliefd op een andere lak.
Nebula’s Dream… ik ben (mede door mijn man) ook helemaal fan van sterren hemels. Mijn man heeft een mega sterrenkijker en daar kijken wij wel eens door, vooral op mooie heldere dagen.

Promo 

Je kon al kennismaken met ‘So Precious‘ ook een hele mooie topper van Ms. Sparkle. Vandaag laat ik de tweede lak zien die ik via haar Etsy winkel kocht.

Nebula’s Dream

Paars, naast blauw toch echt wel een favoriete kleur om te dragen en vooral te kopen!
En dus hoefde ik niet na te denken om deze beauty in mijn winkelmandje te stoppen (nou ik moet even zeggen dat ik per mail contact heb opgenomen en dat Simone voor mij een PayPal order had aangemaakt).

Lak

‘Nebula’s Dream’ is deel 1 van de  UCC flakies duo ‘To the Moon and Back’. Dit wil zeggen dat er nog een lak is met de naam ‘Galaxy hunter’. Deze is meer in het groene segment gemaakt.
Deze nagellak met een pink-purple-blue-gold color shift heeft een yellow/green glow in the dark effect in zich en vanavond als ik in bed lig zal ik eens kijken of ik er ‘spooknagels’ mee kan maken!
Kijk even in de shop voor nog meer foto’s.

Lakken

Het is dus een topper en ook deze dekt niet zonder een laag van een andere lak er onder te lakken.
Dit vind ik juist wel leuk, zo kun je meerdere lakken dus opfrissen.

Lak2

De flesjes (dit wil ik even nog zeggen) zijn ontzettend cute. Dit heb ik vergeten te vermelden bij de vorige post en dat wilde ik toch nog even doen. Ook dat je een handgeschreven stickertje op de onderkant ziet vind ik zo persoonlijk. Dat de maakster van je lakken dat doet… super!

Goed,… Sonja warhoofd gaat weer verder. En ik begon mijn lak te lakken.
Vooraf heb ik een hele donkere paarse lak gepakt en die is nu mijn basis.
Met twee laagjes vond ik het al heel mooi.
Het kwastje werkt prettig mee en ik kan strak op mijn nagels lakken!

2L-ZT

Foto is wat onscherp, maar zo zie je wel het kleurenspel op mijn nagels veel beter.
Dit is zonder top coat en toch glanst de lak. Niet als een hoogglans, maar een beetje satin.

2L-MT

Met een topcoat is het helemaal een groot feest!
En zelfs mijn man heeft even er naar gekeken. Vooral de Close-up foto die ik zo laat zien vond hij helemaal top. Dus … er zijn ook mannen die als het onderwerp ze aanspreekt best bereid zijn om naar je nagels te kijken.
Nu dus nog een voetbal serie en weer een paar vrouwen blij! (Ondertussen heet Ms. Sparkle hier gehoor aan gegeven en een voetbal lijn met vrolijke lakken uitgebracht!).

Close-up

Heb ik te veel gezegd?
Mijn buik fladdert… dat zijn de vlinders!

Swatch

Ik wilde natuurlijk net als bij de ‘So Precious’ lak weten hoe het uitpakt op andere kleuren.
En dus lakte ik weer 5 kleuren op een nagelwiel.

Swatch

Ik hoop dat het duidelijk is.
De mooiste uitslag heeft toch wel de zwarte lak.
Echter op een lavendel kleur vind ik het ook nog helemaal niet zo slecht. En ook op wit heb je een heel leuk spikkel resultaat. Waar ik ook blij mee ben is de rode versie. Het is jammer genoeg niet zo goed te zien, maar dan krijg je ook nog diverse roze tinten te zien!

2L

Deze lak komt op een speciaal plekje, samen met de andere lak in mijn hobby kamertje.
En pssst… ik heb nog twee hele leuke lakken die ik jullie binnenkort laat zien!

De Ms. Sparkle lakken koop je online via haar shop die te vinden is via Etsy.
Wil je een lak proberen, kies dan voor de 5 ml. flesjes.
Ben je zeker van je zaak? Dan heb je nog meer keuze!

Maat

 

Ik ben fan… en ik hoop dat er meer fans komen, zodat Ms. Sparkle nog meer mooie lakken kan maken!

5 FREE! | No Formaldehyde | No Toluene  | No Camphor | No DBP | No Formaldehyde Resin

VEGAN/CRUELTY FREE/EU APPROVED

Base ingredients: Ethyl Acetate, Butyl Acetate, Nitrocellulose, Denatured Alcohol, Isopropyl Alcohol, Adipic Acid/Neopentyl Glycol/Trimelitic, Anhydride Copolymer, Triphenyl Phosphate, Trimethyl Pentanyl, Disobutyrate, Acrylates Copolymer, Silica, CI60725

Handtekening

13 thoughts on “Ms. Sparkle | Handmade nail polish | Nebula’s Dream

Geef een reactie

