FUN Lacquer | Eternal Love | Review & Swatch

OMG,… als er iets is wat ik al heeeeeeeeeeel lang wilde hebben, dan is dat toch wel een F.U.N. Lacquer nagellak.
Ik volg haar al mega lang op Instagram en elke keer zag ik die schitterende flesjes lak.
Toen ze recent haar online winkel een update gaf (RESTOCK) kon ik het gewoon niet laten en bestelde er eentje (Ja, ik kan helaas niet alles kopen er moeten hier ook nog kinderen gekleed worden, mondjes gevoed… dat allemaal van mijn budget).

Promo

En dus kreeg kind deze maand een shirtje van 3,50 en moeders een lak van… kuch!

Goed,... als ik het echt niet kon betalen, dan hield het gewoon op. Je moet niet iets willen kopen omdat een ander het ook heeft, of omdat je ergens bij wilt horen. Zie het helaas vaak zat gebeuren. En alles op de pof. Nee, mijn moeder zie altijd... van lenen word je niet rijker.

F.U.N. Lacquer

Dit is een nagellak afkomstig uit Singapore. Ik had je nog een hele lijst met informatie willen geven, maar helaas ik kan niet meer vinden wie achter deze lakken zit.
Wellicht een mooie dame, maar het kan net zo goed een beer met een potje glitters zijn een mixer en een baasje die alles netjes verpakt.  Kortom als jij het weet, gooi het maar onderaan in de groep.

FUNflesje

Eternal Love (H) is a holographic version of the original Eternal Love multichrome polish. Eternal Love (H) is added with a precise amount of fine and micro holographic glitter magic to add an incredibly sparkle to the polish. The intense color shift effect remains as spectacular as it always was!
Eternal Love shifts through an array of incredible blues, purples, red and greens depending on the angle of your fingertips and the type of lighting you’re under. It is formulated to apply directly to the nail without the need for a base color. Fully opaque in 2-3 coats!

Dekking

L1

 

Ik lakte voorzichtig mijn eerste laagje. Ik was zo zenuwachtig, want ik wilde dit natuurlijk weer zo mooi mogelijk doen, in mijn hoofd zag ik het al helemaal mislukken en tja… rampen al bedacht, etc.

Maar gelukkig het flesje bleef staan en de eerste laag ging er heel makkelijk op. Wat een fijne lak zeg.

Lak

Het kwastje is niet te dik, mooie lange haartjes en vooral beweegt lekker mee.

L2

Indien je net als mij dun lakt zul je zien dat je bij de tweede lag nog wel wat lak kunt gebruiken en dan vooral de tips een beetje wrappen.

L3-ZT

Laag 3 is totale perfectie! Als ik naar deze foto kijk, moet ik bijna huilen (ja ik ben een eitje). Dit is zonder topcoat al een mooie glanzende lak, maar ja ik wil nu ook houdbaarheid en lak er toch een mooi laagje top overheen.

CU-3

 

Wat een color shifter… ik zie paars, dan weer blauw. Zag ik net groen, nu weer goud. Jongens jongens als je echt een betoverende lak zoekt dan is ETERNAL LOVE echt jouw lakje!

CU-2

Ik spam even wat foto’s want ik kan echt moeilijk uitdrukken met woorden wat mijn ogen zagen.

Buiten2

De zon scheen die dag en ik moest gewoon naar buiten… op mijn sokken voor op straat. Met handen en voeten (want ik wilde mijn net gelakte nagels niet beschadigen) stond ik daar verschillende poses aan te nemen, terwijl kinderen speelden in de speeltuin.

Buiten

CU-4

All F.U.N lacquers products are 4-FREE! They do not contain Dibutyl Phthalate (DBP), Toluene, Formaldehyde, Formaldehyde Resin and it is cruelty FREE.

De lakken kun je alleen online kopen. Er hangt wel een prijskaartje aan en ik moet bekennen dat dit niet heel erg goedkoop is. Maar soms kom je iets tegen, waarvan je denkt YES dat is het… dan vind ik persoonlijk dat dat mag.

Prijs: 12,90 (dollar) daar komt nog rond de 7 dollar aan verzendkosten bij.  

Ik hoop dat je de review leuk vond en dat je nog een beetje op je stoel blijft zitten…

Handtekening

 

15 thoughts on “FUN Lacquer | Eternal Love | Review & Swatch

  1. Goed gedaan Son. Van dit lakje ga je nog heel lang lol hebben. Je hebt het verdiend!
    En wat je zegt: kopen op de pof gewoon omdat je moet hebben wat een ander heeft, ZO SLECHT!
    Ik heb een maandbudget(je) voor makeup. Als het op is, dan is het op. Twee studerende kinderen gaan voor.

  2. Wauw, wat een mooie nagellak en akelig mooie nagels heb je.. Het is zijn geld dubbel en dwars waard zoals ik op de foto’s zie. Alleen de verzendkosten maken het in principe duur. Ik zie op de website dat de lak er echt hetzelfde uitziet als bij jou, met andere woorden, hij is ook echt zo mooi zoals beloofd is.

  3. FUNlaquer staat ook heel hoog op mijn wish list en deze die jij hebt is echt prachtig, wat een effect in het zonnetje!!!!
    Maar feit dat ze online en alleen in Singapore vekrijgbaar zijn houd me een beetje tegen, verzendkosten, ?invoerrechten/ douanekosten? blijven ze dan wel heel in de post?

    wie weet durf ik het wel een keertje aan, heb voorlopig nog iets om over te dromen…

Geef een reactie

