L’Oreal | Skinperfection

Hallo en welkom terug op mijn blog.
Ik heb al heel wat producten uitgeprobeerd en soms zie ik dingen waarvan ik denk, wat moet je er mee. Zo ook in eerste instantie met dit product.

SkinPerfection-Promo

Maar ik dacht dat ik mijn zusje een appje zag sturen met dit product of op Instagram iets gepost had… en ik werd er toch wel nieuwsgierig naar.

Skin Perfection

Het is een Optische gladmaker. Zo kan ik het het beste omschrijven. Het maakt je huid zachter, gladder, gelikter (nou klinkt dat ook wel weer te overdreven Son!).

Ik vernam dus dat deze te koop zijn bij de Action en de dag van mijn shopuitje met mijn vriendinnen sloot ik nog af met een bezoekje aan deze winkel.

SkinPerfection-1

Deze L’Oreal Paris Skin Perfection dagcrème werkt als een primer om gericht imperfecties te vervagen en poriën zichtbaar te laten verdwijnen. Breng hem aan na je serum en dagverzorging. De formule is licht en laat de huid ademen.

Ik betaalde er maar 3,99 voor…
Whaat? In de bekendere winkels betaal je er nog 14,99 voor!
Ja… soms moet je geluk hebben!
En dat had ik deze keer. Fijn om een keer iets te testen zonder de volle mep te betalen, dat kan boontje niet trekken!

SkinPerfection-2

Volgens mij niet geschikt voor 40+ huidjes? Of toch wel? In ieder geval is mijn huid nog best wel aardig. Ja vol met grove poriën zul je bedoelen! En ik snap nu wel waarom dit product er is. Want na deze test vind ik het minder onzinnig.

SkinPerfection-3

De structuur is dikker dan een foundation. Het lijkt op een crème met een tintje. En verder niks bijzonders om te melden. Het verdeelt goed, smeert smeuïg uit over je gelaat.

SkinPerfection-4

 

Eigenlijk zie je er niks meer van. Maar dan is mijn huid op mijn hand ook anders dan op mijn gezicht en die test zal ik toch ook maar uitvoeren.
Dus met mijn nude face op de foto.

[fruitful_ibox_row]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=”Zonder Skinperfection”]Huid1[/fruitful_ibox]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=”Met Skinperfection” last=”true”]Huid2[/fruitful_ibox][/fruitful_ibox_row]

Ik kan stellen dat het je poriën opvult. wel op een hele zachte wijze, maar let op dat het echt een opvulmiddel is. En als je snel last hebt van onzuiverheden dan raad ik dit af.

Wil je echter een keer een fijne make-up aanbrengen zonder dat je poriën je gezicht tekenen dan is dit een perfecte basis.

Verwacht geen wonderen, die bestaan soms. Dit keer komt het uit een tube van 15 ml.
Die je echt even moet inslaan bij de Action.

Ik hoop dat deze review je weer geholpen heeft bij het maken van keuzes.

Handtekening

 

10 thoughts on “L’Oreal | Skinperfection

Geef een reactie

