Trust Fund Beauty | Serial Spender | Review & Swatch

Zin in nog een mooie lak van Trust Fund Beauty?
Dan presenteer ik jullie hier… Serial Spender.
Aan de naam van de lak moeten jullie maar niks koppelen, want een echte koopverslaafde ben ik NIET meer. Vroeger kon ik nog wel eens los gaan, maar tegenwoordig kinderen eerst, dan moeders pas.

SP-Promo

SP-label
Serial Spender

Een taupe kleur, grijzig, zilver, bruin? Het is een kleur waar ik in eerste instantie van dacht dat deze veel bruiner zou zijn. Of heb ik toch een bril nodig?

Serial_Spender_Cvrt_medium

Dit plaatje komt van de site, waar je beter kunt zien hoe de kleur is opgebouwd.
Ik zie er ook blauwtinten in. En goud. Nou ik was dus heel benieuwd toen ik de lak thuis kreeg.

SP-kwastje

Ook hier weer een prachtig flesje gevuld tot aan de top met 17 ml prachtige lak.
En ja toen ik de lak beter kon bekijken zag ik dat het toch iets meer bruin was dan taupe. Het is maar net hoe je er op kijkt.
En toch… mijn ogen wisten niet hoe ze aan mijn hersenen de kleur konden doorgeven en ik kreeg bijna kleur-kortsluiting.

De lak

Net zoals de andere lakken die ik nu van Trust Fund gereviewd heb zijn ze prettig in gebruik. Even een test op je nagel en je weet of je wat meer moet afstrijken (in dit geval dus wel) of niet. De lak komt erg ruim op je kwastje te zitten (welke ik dus ook weer prettig vind werken).

SP-L1

Deze keer kreeg ik geen dekking met de lak. En ik dacht echt dit gaat zo’n drie laagjes worden.

SP-closeup

Maar… ja hoor in twee laagjes was het dus gedekt. En zie hier wat een prachtige lak. Nu is de foto in het felle licht genomen en dus is de kleur lichter. Maar hoera ik zie er toch nog wat kleur in terug.

SP-L2

Katchenggg… kijk eens wat een beauty! En de flesjes zijn echt groot hoor! Hier kun je spreken van echt iets in handen hebben!

De lak is te koop via de website en ik betaalde hier ook 10 dollar voor.
De verzending is prijzig (wij Hollanders vinden het vaak toch zonde geld) en ik moest er 14,50 dollar voor neertellen. Echter ik zeg ook hierbij dat ik dit niet elke maand kan doen en dit voor mij echt een uitzondering op de regel is.

Nailart

Ik maakte er een passende nailart bij en ik pakte mijn foils er eens bij en koos voor de goud kleurige.

Ik lakte eerst de foil lak erop en wachtte 50/60 seconden, dat het nog een beetje sticky is.
Dan wrijf ik de folie erop. Ik doe dit met stukjes zodat het ook gaat lijken op bladgoud.

SP-N2

Verder pakte ik mijn Moyou stempelplates erbij en stempelde met zilver, goud en brons kleuren er dollar tekens op. Dit valt bijna niet op, maar ze staan er wel.

Met een intensere zilver pakte ik een andere plate en daar staat een klein diamantje op. Die heb ik zo her en der nog erop gestempeld.
En zo krijg je een Serial Spender nailart.

SP-NA1

Gaaf he?

Fijn dag verder en ik zie je morgen weer terug?

Handtekening

 

10 thoughts on “Trust Fund Beauty | Serial Spender | Review & Swatch

  1. Joehoe hier wordt ik heel blij van wat is dat prachtig!
    Echt iets voor mij en heb stiekem al een kijkje op de website genomen waar dit te koop is en zie daar nog veel meer mooie nagellakjes 😉
    Begint al goed deze dag maar niet voor de portemonnee….

    Xoxo

  2. Wat is dat toch een prachtig merk! Nee, ik durf niet op de site te kijken, maar ik moet toch zeggen dat ik de prijzen wel redelijk vind. Tien dollar is in betere financiële tijden best te doen. Even doorsparen voor mij en wachten tot ik meer dollars voor mijn euro krijg en dan die altijd hoge verzendkosten op de koop toe nemen. De lakken zijn het waard!

    Mooie lak- ik had niet verwacht dat de tweede laag dekkend zou worden. Met recht een erg rijke lak, met al die kleurtjes. Super nailart weer 🙂

Geef een reactie

