John van G | Lipstick Seal | review

Lippenstift, het liefst 1 keer opdoen en dan de hele dag mooi gestifte lippen hebben.
Ik denk dat dat de droom van vele vrouwen is. En ja ik beken, ik wil dat ook!

Recent was ik wat op Internet aan het snuffelen en dit kwam ik tegen…

LS-Promo

Het merk/naam John van G kende ik al. Mijn drogist verkoopt dit. Echter ik sta er bijna nooit bij stil, omdat het in een hoek van de make-up corner weggedrukt is.

Best jammer, want er zitten soms juweeltjes van producten tussen. De prijs vind ik nog wel eens aan de hoge kant, maar goed ik heb het ook nog niet getest.

lak

Een lakje waar ik elke keer aan voorbij loop, maar toch ooit nog eens wil bezitten…

Lipstick Seal

Mijn lipsticks ‘eet’ ik vooral op. Ik heb de neiging om vaak over mijn lippen te likken.
Dit komt dat ze droog zijn. Ik gebruik ook wel een lipbalm, maar toch…
Om wat extra duurzaamheid te krijgen kocht ik deze sealer.
Ik kon ook niet wachten om hem te testen.

LS1

Gelukkig lees ik tegenwoordig elke letter op een verpakking (ik leer mijn lesjes).
En zie dat ik vooraf een gebruiksaanwijzing moet lezen!
Okay, spannend… althans dat maak ik er van.

LS3

In deze gebruiksaanwijzing vind ik een stappenplan hoe ik het beste de Lipstick Seal kan gebruiken.
Even in het kort:
– Breng lipstick aan.
– Dep met een tissue je overtollige lipstick af
– Breng de Sealer aan
– Let op de liprand, daar niet
– Het tintelt door de alcohol die er in zit!
– Even wachten (drogen) met open mond (oooooh).
– Reinig je kwastje!

LS4

Het kwastje is net als mijn favoriete nagellak kwast, lange haartjes, recht en beweeglijk.
Ik kan netjes mijn Lipstick Seal aanbrengen, zonder de buitenste rand aan te raken.

LS5

Als ik klaar ben veeg ik mijn kwasje schoon aan een tissue of watje, wat ik in de buurt heb (niet vergeten (ja ik heb het dus al een keer vergeten)).

Lipstick Seal fixeert de lippenstift, zodat die kiss- en waterproof wordt en geen sporen nalaat op kopjes en glazen. De lipstick blijft lang mooi zitten, loopt niet uit en vervaagt niet.

L1Vo

L1Na

Een ‘goedkope’ lipstick draag ik hier. Ik heb hier gegeten en gedronken (koffie).
Het droogde wel mijn lippen meteen uit. Beetje jammer.

smorgens

6uur

Hier heb ik de Lipstick Seal over mijn M.A.C. Barbecue aangebracht en het heeft een iets langer resultaat en ook wel beter, in de zin van dat het minder opvalt. Dit kan ook door de kleur komen natuurlijk.
Ook hier heb ik gegeten en gedronken… en op mijn kopje liet het gewoon sporen achter, dus had ik hier vreemd gegaan dan had het echt wel op zijn boordje een spoor achter gelaten! 🙂

Conclusie:
Ben ik tevreden? Eerlijk? Ja ik ben in mijn reviews eerlijk en dus zeg ik nee.
Ik had meer verwacht. Want het is A uitdrogend en B maakt het naar mijn idee niks uit of ik de seal gebruik ja of te nee.

Het is nog niet eens goedkoop en vind de 10,20 die ik er voor neertelde nog weggegooid ook. Bummer. Ik dacht dat dit toch wel een eureka momentje op mijn lippen zou toveren, maar kom van een koude kermis thuis.

Sorry dames, ik ga met mijn zoektocht gewoon door… met vallen en opstaan komen we er wel!

Handtekening

 

7 thoughts on “John van G | Lipstick Seal | review

  1. Zou er uberhaupt zoiets bestaan wat werkt? Ik denk ook…dan maar gewoon iets vaker lipstick aanbrengen, wat ik toch eigenlijk al geen probleem vind. Naar de toilet moeten we allemaal wel een aantal x per dag neem ik aan en dan meteen ff bij fixen. Zo is hoe ik het doe 😉 Xxx scheelt een boel geld en “ergenis” Xxx

Geef een reactie

