treaclemoon | lovely mint story & sweet blueberry memories!

Ik ben er weer voor gevallen…
Treaclemoon!

PromoIk zag bij de Duitse blogsters al deze heerlijke geuren voorbij komen en ik moest natuurlijk zodra ik bij de DM zou komen hier even wat van meenemen!

Douchecrème

Ik ben gek op de andere geuren van treaclemoon. Heerlijk!
Nu ik deze geroken heb, wil ik de grote verpakking ook. En dat vind ik nou zo fijn aan de DM, je kunt er voor 0,99 een klein flesje kopen om te proberen!

TM1

De mint geur is niet overheersend, althans dat vind ik. Zachtjes aanwezig en heerlijk fris.
Tijdens het douchen wordt je douchecrème nog wat romiger.

Deze geur mogen ze van mij heel snel ook in Nederland introduceren!

TM1b

De douchecrème is heerlijk zacht. Ik was mij normaal met de Coconut dream, maar voorlopig is deze mint story aan de beurt!

Bodymist

Ik denk dat ik dit product zo het beste kan omschrijven. Een beetje het idee van de Victoria Secrets. Alleen ben ik dus hier meer fan van!
Wat een heerlijke geur…

TM1a

Op de fles staat een stukje jeugdherinnering omschreven. Het bracht mij ook terug naar mijn eigen jeugd, waar wij op de fiets naar het oude spoor gingen waar de bramen struiken stonden. En inderdaad vol krassen en kapotte shirts kwamen we thuis, maar we hadden wel de dikste en de lekkerste bramen.
Mijn moeder maakte daar dan bramen jam van. De lekkerste van de hele wereld.

TM3

Nu is dit een geur die aan blauwe besjes doet denken. Warm, zwoel en fruitig.
De spray is prettig in gebruik en ik kan, ondanks mijn pijnlijke vingers het dopje goed indrukken.

TM4

Nu heb ik heel dicht op mijn huid gespoten en zie je dat het goed nat is.
Ik raad aan om minimaal 30 cm. afstand te houden.

TM2

Een tip voor de zomer is om je bodymist in de koelkast te bewaren zodat deze nog frisser op je lichaam werkt.

Prettig om te weten is dat hier geen parabenen en siliconen in verwerkt zijn.
Het verzacht je huid en ondanks dat ik iemand ben die niet zo van de bodylotions en toestanden houd, moet ik bekennen dat dit snel opdroogt en ik niet het gevoel heb dat ik een spray gebruikt heb.

Deze treaclemoon is te koop bij de DM en kost slechts 2,95 200 ml. (wat ik heel prettig vind in vergelijking met de 9,95 van VS).

Ginger

Voor de echte fans… hou de duitse site van Treaclemoon eens wat vaker in de gaten!

Handtekening

 

 

 

 

 

16 thoughts on “treaclemoon | lovely mint story & sweet blueberry memories!

  1. OMG, wat ziet dit er heerlijk uit! Waarom woon ik zo ver van de Duitse grens, boehoe! Ik hoop echt dat deze producten ook snel naar Nederland komen, Lovely Mint lijkt me heerlijk voor de zomermaanden.

  2. Wat lijkt me dat een heerlijk douchespul, maar heb ze hier nog nooit gevonden, de AH hier is gewoon klein en bestellen kan wel maar ja al die verzendkosten. Fijn dat het zo goed bevalt.

  3. Beide producten lijken mij zalig! Hoop dat ze ook snel in Nederland te koop zullen zijn. Die bodyspray lijkt mij dan heerlijk verkoelend in de zomer. En dan ruik je ook direct lekker.

  4. Heb laatst mijn eerste twee tracle moon douchegels gekocht met de 1+1 gratis actie bij de A-H. Ik heb de Melon en de Lemonade….wauw ook zo lekker! Ik ben wel nieuwsgierig naar de bodymists, i love bodymists. Vooral voor zo’n leuke prijs! 😉 Xxx

  5. Ik snap het niet helemaal. Is het een bodymist (dat is parfum) of een bodyspray als in een soort body lotion?
    Verder klinkt het erg lekker! Xoxo

  6. De douchegels vind ik zelf wat minder prettig, verzorgt mijn huid te weinig (drogere huid….) Maar wel fijn dat ze mini’s verkopen bij DM zodat je vaak kunt afwisselen (zo’n grote fles is grooooot!) en zodat je kunt uitproberen 🙂 Ik ben wel benieuwd naar de body mists! Fijn voor in de zomer, om toch een geurtje op te hebben maar niet TE

Geef een reactie

