Detoll | Profresh | Power & Pure Tip top

Promo

Dettol maakt schoon, hygenisch schoon.

En als moeder wil je natuurlijk dat je kinderen niet te veel schadelijke stoffen binnen krijgen. Je maakt schoon. Of het nu je huis of je huid is… Dettol is momenteel mijn partner in deze bestrijding!

Mijn zoon wast altijd netjes zijn handen. Ik ben daar trots op.
Hoef ik nooit te zeggen. 
Ik ben echt niet overdreven vies van iets, een beetje bacteriën kunnen echt geen kwaad hoor. 
Ik heb ook wel eens rommel in huis, dat ik net boodschappen gedaan heb, de koelkast krijgt dan even een opruimbeurt (wat is oud en over de datum).

Sop

Na het koken, doet meestal mijn man de keuken schoonmaken. Echter ik merkte op dat dit de laatste tijd niet meer zo grondig ging als vroeger . En gelukkig kwam Detoll met een leuk speledingetje op de markt.
Ik hoop dat mijn man het nu een beetje leuker (*wink*) gaat vinden, dat schoonmaken van de keuken. En ja, ik kan dat ook wel doen! Maar het is er bij ons zo ingeslopen!

Power & Pure | Tip Top

Tiptop1

Perfecte hygiëne in een handomdraai

Met alleen water en een doekje is uw keukenoppervlak niet altijd hygiënisch schoon. Voor de kleine dagelijkse ongelukjes is er nu Dettol Tip Top : een revolutionair nieuw gebaar om oppervlakken hygiënisch schoon te maken zonder schadelijke chemische resten achter te laten.

De actieve ingrediënten lossen op tot water en zuurstof en laten behalve een schitterende glans en een frisse geur geen enkel spoor achter! Naspoelen is niet nodig.

Tiptop2

Gecombineerd met een vel keukenpapier, druk & veeg. Uw perfecte oplossing voor een propere & gezonde thuis.

Tiptop3

Bij het indrukken (eerst draaien om te openen) krijg ik voldoende op mijn sponsje om een deel van mijn aanrechtblad te reinigen.
Het schuimt en ruikt lekker, niet overdreven, gewoon het is weer fris!

  • Oceaanfris
  • Sprankelende Citroen

Kruidvat | Trekpleister : 4,99 (In een aanbieding kocht ik het voor 2,99).
Als het niet in de aanbieding was had ik het niet gekocht, want ik vind de prijs erg hoog liggen!

Dettol Profresh

Met zo’n druk gezinsleven lijkt het vaak onmogelijk om je zo lang mogelijk fris te voelen. Zweet is op zich geurloos, het is de combinatie met onzuiverheden op je huid die nare lichaamsgeuren veroorzaakt.

Shower1

Ontdek Nieuwe Dettol Profresh. Die houdt niet alleen je huid zacht en gehydrateerd, maar verwijdert ook nare luchtjes die veroorzaakt worden door die onzuiverheden.

Shower2

Met Dettol Profresh geniet je van langdurige frisheid, hoe je dag ook loopt.

Het product is te koop in twee verschillende flacons, nl 250 ml en 500 ml.
Ook kun je nog een keuze maken uit diverse geuren.

server

Parfum

  • Sensitive Touch
  • Citrus Crush
  • Honey Glow
  • Fruit Burst

Voor mijn test koos ik voor de Honey Glow. Een heerlijke geur, zoetig en warm. Maar ook dit is niet overdreven.

Shower3

Gebruik dagelijks de nieuwe douchegels Dettol Pro Fresh. Breng ze dadelijk aan op uw hand of op een washandje en masseer zacht over heel uw lichaam. Goed afspoelen. Bewaren onder de 30°C.

Het schuim heeft geen overdadig sopgehalte, maar meer het idee van een stuk zeep op een washandje. Zoals we dat vroeger deden.
Ik moet zeggen dat ik een verzorgd gevoel had toen ik onder de douche uitstapte.
Geen trekkerige huid en lekker zacht.
Ook mijn man die normaal jeuk ervaart door verkeerde zepen, was erg tevreden.

Trekpleister/Kruidvat flacon 250 ml 3,79/ 500 ml 5,99
(Deze kocht ik nog met de 50% korting actie)

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit. De prijs vind ik in een aanbieding nog te doen. 
Dus die wacht ik dan weer met smacht af…

Handtekening

5 thoughts on “Detoll | Profresh | Power & Pure Tip top

  1. Ik zag laatst deze nieuwe variant van Detoll op tv en was er al benieuwd naar. Fijn dat je er tevreden over bent. Wat heerlijk dat je man je helpt met schoonmaken, hier bij mij moet ik alles zelf doen 😉

  2. De Dettol Pure Tip Top lijkt me handig, maar inderdaad een hoge prijs. Ik zou het ook alleen in de aanbieding kopen. De douchegel zag ik in de reclame langskomen en gaf me een vreemd gevoel. Dettol is toch hygiënisch en verwijdert alle bacterieën? Ik vond het een rare combinatie, Dettol en douchegel. De meeste fabrikanten hebben het over een verwen moment, verzorging en een zachte huid. Dettol heeft die associatie niet bij mij. Daarbij krijg ik uitslag op mijn handen van hun handzeep, dus zou ik het ook niet zo goed aandurven

Geef een reactie

