Cien Cosmetica | Lidl huismerk | Lipstick & nagellak

Ik heb een setje! Ja,… een nagellak en een lipstick die ik perfect bij elkaar vind passen!
En dat staat weer zo leuk vind ik!

Promo

De lipstick

Dit is nummer 37 | Sweet Violet.
En ik heb en zwak voor paarse lipsticks. Ik wil nog steeds een keer een van de MAC, maar omdat deze best aan de prijs zijn doe ik het met goedkopere merken.

Lip-4

 

Cien is nog helemaal niet zo’n verkeerd merk. Ik lees het blog van Ellen (www.meducijn.nl) vaak en daar komt regelmatig van Cien een product langs, mocht je nog meer reviews willen lezen.

Lip-1

Geen diep paarse kleur, maar deze neigt naar het roze. Ja Sonja ze noemen het toch ook Violet en jij met kleurenleer op de Grafische school moet toch weten dat violet in drie segmenten kan voorkomen! Ja,… paars is niet zomaar paars!

Lip-2

De pigmentatie is prima, niet heel erg bam, er zit lippenstift op je lippen. Het heeft een subtiele glans en dat is voor mij een must. Matte lipsticks zijn niet zo fijn voor mijn droge lippen en dat ziet er vaak niet uit.

Lip-3

En kijk, een heerlijke kleur. Ondanks dat ik een klein beetje foundation als basis gebruikte (ik was mijn lipbase weer eens kwijt en dan kan foundation ook net even een mooie basis zijn).

De nagellak

De lak is nummer 41 (jajaja ik ben een 40 plusser).

N41-1

Tempting Magenta (en ja magenta is geen blauw (doos… ik was laatst erg in de war en noemde iemand die van roze hield en zij tegen haar wat leuk dat je ook van Magenta (ik had Cyaan in mijn hoofd) houdt). Ach ja ik noem het maar ouderdom!

Dus dit is roze!

N41-2

Het kwastje is prima en de kwaliteit van de lak ook. Niet te dik en ook niet te dun. Het is prettig aanbrengen met de kwast.

L1

Nu komt er even een ik beken stukje… deze lak heeft drie dagen met 1 laagje en zonder topcoat op mijn nagels gezeten. Waarom? Omdat ik na laag 1 zo moe werd en de andere dagen gewoon geen tijd had om de swatch af te maken. Dit vind ik toch wel sterk dat het er nog zo goed opzit (foto is dus na 3 dagen genomen).

L2

Een heerlijke roze kleur, met een klein shimmertje erin! Op mijn korter geknipte (en daarna geveild) nagels vind ik het er cute uitzien!

L3-TC

Kijk een top coat er overheen en de nagels zijn klaar om nog eens een aantal dagen door te brengen op mijn nagels… of?

In ieder geval tot het einde van de dag! 🙂

Wat kost het?
Zoals je weet is de Lidl niet duur en de make up ook niet en ik betaalde slechts 1,99 per stuk voor deze cosmetica!

Handtekening

 

 

 

 

22 thoughts on “Cien Cosmetica | Lidl huismerk | Lipstick & nagellak

Geef een reactie

