Paula’s Choice | Resist | Instant smoothing Anti-Aging Foundation

Proficiat… en toen gewonnen en daarna las ik Paula’s Choice.
Whaaat ik had via de Telegraaf actie een mooi product van Paula’s Choice gewonnen.
Een foundation!
Ik stond net op het punt om een online bestelling af te ronden en komt dit op mijn pad.

Promo

Wat een meevaller,… anders had ik nu een ander merk gereviewd en nu kan ik dit mooie product laten zien.
Want na mijn fiasco met recente aankopen was ik nu van plan een high-end product te gaan proberen.

PC-F1

  • Maakt fijne lijntjes en rimpeltjes direct minder zichtbaar
  • Stimuleert de collageenproductie voor een stevigere huid
  • Verbetert en herstelt de huid
  • Geeft lichte tot medium dekking
  • 100% vrij van geurstoffen
  • Niet op dieren getest
  • 100% aandacht voor milieu en welzijn
Deze vloeibare foundation met een dubbele werking verrijkt je make-up met effectieve ingrediënten tegen huidveroudering. De formule bevat antioxidanten, huidherstellende en celcommunicerende ingrediënten waarvan is bewezen dat ze het ouder worden van de huid tegengaan. Het product geeft een lichte tot medium dekking en zorgt voor een zijdeachtige, stralende finish.

Breng overdag na je dagcrème met zonnefilter van Paula’s Choice met minimaal SPF 15 een kleine hoeveelheid foundation aan en verdeel die met een make-upsponsje met korte, neerwaartse bewegingen over je huid. Indien nodig kun je meerdere laagjes aanbrengen voor meer dekking. Als je wilt, kun je je dagelijkse bescherming tegen de zon verhogen en fixeren door te eindigen met Paula’s Choice Healthy Finish Pressed Powder SPF 15.

Toevallig heb ik zelf een dagcrème van Paula’s Choice en die gebruik ik dan ook trouw nu de zon weer intenser gaat schijnen.

PC-F2

Review

Het pompflacon uiterlijk geeft mij gelijk een prettig gevoel, dit betekend dat ik het fijn kan doseren. Met een tube spuit ik nog wel eens teveel op mijn gezicht.
Een klein pompje is voldoende om genoeg foundation voor een eerste laagje aan te brengen.

PC-F3

[fruitful_ibox_row]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=””]Tijdens mijn review foto shoot pompte ik twee keer, veel te veel!PC-F4[/fruitful_ibox]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=”” last=”true”]Je ziet dat het niet te olie achtig is en goed uitsmeert. PC-F5[/fruitful_ibox][/fruitful_ibox_row]Ik moet natuurlijk ook aan dit nieuwe product even wennen, hoe ga ik dit op mijn gezicht aanbrengen? Spons, kwast, vingers?
Ik pak dit keer een kwast en breng met wat dotjes op mijn gezicht de foundation aan.
Ik merk meteen dat het heerlijk aanbrengt. Vaak lijkt het wat te strepen, echter deze vloeit samen met mijn huid.

PC-F6

Sinds ik de Paula’s Choice Clear gebruikt heb om mijn rode vlekken (Rosacea) te verminderen en tevens de ouderdomsvlekjes te verzachten zie ik ook nu dat mijn foundation er mooier uitziet.

Resist Instant Radiance Anti-Aging Foundation is ontwikkeld voor alle huidtypen en specifiek bedoeld voor mensen die op zoek zijn naar een vloeibare foundation die lichte tot gemiddelde dekking geeft en bovendien ingrediënten bevat waarvan bewezen is dat ze huidveroudering tegengaan. Het product is verkrijgbaar in tinten van licht tot bruin en heeft een zachte, matte finish die je gezicht natuurlijk laat stralen en er frisser en jeugdiger uit doet zien, niet dof of als een masker.

Ik koos op goed geluk de kleur van level 3 light/medium en ik moet zeggen dat deze kleur op mijn huidtint gemaakt is. Bedoel je mag best een tintje bruiner worden (ziet er ook gezond uit) maar niet te overdreven en dit is precies goed.

 

PC-F7

 

De foundation blijft een mooie gloed achterlaten en ik ben echt superblij met dit product.
Deze blijft op mijn nummer 1 foundation staan!

Te koop via Paula’s Choice

Huidtype: Gecombineerde tot Vette huid
Huidprobleem: Anti-Aging | Rosacea
Prijs: € 30,90
Inhoud: 30 ml
Welke foundation is jouw favoriet?
Handtekening
16 thoughts on “Paula’s Choice | Resist | Instant smoothing Anti-Aging Foundation

  1. Wauw, wat is het verschil duidelijk op de foto’s te zien en heel goed!
    Geweldige foundation.
    Dit merk verkoopt volgens zeer goede kwaliteitsproducten.
    Zelf ken ik dit merk niet maar neem regelmatig een kijkje op de website.

  2. Wat gaaf dat je deze gewonnen hebt! 😉 Zelf gebruik ik maar zelden foundation maar deze klinkt goed! Voor mijn portemonnee toch iets aan de prijzige kant. Maar goed het is wel een high-end merk wat doet wat ie beloofd! 😉 Xxx

  3. Je ziet er stralend uit!
    Ik kijk al jaren regelmatig op de site en iedere keer doe ik het niet omdat ik graag wat meer dingen van mijn geld wil kopen. Maar ik geloof dat ik er toch aan moet geloven. Wat een prachtige foundation!

  4. Pingback: Nieuwe make-up producten van Paula’s Choice voor teint, wimpers en lippen |

Geef een reactie

