All about matt | Essence | High covering concealer

Promo

Dat we allemaal wel eens last hebben van een vlekje, pukkeltje of wellicht een Couperose / Rosacea op je wangen. Dan wil je dat het liefste verbergen. Goed nieuws,… dat kan!
Een tijdelijke oplossing, maar een waar ik heel blij van werd!

Het is een vrij klein tubetje en ik moest even kijken of ik wel het goede product in handen had. Want Essence verkoop ook een All about matt foundation.
Deze concealer is verkrijgbaar in twee tinten: 20 matt nude (hier gereviewd) en de 10 matt beige.

Tube2

Ik had even in de winkel met de TESTER gekeken welke het beste bij mijn huid paste en ik vond dit de beste keuze.

Verberg donkere kringen onder je ogen en onregelmatigheden op je huid met deze concealer. De Essence All About Matt! 20 Matt Nude High Covering Concealer zorgt voor een egale, matte teint.

Tube2a

Ik raad af om op je wallen deze concealer aan te brengen, juist omdat je daar wat rimpeliger bent (ons 40+) loop je de kans dat het daar gaat ophopen of dat je een crackele effect versterkt. Ik persoonlijk blijf altijd weg onder mijn ogen en laat de huid daar schoon van foundation. Beter is om het net onder in je donkere rand aan te brengen met een kwastje.

Tube3a

Een kleine hoeveelheid is voldoende om 1 wang volledig in te smeren en zo de rode vlekken te verbergen.

Tube3bJe ziet een klein beetje kleurverschil op mijn hand, maar ook het effect dat het niet glanst. Hierdoor blijven de reflecties weg van je huid en hou je een egaal effect over.

huid

 

Binnenkort mijn donshaartjes eens onder handen nemen… maar verder is het echt een perfecte concealer om een mooie egale tint te krijgen. Ook mijn “ouderdoms” vlekjes verdwenen als sneeuw voor de zon!

Voor 1,99 te koop bij Kruidvat of Trekpleister.

Voor dat geld heb je even een perfecte huid. Ook de pukkeltjes die ik krijg zo rond mijn menstruatie kon ik heel snel wegwerken (zonder er nog eens een kwak foundation overheen te moeten smeren).

Ik ben fan!
En jij?…

Handtekening

 

7 thoughts on “All about matt | Essence | High covering concealer

  1. Super en lekker budget.Ik ken deze concealer (nog) niet.
    Die donshaartjes, ik krijg ze ook steeds meer.. toch een keertje ook wat aan laten doen. Vooral met make-up vallen ze extra op bij mij.

  2. Dat ziet er goed uit zeg! Haal jij zelf de donshaartjes weg? Ik heb er ook veel en met foundation lekker goed zichtbaar 😦 Gelukkig wordt het minder na een tijdje maar direct na t opbrengen oeff.. Hoe verwijder jij ze?

Geef een reactie

