Shorttrack | korte reviews | April

 

 

 

logoVandaag weer een paar artikelen die in de race mogen starten!
Halen ze de eindstreep of ben ik helaas genoodzaakt om afscheid van ze te nemen?
Lees mijn ervaringen met deze artikelen.

Kijk wat voor jou interessant is en scroll door wat je niet leuk vind… 

Pantene Pro-V Wonderampullen

Wonderen zijn de wereld niet uit, zeggen ze…

Ik probeerde deze wonderampullen eens een keer uit, dacht kan nooit kwaad.
En tijdens het douchen en na het haren wassen bracht ik een ampul aan in mijn haren, na 1 minuut spoelde ik het uit. Mijn haar was heeeeeeeeeel zacht, te zacht!
Mijn haar is fijn van structuur en dit wonder was iets te veel van het goede!
Heb je dik, krullend haar, dan raad ik je aan hier eens mee aan de slag te gaan!

Ampullen-Pantene

Action | 1,49

Andrelon | Haarzaken, mijn zaken!

Dat ik niet echt een lekkere krullenkop heb dat is een feit (mijn mannen wel).
Dat is ook niet barst van een weelderig volume, ook dat klopt!
En wat je dan moet doen? Hulp zoeken!
En ik vond het in deze Andrelon producten. Normaal koop ik geen Andrelon (shampoo omdat dit zorgt voor haaruitval bij mij). Maar een styling kan nog wel.
Sinds mijn nieuwe kapsel (kort) is het toch fijn om de Go For Texture spray te gbruiken, het maakt het lekker messy. Dan föhnen, flink woelen en wat wax voor de finishing touch!

Andrelon

Kruidvat/Trekpleister Shine Wax 4,29 en de Go For Texture 4,99 (ik had een aanbieding 2 voor 6,00)

BB Cream | H&M

In mijn zoektocht naar de perfecte foundation kwam ik deze ook nog onderweg een keer tegen.  In een opruimbak en ik dacht kan mij het schelen, als het wat is heb ik een mooie cream voor bijn nop!
Het was gelukkig ook nog een light, dus geschikt voor mijn huidskleur.

bb-cream

Ik bracht het aan met een kwast, maar als snel zag ik dat het strepen toverde op mijn gezicht. Mmmmm jammer, dus geen kwast meer de volgende ronde.
Op zich niks mis met deze BB Cream, het dekt alleen niet heel erg super. Nou moet je dat ook niet verwachten.

bb-cream2

Je wilt niet weten wat ik hier voor betaalde… nu nog te koop voor 7,95
H&M | 1,-

Camille | Face Mask

Ik kocht dit ook een tijd geleden al bij de Action (soms blijven spullen erg lang op de review plank liggen en vergeet ik ze!).
Enfin, ik heb het er maar eens bij gepakt en op mijn huid uitgeprobeerd.
En ik moet zeggen dat ik meer masker verwacht had, wat ik wil zeggen is dat ik totaal niet merkte of het wat met mijn huid deed. Ik heb precies gedaan wat er op stond, maar ben er niet tevreden over. Beetje een Mwah gevoel.

Camille-Masker

 

[fruitful_ibox_row]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=”Substantie”]Camille-Masker3[/fruitful_ibox]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=”Inwerken” last=”Inwerken”]Camille-Masker2[/fruitful_ibox][/fruitful_ibox_row]Het echte “masker gevoel” zul je bij deze versie niet krijgen!

Action | 1,49 (3 verschillende soorten)

Kruidvat | Ontharing | wenkbrauw

Dat ik wel van uitdagingen hou,… nou dat weet ik wel (ook de pijn, de afgang moet ik dan tot de koop toenemen!).

Zo kocht ik dus ook deze wenkbrauw ontharingsstrips. 4 x 14 staat er op de verpakking. Ik denk dat ik een winkeldivegge ontdekt heb, want ik vond slechts 1 vel in mijn verpakking, heb zelfs nog staan tellen en zo maar ik kom er niet uit wat nu die 4 x 14 betekend.
Goed,… doet het iets? Nope! Echt serieus ik krijg niet het resultaat wat ik wil!
Ik wilde nog een foto maken, maar ik was zo not amused dat ik het al weggegooid heb dus!

Ontharing

Kortom, miskoop, bedrogen… dat ook nog met 1 velletje! 😦

Kruidvat | 2,99

Vicotia Taylor | Nailpolish remover

Ik heb al veel van dit soort potjes voorbij zien komen op blogs. En ik ben er totaal geen fan van. Vind het eerder ranzig om je nagels in een potje te stoppen dat voelt alsof je een tampon aanbrengt (zo het hoge woord is er uit).

Remover-potje

[fruitful_ibox_row]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=”Glitters”]Remover-potje2[/fruitful_ibox]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=”Vies” last=”true”]vies[/fruitful_ibox][/fruitful_ibox_row]

Echter ik moet bij deze wel zeggen dat het een super formule is! Het haalt zelfs de meest hardnekkige glitters eraf. Alleen… zoals elke nagellak blogger weet zijn deze potjes na een lak met glitters bijna weer onbruikbaar. Want elke ronde daarna sop je toch weer in een vuil badje. Nee geef mij dan maar een watje!

Ik kocht deze op de beauty beurs te Venray. Klik op de regel en je komt in de webshop.
Ze kosten 3,00 per stuk!

Zo dat was dat…
Wellicht dat je weer wat wijzer bent geworden!

Handtekening

 

10 thoughts on “Shorttrack | korte reviews | April

  1. Ghihihi nu snap ik waarom je die potjes maar niks vind! 😉 En die maskertubes van de action vind ik wel oké. Er zijn uiteraard betere maar voor het geld best fijne maskertjes. Goede deal met de BB cream…€1,- dat is zeker te doen! 😉 Xxx

  2. Haha! Ook hier wordt het nagellakremoverpotje ook ‘het vinger-potje’ genoemd. Door alle gezinsleden. Maar het werkt wel prettig!

    Blij dat ik het oranje masker van de Action niet heb meegenomen nu ik dit lees, stond er mee in mijn handen.

  3. Hahahah!! Wat een leuke blog weer. Was erg leuk om te lezen. 😀 En ik ben weer wat wijzer geworden. Zo’n nagellakremoverpotje ga ik dus niet kopen. xD Hahah!

Geef een reactie

