Safari | donkerrode nagellak |

Promo

 

Mooi rood is niet lelijk!
Nee,… dit is nog mooier! Want het is een warme tint, die heel klassiek is!

Safari

Safari nagellak heb ik wel al een paar. Toevallig deze nog niet.
Recent mocht ik van GetYourNailsDone ook al een Safari lak reviewen. Dat was een mooie paarse gespikkelde lak.

De lakken zijn vrij budget en ook nog eens van een behoorlijk goede kwaliteit!
De verhouding ligt erg goed.

Swatch

L1

Een super resultaat boekte ik al in de eerste laag. Wauw, die dekt echt goed.
En je ziet ook wel nog aan de tips wat transparantie, maar verder… top klasse!

L2

Ik was bij laag 2 al meer dan tevreden en ik heb het laten drogen.
Wat redelijk snel gaat naar mijn mening bij deze safari lak.
Altijd wenselijk om een mooie, goede en sneldrogende topcoat in huis te hebben.

L2b

L2c

 

Een prachtige lak, voor een zacht prijsje.

Shop het snel op [fruitful_btn]”GetYourNailsDone“[/fruitful_btn]

Hand2

9 thoughts on “Safari | donkerrode nagellak |

  1. Ik heb ook wat rode nagellakjes liggen, vind rood altijd tijdloos. Deze kleur rood is inderdaad heel klassiek, mooi. Ik bewaar mijn rode nagellak voor als mijn nagels er weer een beetje uitzien… het wil maar niet lukken…

Geef een reactie

