P2 | Metal Reflection | 020 Blue Punk | 040 Purple Pop

Soms liggen lakken maar te liggen in je doosje ‘nog te lakken’…
Ja een hele mond vol, maar ik moet me soms doodschamen wat ik koop en wat ik laat liggen.
Is het niet dat ik ook wel eens koop voor de heb, dit keer kocht ik deze nieuwe lijn P2 lakken, omdat ik ook erg nieuwsgierig was naar het metal effect.

intro

P2 is een Duits merk dat verkocht word bij de Duitse DM drogisterij.
Ik kom daar dus minimaal 1 keer per maand en mijn moeder om de week, mocht ik iets willen hebben dan gil ik meestal via een App. Ja mijn moeder is heel goed bezig 🙂

Dit keer ging ik met mijn vriendin Mariska een ochtendje op pad naar de buren en we hadden even een heerlijk vakantiegevoel. Broodje eten bij de bakken, kopje koffie er bij en genieten.  Ik merk dat mijn vriendinnen het maar een raar iets vinden dat ik als een idioot bij dat nagellak rek niet weg te halen ben… Sooooooon, kom je nou?
Maar Mariska begrijpt het wel en ze wachtte geduldig af en ging zelfs met de verkoopster dus (heb ik al eerder verteld he?) aan de slag om de verse doos uit te pakken (hoe lief!).

Ik kocht geloof ik 4 kleuren en heb er al weer twee weggegeven! In ieder geval bleven deze blauwe en de paarse over (ik koop die andere twee nog wel een keer tzt).

achter

De labels zijn altijd voorzien van een nummer en een naam. Dit vind ik nou zo leuk aan het P2 merk. Je weet dan dat je je stash op twee manieren kunt bijhouden en het ook makkelijk is een nummer te roepen!

Zoals het label het zegt… in twee laagjes dekkend. Nou dan ben ik benieuwd. Recent was ik niet zo tevreden over de kwaliteit en ben benieuwd hoe deze lakken het er van af gaan brengen in de Keurings dienst van lakken!

020 Blue Punk

Lakblauw

Punk, hanenkammen en veel kleuren! Heel veel kleuren in je haar dan. Ja ik beken, ik had een afgeschoren kant en heb ook blauw haar gehad. Ik moest even diep gaan, heel diep… want ik deed alles stiekem.

Maar het stukje zwarte kleding, metaal en stoer heb ik gehouden, die liefde heb ik nog steeds en dat zie je ook terug in mijn kledingstijl.

[fruitful_ibox_row]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=””]Blauw1[/fruitful_ibox]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=”” last=”true”]Blauw-CU2[/fruitful_ibox][/fruitful_ibox_row]Ik had 2 laagjes gelakt, maar ik was nog niet tevreden en toch een derde eroverheen. Ja ik ben puntje precies, althans dat probeer ik! Het zijn prachtige lakken. En ze glimmen van je nagels af. Echter… ik vind de blauwe van de Action van So Me, die ik al eerder reviewde net zo mooi. Deze streept niet, totaal niet… dat vind ik wel een pluspunt.

040 Purple Pop

LakPaars

Paars is en blijft een hele mooie kleur (mijn mening) voor op je nagels. En dan grijp je toch vaak naar die bekende kleur als je een doos vol lakken voor je hebt liggen.
Helaas valt het mij op dat veel paarse lakken een blauw spikkeltje in zich hebben, perfecte combo, ware het niet dat ze mij teveel op elkaar lijken op een gegeven moment. Dat gevoel kreeg ik ook bij deze lak.

[fruitful_ibox_row]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=””]Paars-2[/fruitful_ibox]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=”” last=”true”]Paars-CU[/fruitful_ibox][/fruitful_ibox_row]Deze lak dekte bij mij in twee laagjes, dus al weer een stuk blijer. Het metal effect is hier niet zo aanwezig als bij de Blue Punk. Beetje jammer, maar ach het is een mooie lak.

Beide kocht ik bij de DM voor 2,45. En dat is een hele prettige prijs!

Stempelen ze ook? Ja!
Ik heb het uitgeprobeerd en je kunt er goed mee stempelen. Dus een extra pluspuntje erbij!

stempel

Kortom voor leuke en betaalbare lakken moet je toch even de grens over! En laat ik dat deze week gaan doen! Waarom? Ik ga een twitter actie online zetten om jullie (die dus nooit over de grens komen) kennis te laten maken met P2 en andere leuke merken die voorbij komen online!

Hand2

25 thoughts on “P2 | Metal Reflection | 020 Blue Punk | 040 Purple Pop

  1. Door jou getipt ook helemaal blij met P2. Ik heb er nu vier lakjes van en drie van de vier zijn echt goed! Je mening over paars deel ik. Prachtige kleur. Mooie foto’s weer, jij grafisch wonder!

  2. Dat ze niet strepen is een GROOT pluspunt. Zijn mooie kleuren maar je hebt wel gelijk. Ze kunnen erg op elkaar lijken.. Leuke actie! Ik zit niet op Twitter en ga t ook maar niet doen omdat ik dan helemaal nergens meer aan toe kom. IG, FB en blogs lezen slokken al mijn vrije tijd op, sterker nog, kost me Veel te Veel tijd haha

  3. Beauties! Niet het ‘lelijke ouderwetse metallic’ effect!
    En lief van je mams, dat ze (ondanks dat je er ook 1x per maand komt) voor je rond kijkt als je iets graag wil hebben 🙂

Geef een reactie

