W7 Chunky lips Sultry | Technic Juicy Sticks Watermelon

Hallo allemaal…

Vandaag laat ik twee producten zien die momenteel erg HOT zijn.
De lipsticks in potlood vorm.

Zag ik bijna overal de HEMA producten voorbij komen… en ik dacht, ik wil wat anders proberen! Ik volgde mijn eigen pad en ging op zoek naar vergelijkbare producten voor een leuke prijs.

Promo

Zo kwam ik op de website van Margo (ook wel bekend als http://www.getyournailsdone.nl) en die opperde al op twitter dat de Chunky Lips van W7 net zo mooi waren en een stuk goedkoper, dus tingeling daar ging bij Sonja een belletje rinkelen!

Op Ebay ben ik ook dagelijks te vinden en nee ik koop niet elke dag iets… maar deze keer ging ik gericht zoeken. En ik vond de technic Juicy Sticks.

Het enigste wat ik nog moest doen was een kleur kiezen en ik koos bewust voor twee kleuren die dicht bijelkaar lagen in mijn opinie!

Chunky1

Echter de Sultry en de Watermelon kwamen toch, eenmaal thuis, iets anders over dan verwacht, maar dat kon mijn pret om ze te testen niet drukken!

Swatch

Chunky2

Wat mij meteen opvalt is dat de Sultry een mooie glans heeft, potjandozie die is echt gaaf. En lijkt wel iets weg te hebben van mijn M.A.C. Pink Fusion. Ik ben meteen even de swatch erbij gaan pakken… wil het nu ook echt zeker weten!

Swatch1

En het rare is… dat de watermelon er dus dichterbij zit dan de Sultry, maar als ik ze dus beide over elkaar zou dragen zou ik heel dichtbij kunnen komen!

De watermelon is wat wateriger van kleur, ben dus heel benieuwd hoe deze op mijn lippen overkomt. Maar goed tot nu toe winnen ze het beide qua kleur. Schitterend.

Sultry

Wat brengt dit heerlijk en prettig aan zeg, snap nu dat de dames verzot zijn op de HEMA stickies! Maar ik ben eigenlijk nog blijer met de W7, deze is net iets aparter! Wat een glans!

Chunky3

In mijn foto lamp zie je de glans echt supergoed en het maakt mijn lippen heel romig. Voelt goed aan en ik moet zeggen dit staat mij goeeeeeeeed!

Chunky4

Deze foto in daglicht en (……) man o man ik heb er geen woorden voor. Zo mooi.
De houdbaarheid is echt goed, ik heb er een hele avond mee op de bank gezeten en mijn man vond het ook prachtig, hij zei zelfs dat mijn lippen voller leken! PLUSPUNTJE!

Watermelon

Deze Ebay stick kwam vrij vlot naar mijn huisje en ik wilde deze eerst in mijn winpakje doen, maar besefte dat dit wellicht niet op tijd er zou zijn. Dus toen ik de sultry dubbel bestelde zul je net zien dat deze ook op tijd er was. Nou ja ik extra pret want nu heb ik een leuk VS artikel!

Juicy1

Voor de fotolamp vind ik dat deze droger overkomt en ik mis toch het glansje. Desalnietteplus een hele mooie lipstick die ook heel makkelijk aanbrengt en nog precies ook.

Nu weet ik niet hoe dit werkt op de lange termijn als de punt minder scherp is natuurlijk… slijpen hoeft niet want je draait dus aan je achterkant!

Juicy2

En kijk in daglicht… ik zag ook dat hij in het midden waar je lippen wat vochtiger zijn niet goed pakte, maar al met al bleef ook deze goed op mijn lippen en heb zeker vier uur een kleurtje gehad op mijn lippen!

Battle

Een battle is meestal met een winnaar en ik ben heel eerlijk dat ik de W7 mede door zijn glans en prachtige ‘vollere lippen’ look de medaille ga overhandigen!

De prijzen liggen ontzettend dicht bij elkaar.
Voor de W7 Chunky lips Sultry betaalde ik 2,50 (KLIK)
En voor de technic Juicy Sticks Watermelon  2,75 (KLIK)

Welke vind jij het mooiste?

Hand2

16 thoughts on “W7 Chunky lips Sultry | Technic Juicy Sticks Watermelon

  1. Nou moe…dan ben jij degene die dus de laatste Sultry voor mn neus weg bestelde!!!! Thanks hoor Sonja! Ik heb wel 2 andere besteld maar ik MOET deze kleur ook hebben!!!! 😉 Xxxx Ps staan je beide schitterend!

  2. Wat een tof idee om deze zo te presenteren en stiekem ben ik wel trots dat mijn W7 heeft gewonnen 😉 proud mama haha!
    Hele mooie foto’s van op de lippen Son, daar wil ik graag les in van je krijgen 😉

  3. Wat staan ze je mooi! En oh boy, wat ben ik blij dat de Sultry in het winpakket zit. Normaal heb ik altijd crème finish lipsticks dus iets met een glansje is erg welkom! Ik kan niet wachten!

  4. Sultry is mooi!
    Ook ik heb bij HEMA gekeken, maar kon mijn favoriete roodtinten niet vinden. Heb wel zo’n lipstick in potloodvorm van Jelly Pong Pong, maar die bevalt me niet. Ik ga gauw eens kijken voor W7!

  5. Mooie kleurtjes, maar de W7 met glansje vind ik NET even wat mooier. Heb zelf de proef op de som genomen, heb een W7 maar dan in de kleur Delisious, fijne kleur ook (roze tint) en ze smeren prettig….

  6. Beiden erg mooi! Ik houd van dit soort producten, vaak zijn ze iets verzorgender als een lipstick, en toch makkelijk mee te nemen in je tas (om bij te werken bijvoorbeeld). En ze kosten vaak minder als een lipstick

Geef een reactie

