I ♥ MAKEUP | Eyeshadow Palette & Lipstick

Promo

Wauw,… dat mijn mond openviel toen ik deze palette bij Beautyspots.nl zag is denk ik niet zo verwonderlijk en ik zette het op mijn wishlist, echter… er was ook nog een winactie en ik deed op goed geluk mee! En opeens krijg je bericht dat je het setje wint. En ook nog eens die mooie lipstick erbij! Tjee, ik wist even niet waar ik moest kijken, zo wat een verwennerij!

I ♥ Obsession | Oogschaduw palette

Het palette is prachtig, je durft het bijna niet aan te raken.
Maar ja ik zal het toch moeten uitproberen en aan jullie laten zien.

Obsession-intro

Zo ook de lipstick ziet er heel snoeperig uit. En de kleur is lekker fel, dat kan ik aan de onderkant al zien door het stukje transparant.

Een goede combinatie deze twee en ik ging met trillende vingers aan de slag om het te openen, ja aan de slag… want ik had natuurlijk niet gezien dat er een plakkertje ter bescherming op zat. En ik begin met grof geweld en gereedschap aan de gang en moest bijna, ja bijna huilen… en dat je dan door middel van een bril ziet dat alle pogingen voor niets waren, want ja. Ik zeg maar niets meer.

Palette1

Het is open! Yeah… en wauw! Het is dat je weet dat je oogschaduw voor je hebt, maar als ze hadden gezegd dat dit chocolade was, had je nu nog maar een halve palette gezien. Het is om op te vreten zo mooi!

I ♥ Pigmentatie

Swatch-1

 

De eerste swatch is het bovenste deel van het palette. En ik dacht laat ik nou eens een mooie swatch maken door ook het verschil te tonen met en zonder primer (zie je nu hoe fijn en ook waarom een primer zo belangrijk is?)

De pigmentatie is zonder best redelijk (ik streek twee keer met een wattip over de oogschaduw en ook twee keer op mijn arm). De lichtere kleuren komen op mijn blanke huid goed over.

Swatch-2

 

Nou,… dit is even een mooi plaatje. Wat doen die donkere kleuren en 1 lichte uit het grote vak het goed zeg. Die zijn ook zonder primer hartstikke goed gepigmenteerd en ik ben een heel blij meidje nu! Dit is een die ik vaak ga gebruiken zeg! Poeheeee!

I ♥ ooglook!

Look1

 

Tadaaaah! Ik heb voorzichtig wat kleurtjes getest. En ik moet jullie schuldig blijven welke, want dat ben ik vergeten… normaal maak ik een tekening en zet dat erbij (normaal wel he!). Maar door wat haast (ik maak mij meestal met een nieuw product op als ik op stap ga of een afspraak heb) helemaal ontschoten deze ronde.

[fruitful_sep]I ♥ Lipstick

Ik heb tegenwoordig ook een heuse lipstick verslaving ontwikkeld. En waarom ook niet, ik word er gelukkig van (tis net drugs, maar dan iets gezonder, denk ik).

Lip-2

 

Ik kreeg de kleur Beating Heart. En het leuke van dit I ♥ my lips is dat het ook nog een lief hartje midden in de lipstick heeft. Het heeft een heel hoog girly girly gehalte.

Lip-1

Aan de buitenkant een mat/satin lipstick en in het midden bevind zich de gloss, samen vermengd geeft het een verbluffend resultaat.

Swatch-3

Je ziet het ook aan de buitenkant geen tot weinig glans te bekennen en in het midden een prachtige glans waar je u tegen zegt. Ik vind het toch heel apart zo.

Het is even wennen om in een hartshape je lipstick aan te brengen, maar het is echt een aangename lipstick. en het brengt ‘smooth’ aan.

Lip-3De kleur staat mij perfect en ik ben er ook heel blij mee dat het de perfecte substantie heeft. Mijn lippen voelen totaal niet droog aan en ik krijg door de glans die het heeft een mooi resultaat.

Beide producten kun je bestellen bij de Make Up Revolution store en bij Beauty88.nl (alleen palette) en de Palette kost 4,99 en de lipstick zo rond de 2,99 dacht ik.

I ♥ myself 

Als je jezelf af en toe niet kietelt…

Look2

 

ik vond mijn look echt mooi geworden en het geeft je toch even dat zetje in de rug om te stralen! Kijk ik loop niet elke dag er picco bello bij! Eerlijk is eerlijk (ook gezien op tv zie ik er ook dagen uit als Koos Makeuploos).

TV? Helaas heb ik door omstandigheden die uitzending niet door kunnen laten gaan. 

 

 

 

 

 

 

19 thoughts on “I ♥ MAKEUP | Eyeshadow Palette & Lipstick

  1. Wat een schitterende producten Sonja! En wat een gave prijs om te winnen! Dubbel genieten. De ooglook vind ik supermooi geworden en de lipstick staat je zeker goed! Wat een aparte lipstick, lijkt mij ook ff wennen met aanbrengen. Mooie foto’s weer! En…de uitzending was toch gecancelled of toch niet? 😉 Xxx

Geef een reactie

